Gå til innhold

Når kjæresten IKKE lyder «stopp-ordet»..!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, SlemUlv said:

Du anmelder meg, for å komme med en mening på internett. Som ikke stemmer overens med din egen mening? 

Nei, for medvirkning til vold ! 

TS sitter på soverommet m en farlig voldsmann på badet og er livredd. ...

ta religionen din et annet sted ..... dette er ikke tiden for misjonsarbeidet du legger opp til. 

 

Endret av Rullerusk
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, SlemUlv said:

Så du i det hele tatt første innlegget mitt?
Jeg er KLAR over at det ikke er ok å fortsette etter stop-ord, som er grunnen til at jeg sier at dette er et tillitsbrudd. MEN det nytter ikke alltid løpe, noen ganger MÅ man snakke sammen. 

jeg hadde ikke anmeldt det TS opplevde, men det er ikke sikkert jeg hadde klart å stole på ham igjen. Og da er det ikke verd å fortsette, men jeg hadde pratet med ham først. 

igjen så sa jeg at det var det JEG hadde gjort. 

Nei vet du hva. Blir man utsett for vold, overgrep og muligens voldtektsforsøk, så er man ikke mer forpliktet til å kommunisere enn vaniljefolk. TS er ikke mer  forpliktet til å kommunisere med sin egen overgriper enn det en som er helt uinteressert i bdsm er. Man må ikke godta overgrep i større grad bare fordi man driver med kink. 

Det er fullstendig innafor for ts å be fyren dra til helvete, og levere en anmeldelse. Hun skylder han ikke noen form for kommunikasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SlemUlv skrev:

Jeg sa at det var det JEG hadde gjort. 
Hun har frivillig gått inn i en BDSM relasjon, og da MÅ man kunne prate sammen om ting som dette skulle skje. 

Jeg tolker det ikke slik at hun er i en BDSM relasjon. I forhold til forklaringen til TS virker det som de har et normalt forhold, men de har røff sex der han er den dominante parten, og da med ett stoppord om det skulle bli for røft, ikke at de generelt har en BDSM relasjon. 

Og her er det ikke snakk om sex som gikk litt for langt. Først oppfører han seg på en måte som ikke er ok på byen, når de så kommer hjem prøver han å ha sex med henne, men ved å være enda mer hardhendt og røffere enn vanlig, og ts gir inntrykk av helt fra starten at hun ikke vil. Og når det blir for ille sier hun stoppordet flere ganger uten at han bryr seg. Han er altså bevisst på hva han holder på med. Etterpå løper ts gråtende inn på badet og låser seg inn, han reagerer ved å begynne å gråte selv. At du blander dette inn i en BDSM relasjon sier meg at du leser situasjonen utifra din egen oppfatning og ikke gjennom ts sine briller. Igjen, TS sier ikke en eneste gang at hun er i en slik relasjon, hun sier at selve sexen kan minne om BDSM.

Så klart skal man snakke om ting, men visse ting er det ikke bare å se mellom fingrene på.

Anonymkode: 805d9...783

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tolker det ikke slik at hun er i en BDSM relasjon. I forhold til forklaringen til TS virker det som de har et normalt forhold, men de har røff sex der han er den dominante parten, og da med ett stoppord om det skulle bli for røft, ikke at de generelt har en BDSM relasjon. 

 

Anonymkode: 805d9...783

Å være en i BDSM relasjon trenger ikke bety at de er i et 24/7 forhold. Men at de bedriver BDSM i en eller annen form. Noe hun sier de gjør. 

Igjen, jeg skriver hva JEG ville gjort, og jeg sier tydelig at dette er hva jeg ville gjort. Hva TS gjør, må være opp til henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SlemUlv skrev:

Å være en i BDSM relasjon trenger ikke bety at de er i et 24/7 forhold. Men at de bedriver BDSM i en eller annen form. Noe hun sier de gjør. 

Igjen, jeg skriver hva JEG ville gjort, og jeg sier tydelig at dette er hva jeg ville gjort. Hva TS gjør, må være opp til henne. 

Gi deg. Prøv å ta litt selvkritikk her nå. Legg bdsm-kampen bort og prøv å bare være et medmenneske. 

Anonymkode: 8262c...dc3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, SlemUlv skrev:

Å være en i BDSM relasjon trenger ikke bety at de er i et 24/7 forhold. Men at de bedriver BDSM i en eller annen form. Noe hun sier de gjør. 

Igjen, jeg skriver hva JEG ville gjort, og jeg sier tydelig at dette er hva jeg ville gjort. Hva TS gjør, må være opp til henne. 

Kan du gi deg? Du er til stor skade for ts, men du ser det ikke selv! 

Anonymkode: 66e50...2da

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogrose
3 timer siden, SlemUlv skrev:

Jeg sa at det var det JEG hadde gjort. 
Hun har frivillig gått inn i en BDSM relasjon, og da MÅ man kunne prate sammen om ting som dette skulle skje. 

Det hun har blitt utsatt for er ikke bdsm. Det er overgrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, SlemUlv said:

Å være en i BDSM relasjon trenger ikke bety at de er i et 24/7 forhold. Men at de bedriver BDSM i en eller annen form. Noe hun sier de gjør. 

Igjen, jeg skriver hva JEG ville gjort, og jeg sier tydelig at dette er hva jeg ville gjort. Hva TS gjør, må være opp til henne. 

Nei du har også skrevet at ts MÅ kommunisere med kjæresten om hva som skjedde. Det må hun ikke. Du har ikke bare skrevet hva du i all din naivitet har gjort, du har påstått at ts MÅ gjøre det samme. 

Fyren til ts har også sagt at han er sjalu av seg, så han er tydeligvis klar over at han sliter. Sjalusi + voldelige tendenser + bdsm er en livsfarlig kombinasjon, bokstavelig talt. Det er ikke ts sitt ansvar å kurere han, han bør finne seg en psykolog. En anmeldelse kan kanskje bidra til at han skjønner at han trenger hjelp. Om ikke annet kan det være med på å hindre han fra å utsette flere for det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skogrose skrev:

Det hun har blitt utsatt for er ikke bdsm. Det er overgrep.

Kanskje du skal lese HI? hvor hun sier at de har drevet med BDSM i flere måneder allerede?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SlemUlv skrev:

Å være en i BDSM relasjon trenger ikke bety at de er i et 24/7 forhold. Men at de bedriver BDSM i en eller annen form. Noe hun sier de gjør. 

Igjen, jeg skriver hva JEG ville gjort, og jeg sier tydelig at dette er hva jeg ville gjort. Hva TS gjør, må være opp til henne. 

Du burde egentlig bare slutte å svare i denne tråden (eller... du kan svare på det jeg spurte om tidligere - ville du sagt det samme om ei hadde blitt mishandlet i et forhold som i utgangspunktet ikke var et BDSM-forhold?)

Du sier hele tiden at det er hva du ville gjort, men samtidig betyr det at du mener hun bør gjøre det samme. Det ligger jo litt i kortene og i hvert fall siden du påpeker det. 

TS. Jeg tror ikke jeg har sett noen nye innlegg fra deg. Hvordan går det? 

 

Anonymkode: ae8c7...4f3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogrose
3 timer siden, SlemUlv skrev:

Så du i det hele tatt første innlegget mitt?
Jeg er KLAR over at det ikke er ok å fortsette etter stop-ord, som er grunnen til at jeg sier at dette er et tillitsbrudd. MEN det nytter ikke alltid løpe, noen ganger MÅ man snakke sammen. 

jeg hadde ikke anmeldt det TS opplevde, men det er ikke sikkert jeg hadde klart å stole på ham igjen. Og da er det ikke verd å fortsette, men jeg hadde pratet med ham først. 

igjen så sa jeg at det var det JEG hadde gjort. 

Ikke alltid, men dette er et soleklart tilfelle.

Jeg vil råde TS til ALDRI å snakke med denne mannen igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sisti skrev:

Nei du har også skrevet at ts MÅ kommunisere med kjæresten om hva som skjedde. Det må hun ikke. Du har ikke bare skrevet hva du i all din naivitet har gjort, du har påstått at ts MÅ gjøre det samme. 

Fyren til ts har også sagt at han er sjalu av seg, så han er tydeligvis klar over at han sliter. Sjalusi + voldelige tendenser + bdsm er en livsfarlig kombinasjon, bokstavelig talt. Det er ikke ts sitt ansvar å kurere han, han bør finne seg en psykolog. En anmeldelse kan kanskje bidra til at han skjønner at han trenger hjelp. Om ikke annet kan det være med på å hindre han fra å utsette flere for det samme. 

"noen ganger MÅ man snakke sammen".. er det samme som å si at TS må snakke ? Ok. 

Igjen, TS må ta dette valget selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skogrose
Akkurat nå, SlemUlv skrev:

Kanskje du skal lese HI? hvor hun sier at de har drevet med BDSM i flere måneder allerede?

Har lest HI. At de har bedrevet bdsm er noe helt annet enn grovt overgrep uten samtykke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan fjerne ordet BDSM fra HI, og mannen er fortsatt voldelig, sykelig sjalu og meget farlig. Det eneste man bør gjøre, er å komme seg unna for som f.... før ts blir slått helseløs, voldtatt eller det som verre er. 

 

 

Anonymkode: 66e50...2da

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som desverre kommer til å skje nå er følgende: kjæresten til TS gråter og trygler om tilgivelse (kanskje med innslag av gaver, lovnader om at det aldri skal skje igjen osv).

TS er forelsket, overbeviser seg selv om at det ikke var SÅ forferdelig, og tar på seg skyld. Hun tror på voldsutøveren og tilgir.

Så begynner en usunn og manipulerende relasjon. TS slutter til slutt å prate med andre menn fordi hun ikke orker konsekvensene. Isolerer seg mer og mer. Tåler mer og mer vold skjult inni en illusjon av BDSM. Blir brutt ned psykisk og fysisk til det er ingen styrke igjen til å rive seg løs. Tror på at hun er lite verdt og aldri kommer til å få noe bedre.

Årevis etter: med hjelp av familie og venner klarer TS endelig å komme seg bort. Hun er bare en skygge av seg selv. Det er en lang vei å gå før hun kan fungere normalt.

Én tanke hjemsøker henne:

"Hadde jeg bare gått den første kvelden."

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det blir litt drøyt å si at SlemUlv er medvirkende til vold, hun kom jo bare med sin mening... Hun mente åpenbart ikke noe vondt med det? Syns dere kan slutte å hakke på henne og heller gi ordentlige svar til Ts... Det hjelper ikke Ts at dere truer en annen bruker med anmeldelse.

vil tro Ts er klok nok til å se at de fleste svarer jo at hun må forlate denne mannen. (Til og med SlemUlv skrev jo at hun ville gått ut av relasjonen, så hvorfor kverulere og krangle på det?)  

 

til Ts! Veldig leit å lese! Jeg ville forlatt han, kutt kontakten! du fortjener bedre. Hvis det er en ting jeg vet, så er det at å leve med en sjalusi person er utmattende, vondt og ender sjeldent bra. Både psykisk og fysisk vold. Det blir mest sannsynlig ikke bedre... anbefaler deg virkelig å komme deg ut av det forholdet her. Klem til deg!  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hulderen skrev:

@Rullerusk, @SlemUlv og AB332: Vi skjønner hva dere mener nå. Det hjelper ikke TS at dere kupper tråden. Diskuter heller generell BDSM i en annen tråd.

Beklager, du har helt rett. Jeg skal slutte å avspore tråden nå. Jeg håper ts tar til seg noen av de mange gode rådene hun har fått og greier å overse de dårlige. 

Anonymkode: ed8c9...332

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, SlemUlv skrev:

Til TS: jeg har vært der du er nå. Ingen andre en du kan fortelle deg hva du gjør nå. DU kjenner ham, du kjenner deg selv og relasjonen dere så langt har hatt.
JEG valgte å prate med min daværende Dom, og vi fikk et sterkere forhold. Og han ignorerte ikke stoppordet igjen.
Men dette er opp til DEG og ingen andre. 

Håper du finner ut hva som er best for deg. 

Jeg så faktisk etter dine svar inne i tråden fordi det virker som du har masse kunnskap og erfaring, men jeg må innrømme at jeg ble litt skuffet. Det er jo bra å vektlegge kommunikasjon, men ut fra det TS skrev så hadde det vært nok for å pakke tingene mine å dra. Jeg hadde aldri latt tilgitt min Dom for å være så sjalu blant folk for deretter å ignorere stopp-ordet etterpå i den grad han gjorde.

Jeg hadde ikke turt å ta en samtale for så å se om han hadde endret seg etterpå etter et slikt overgrep - det kunne jeg heller gjort med en normal Dom som gjorde en liten feiltagelse en gang. Du skriver at vi ikke leser svarene dine og at du hadde forlatt han selv. Det jeg leser derimot, er at du skriver at du hadde hatt en samtale og forlatt han dersom han ikke hadde endret seg - men den sjansen hadde iallfall aldri jeg gitt. 

TS - dette var et stort overtramp av en "Dom", som jeg heller anser som en sjalu, kontrollerende og voldelig type med maktbehov. Jeg kunne godt hatt en samtale med han om at dette er uakseptabel atferd, men jeg hadde ikke turt å gi han en ny sjanse ut fra hvordan du beskriver han. 

Anonymkode: 7430f...090

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så faktisk etter dine svar inne i tråden fordi det virker som du har masse kunnskap og erfaring, men jeg må innrømme at jeg ble litt skuffet. Det er jo bra å vektlegge kommunikasjon, men ut fra det TS skrev så hadde det vært nok for å pakke tingene mine å dra. Jeg hadde aldri latt tilgitt min Dom for å være så sjalu blant folk for deretter å ignorere stopp-ordet etterpå i den grad han gjorde.

Jeg hadde ikke turt å ta en samtale for så å se om han hadde endret seg etterpå etter et slikt overgrep - det kunne jeg heller gjort med en normal Dom som gjorde en liten feiltagelse en gang. Du skriver at vi ikke leser svarene dine og at du hadde forlatt han selv. Det jeg leser derimot, er at du skriver at du hadde hatt en samtale og forlatt han dersom han ikke hadde endret seg - men den sjansen hadde iallfall aldri jeg gitt. 

TS - dette var et stort overtramp av en "Dom", som jeg heller anser som en sjalu, kontrollerende og voldelig type med maktbehov. Jeg kunne godt hatt en samtale med han om at dette er uakseptabel atferd, men jeg hadde ikke turt å gi han en ny sjanse ut fra hvordan du beskriver han. 

Anonymkode: 7430f...090

Og jeg må bare sitere meg selv: 

Jeg mener ikke å hakke på deg, og jeg ser du har fått en del tyn her inne allerede. Jeg vet hvor slitsomt og fælt det er å bli tatt på noe her inne og aldri få fred etterpå :P Men jeg ville bare få frem at: 

Jeg er helt enig i at kommunikasjon er veldig viktig i D/s-relasjoner, men når det går så langt som TS skriver så er det egentlig bare å komme seg til helvete ut av relasjonen før det går for langt! Ta gjerne en samtale, men ikke tro at kommunikasjon er nøkkelen til alt når relasjonen virker å være så dysfunksjonell som denne er. Det er viktig at folk med masse erfaring i BDSM-miljøet kan sette grenser for andre som kanskje ikke er så erfarne eller som er i giftige og potensielt farlige relasjoner :) 

Anonymkode: 7430f...090

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...