Gå til innhold

Når kjæresten IKKE lyder «stopp-ordet»..!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg leser oppdateringen din, TS så er det nesten så jeg tror det er kødd. Du kan ikke mene at her er det liv laga?? Så alt er bra bare han ikke drikker?! Han er et jævli menneske,TS!! Du trenger ikke å bli puset med hårene her ass om du ikke skjønner selv at du må bort... som et yrke innen nødetaten så kan jeg godt fortelle deg hva du har i vente- også i tilfeller hvor han er edru. En dag er det noen som må skrape deg opp av gulvet og legge deg bak i en anonym sort varebil om du fortsetter

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kommer når som helst til å dikte opp at du har vært utro og så banke deg helseløs, i beste fall. En er voldelig og han er truende. 

 

Oppsøk krisesenter og få hjelp til veien videre. 

Anonymkode: 85ed2...8aa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn til informasjon så tar ikke loven hensyn til hvor full eller dopa man er når man begår et lovbrudd, det er ingen formidlende omstendighet.

Og et voksent, ansvarlig menneske som vet at det mister fullstendig kontroll i fylla, holder seg unna alkohol. 

Det sagt, synes det er noe som skurrer i både hi og oppdateringa. Men om dette er sant, så bør fyren avslutte sitt forhold til alkohol før han påbegynner noe forhold til et medmenneske. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
På 11.2.2018 den 5.46, AnonymBruker skrev:

To uker inn i forholdet og han har allerede oppført seg slik, fordi du SNAKKET med andre menn? Hva du gjør?? Du dumper ham, såklart!

Anonymkode: 93b80...d4a

Det står vel ganske tidlig i førsteposten at de hr holdt på i tre måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.2.2018 den 9.05, AnonymBruker skrev:

TS her.. 

Tenkte jeg skulle fortelle hvordan det gikk videre.. :( Og klarne opp i noen misforståelser.. 

Først og fremst: jeg ble ikke voldtatt! Det var ingen sex involvert i bilde. Kun den voldelige biten og at han ikke stoppet når jeg ba han om d.. 

Iallefall: Etter jeg låste meg ut fra badet var han veldig lei seg for at han hadde skremt meg.. Jeg klarte da ikke å si at det gikk bra, men følte meg trygg nok til å gå å legge meg i senga.. Selv sovnet han ved kjøkkenbordet.. 

Etter en stund hørte jeg et høyt smell, og når jeg gikk for å se- fant jeg han liggende på gulvet med kjøkkenbordet veltet atme seg.. 

Jeg syntes da det var for galt at han skulle sove der, så jeg prøvde å vekke han.. Når jeg da fikk liv i han, er han fortsatt/på nytt(!) sint!! :( 

Han tar tak i armen min, drar meg ned på gulvet, setter seg over meg og slår og kveler meg om hverandre. Han presset ansiktet mitt hardt ned i gulvet, og slår flere ganger mot hodet/tinningen! (Tidligere ganger har han stort sett slått meg på rompa- og det har vært greit..) En gang han slår mot hode hører jeg piping- og har bare lyst å gi opp.. Han kveler også utrolig hardt denne gangen, og da føler jeg hele kroppen bli slapp og tenker et sekund at «nå blir jeg å dø om han ikke stopper..» :( 

Hele tiden mens dette pågår roper jeg at han må stoppe. At det gjør vondt, og at jeg ikke vil mer..! Det virker som at jo mer jeg roper, jo mer irritert blir han.. Jeg prøver å spørre hvorfor han gjør dette! At jeg ikke fortjener dette! Men han bare fortsetter.. På et vist punkt sier han noe om at han ikke liker tanken på at jeg kan ha det bra også uten han.. :( 

Til slutt roer han seg... Jeg sier at jeg er kjæresten hans, og at jeg nå trenger at han er god og snill med meg. At han må gjøre kjærlige ting med meg.. Han roer seg da litt, men jeg merker at han fortsatt er sint.. 

Han begynner å snakke om utroskap, og lurer på hvorfor «kvinner er slik..?» Og jeg svarer at jeg ikke er slik!! 

Han ser da på meg å sier at om jeg er utro, så kommer han til å bli morder.. Han sier at da vil han fortsette å slå, helt til han nesten slår meg i hjel(!!) :( 

Jeg begynner da å gråte stille igjen, og sier at ikke kan si noe slikt, spesielt etter hva han har gjort med meg hele kvelden.. :( Og at jeg blir redd han.. 

Til slutt går vi begge å legger oss i senga.. (Jeg sover nesten ikke noe).. 

Dagen etter våkner vi opp, og han begynner å snakke om kvelden før- og lurer på når vi la oss.. 

Jeg spør om han ikke husker noe fra kvelden før, og han sier nei.. 

Han lurer da på om det skjedde noe, og jeg forteller gråtende hva han gjorde mot meg.. 

Han blir på nytt veldig lei seg, og gjør som dere alle her inne sier- han gråter og sier at det ikke skal skje igjen.. Jeg sier at det kan ikke skje igjen!! 

Så slik dere ser, så har jeg ikke avsluttet dette forholdet (enda..) :( Jeg ser at han er farlig mtp hans kombinasjon av sjalusi, sinne og voldelige atferd (men dette er faktisk KUN når han drikker..)!  Og jeg vil heller ikke prøve å forsvare han eller ta på meg skylden!! Atferden hans var ikke grei!! Jeg var som sagt veldig redd, og hadde veldig vondt!! 

«Problemet» er bare at når han ikke drikker har han aldri vært i nærheten av å skade/såre meg!! Da et han utrolig god og snill mot meg.. 

Men fortsatt så blir jeg så lei meg og redd når jeg tenker tilbake til den natta... 

Anonymkode: 6dfc9...d51

Han er jo LIVSFARLIG!! Det skjønner da du også! Les det du skriver: 

Han truer deg på livet. 

Han banker deg nesten ihjel. 

Etterpå krever han TRØST, som om det er HAN som er offeret her!!! Ren manipulering! 

Han gjemmer seg bak både alkohol og BDSM som unnskyldning for de motbydelige handlingene hans. 

Han bruker sjalusi-kortet for å legge skylden på deg. Ser for meg din mulige fremtid, med klar tale fra han; «du skulle ikke prata med han fyren, du vet hvor sjalu jeg blir!», selvsagt mens/etter han banker deg gul og blå. 

Du har ikke kjent han lenge nok til å vite at det kun skjer når han drikker. Du kan heller ikke være helt sikker på hvordan drikkevanene hans er. Kanskje drikker han oftere enn du tror. Uansett så er alkoholen en dårlig kamuflasje. Han er garantert fullstendig klar over hva han har gjort mot deg. Og han spiller alt han kan på dine naive tanker om at han er så «snill og god ellers». 

Selvsagt er han snill og god ellers, det er sånn psykopater fungerer. De lurer til seg tilliten din, også bruker de den mot deg. 

Vær snill mot deg selv, TS. Forlat denne mannen asap! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåååå fra han,alvorlig talt.vil du frivillig gå gjennom et liv m vold???? Våkn opp.

Anonymkode: 8a100...e41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2018 den 9.15, SlemUlv skrev:

Jeg sa at det var det JEG hadde gjort. 
Hun har frivillig gått inn i en BDSM relasjon, og da MÅ man kunne prate sammen om ting som dette skulle skje. 

Det vet du vel ikke med sikkerhet, hvis du ikke har vært utsatt for slikt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kom til å tenke på Peter Madsen når jeg leste denne tråden... 

Anonymkode: fa3d9...0ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, padawan skrev:

Det står vel ganske tidlig i førsteposten at de hr holdt på i tre måneder.

Det står at de har holdt på i tre måneder, men at de har vært sammen i to uker. 

Anonymkode: 93b80...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står at de har holdt på i tre måneder, men at de har vært sammen i to uker. 

Anonymkode: 93b80...d4a

Så du tror virkelig de begynte med sex for kun to uker siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noe som er viktig i alle forhold er grenser. Hvis en ikke adlyder et stopp ord kan være rett å slett farlig. Hadde jeg vært deg hadde jeg funnet meg en ny. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎11‎.‎02‎.‎2018 den 5.31, AnonymBruker skrev:

Har altså holdt på med en fyr i ca 3 mnd, og vi har hatt masse heftig sex(!!) 

sexen har vært type bdsm, hvor han har vært dominant og jeg sub.. Dette er noe jeg har likt veldig, men vi har hele tiden vært enige om såkalte «stopp-ord».. 

Men ila de siste 2 ukene har vi blitt enige om æ være kjærester, noe jeg har vært veldig glad for.. 

Har har hele tiden sagt han er sjalu av seg, men jeg har tenkt at dette skulle ordne seg av seg selv.. 

Men ikveld når vi var ute opplevde jeg en helt ny side med han.. Når jeg snakket med andre menn var det faktisk to tilfeller hvor han enten dro meg  hardt i handleddet, og en gang dunket (!) meg hardt i ryggen, mens jeg snakket med disse.. Keg prøvde å presentere han for dem, men det ville han ikke. 

På tur hjem sa jeg at han ikke kunne gjøre slikt ute blandt folk for flere reagerte på oppførselen hans, nor han da beklaget.. 

men når vi kommer hjem, slenger han meg ned på senga, begynner å lugge, klapse til meg, slå meg på rompa, ta kvelertak på meg, osv osv.. Dette er egentlig ganske vanlig i forholdet vårt, men i kveld/natt var han mye mer voldsom enn tidligere.. 

Jeg ba han stoppe, jeg ba om pause, men han stoppet ikke. Jeg begynte å gråte å ba han på nytt stoooe, men uten effekt.. Tilslutt sa jeg «stopp-ordet», FLERE GANGER, (noe jeg aldri før har gjort!!), og da Svarer han bare «nei»- og fortsetter!! 

Tilslutt sier jeg flere ganger høyt at jeg må på do og tisse, og da slipper han meg tilslutt.. Jeg løper på badet, låser døra, og gråter høylytt(!!) 

Etter hvert kommer han og banker på døra.. han er veldig lei seg (og gråter) fordi han skremte meg slikt..(!) 

Men jeg klarer ikke trøste han når han har skremt meg slik..! 

Så nå ligger han på kjøkkenet og sover, mens jeg ligger i senga.. 

HVA GJØR JEG????

Er så utrolig lei meg for at kvelden endte slikt.. :( 

Anonymkode: 6dfc9...d51

Kommer deg langt unna psykopaten og bytter telefonnummer!

Anonymkode: 7c33c...84b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har endelig avsluttet forholdet.. :( 

Stilte masse kristiske spm ikveld når vi var sammen, og han ville selv ikke/ kunne ikke svare på disse.. 

Han ble sint og slo meg nesten, men ba meg helle stikke.. 

Så jeg pakket sakene mine mens jeg gråt, og dro så.. 

Er hjemme nå.. vet det er over, og VET AT DET ER RETT!! Trenger bare hjelp til å innse det..! Er så redd for å bli overtalt til å dra tilbake til han iom han sender masse mld..! 

:( 

Hjeøp meg!!

Anonymkode: 6dfc9...d51

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...