Gå til innhold

Når kjæresten IKKE lyder «stopp-ordet»..!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har altså holdt på med en fyr i ca 3 mnd, og vi har hatt masse heftig sex(!!) 

sexen har vært type bdsm, hvor han har vært dominant og jeg sub.. Dette er noe jeg har likt veldig, men vi har hele tiden vært enige om såkalte «stopp-ord».. 

Men ila de siste 2 ukene har vi blitt enige om æ være kjærester, noe jeg har vært veldig glad for.. 

Har har hele tiden sagt han er sjalu av seg, men jeg har tenkt at dette skulle ordne seg av seg selv.. 

Men ikveld når vi var ute opplevde jeg en helt ny side med han.. Når jeg snakket med andre menn var det faktisk to tilfeller hvor han enten dro meg  hardt i handleddet, og en gang dunket (!) meg hardt i ryggen, mens jeg snakket med disse.. Keg prøvde å presentere han for dem, men det ville han ikke. 

På tur hjem sa jeg at han ikke kunne gjøre slikt ute blandt folk for flere reagerte på oppførselen hans, nor han da beklaget.. 

men når vi kommer hjem, slenger han meg ned på senga, begynner å lugge, klapse til meg, slå meg på rompa, ta kvelertak på meg, osv osv.. Dette er egentlig ganske vanlig i forholdet vårt, men i kveld/natt var han mye mer voldsom enn tidligere.. 

Jeg ba han stoppe, jeg ba om pause, men han stoppet ikke. Jeg begynte å gråte å ba han på nytt stoooe, men uten effekt.. Tilslutt sa jeg «stopp-ordet», FLERE GANGER, (noe jeg aldri før har gjort!!), og da Svarer han bare «nei»- og fortsetter!! 

Tilslutt sier jeg flere ganger høyt at jeg må på do og tisse, og da slipper han meg tilslutt.. Jeg løper på badet, låser døra, og gråter høylytt(!!) 

Etter hvert kommer han og banker på døra.. han er veldig lei seg (og gråter) fordi han skremte meg slikt..(!) 

Men jeg klarer ikke trøste han når han har skremt meg slik..! 

Så nå ligger han på kjøkkenet og sover, mens jeg ligger i senga.. 

HVA GJØR JEG????

Er så utrolig lei meg for at kvelden endte slikt.. :( 

Anonymkode: 6dfc9...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt kritisk viktig at du forklarer at det ikke kan være slik. Si at det rett og slett er en dealbreaker. Du skal absolutt ikke finne deg i dette. Litt lengre så har du mye vold og fullskala voldtekt. Si at her har du absolutte grenser, stop er STOP.

BDSM er jo ganske vanlig men man må ha regler. At han er sjalu kommer nok av at han både liker deg, er redd for å miste deg og at han generelt er usikker som person uansett hvor dominant han måtte virke. Han er kanskje veldig redd for å bli kastet til side. Kommunikasjon er nøkkelen her. Hvis han bagatelliserer dette eller gir deg skylda på noe slags vis ville jeg anbefale deg å slutte det av med han.

Folk kan forandre seg men da må de se og virkelig føle hva de gjør galt og hvordan dette påvirker andre. Man burde styre unna folk som kan finne på å ty til vold og tvang der det ikke er avtalt eller samtykkende.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier seg vel litt selv. Da står du bare igjen med en voldsutøver. På tide å gå og oppsøke politi/krisesenter om han ikke liker det. 

Anonymkode: 796ab...0bb

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en soleklar voldtekt. Anbefaler deg å enten ringe politiet fra badet, eller at du går ut og sier du trenger å lufte deg før du drar ned på legevakten. Ekstremt viktig at du kommer deg dit. Enten du bestemmer deg for å anmelde det eller ikke. Den største feilen som mange jenter gjør er at de ikke tenker at de skal anmelde det av ulike grunner. Når man så har pratet med folk rundt seg og forstått hvor alvorlig det er kommer mange seg på legevakten, men da er det ofte i seneste laget.

De har gode rutiner på legevakten. De vil ta godt i mot deg. Prate med deg. Passe på deg til du har kommet til deg selv. Vil du kan du sikkert få en venninne dit. 

Hør på meg. Ikke tenk at dette er din skyld, eller at dette var normal oppførsel, eller at det var en mistforståelse. DET VAR DET IKKE. Vær klok. Om du tenker at du uansett nå vil forlate han og at det ikke har noe å si, så har det ekstremt mye å si. Har han gjort dette mot deg har han sikkert gjort det før, og har han gjort det før vil han gjøre det igjen med andre.

Dra til legevakten. Ikke vask deg. Fortell hva som hars kjedd. Så kan du vurdere om du vil gå videre med det.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Arcticwolf said:

Helt kritisk viktig at du forklarer at det ikke kan være slik. Si at det rett og slett er en dealbreaker. Du skal absolutt ikke finne deg i dette. Litt lengre så har du mye vold og fullskala voldtekt. Si at her har du absolutte grenser, stop er STOP.

BDSM er jo ganske vanlig men man må ha regler. At han er sjalu kommer nok av at han både liker deg, er redd for å miste deg og at han generelt er usikker som person uansett hvor dominant han måtte virke. Han er kanskje veldig redd for å bli kastet til side. Kommunikasjon er nøkkelen her. Hvis han bagatelliserer dette eller gir deg skylda på noe slags vis ville jeg anbefale deg å slutte det av med han.

Folk kan forandre seg men da må de se og virkelig føle hva de gjør galt og hvordan dette påvirker andre. Man burde styre unna folk som kan finne på å ty til vold og tvang der det ikke er avtalt eller samtykkende.


Er dette virkelig måten på svare på en grov voldtekt? Jeg er den første som mener at Metoo-kampanjen er overdrevet, og at man kunne ha løst mange av medieomtalte saker på andre måter, men dette er så langt unna det vi kommer. Dette er ren og skjær voldtekt. Da MÅ man agere annerledes, slik at man slipper å angre på resten av livet at man ikke gjorde noe. Første steg er legevakten. Så kan man finne ut om man vil anmelde. Og så må du selvsagt komme deg vekk fra denne mannen. Uansett hvor mye unnskyld han sier har han gjort noe forferdelig, og hvem sier han ikke vil gjøre det samme igjen flere ganger? 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, eksentrisk said:


Er dette virkelig måten på svare på en grov voldtekt? Jeg er den første som mener at Metoo-kampanjen er overdrevet, og at man kunne ha løst mange av medieomtalte saker på andre måter, men dette er så langt unna det vi kommer. Dette er ren og skjær voldtekt. Da MÅ man agere annerledes, slik at man slipper å angre på resten av livet at man ikke gjorde noe. Første steg er legevakten. Så kan man finne ut om man vil anmelde. Og så må du selvsagt komme deg vekk fra denne mannen. Uansett hvor mye unnskyld han sier har han gjort noe forferdelig, og hvem sier han ikke vil gjøre det samme igjen flere ganger? 

Voldtekt? Såvidt jeg kan lese er det ikke noe sex involvert når de kom tilbake, men det er kanskje feil, TS?

Anonymkode: 0bfa3...2fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Voldtekt? Såvidt jeg kan lese er det ikke noe sex involvert når de kom tilbake, men det er kanskje feil, TS?

Anonymkode: 0bfa3...2fb

Det er i det minste begynnelsen på en voldtekt, les igjen.

Anonymkode: 93b80...d4a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du hos han? Reis hjem! (evt ta en tur innom legevakta/overgrepsmottak på veien) Er han hos deg? Kast han ut, nekter han å gå frivillig ringer du politiet! Og etter dette snakker du ALDRI med han igjen, dette er dessverre begynnelsen på ett voldelig forhold under "dekke" av BDSM, men har ingen verdens ting med BDSM å gjøre!

Anonymkode: 14cc0...a93

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, eksentrisk skrev:

Dette er en soleklar voldtekt. Anbefaler deg å enten ringe politiet fra badet, eller at du går ut og sier du trenger å lufte deg før du drar ned på legevakten. Ekstremt viktig at du kommer deg dit. Enten du bestemmer deg for å anmelde det eller ikke. Den største feilen som mange jenter gjør er at de ikke tenker at de skal anmelde det av ulike grunner. Når man så har pratet med folk rundt seg og forstått hvor alvorlig det er kommer mange seg på legevakten, men da er det ofte i seneste laget.

De har gode rutiner på legevakten. De vil ta godt i mot deg. Prate med deg. Passe på deg til du har kommet til deg selv. Vil du kan du sikkert få en venninne dit. 

Hør på meg. Ikke tenk at dette er din skyld, eller at dette var normal oppførsel, eller at det var en mistforståelse. DET VAR DET IKKE. Vær klok. Om du tenker at du uansett nå vil forlate han og at det ikke har noe å si, så har det ekstremt mye å si. Har han gjort dette mot deg har han sikkert gjort det før, og har han gjort det før vil han gjøre det igjen med andre.

Dra til legevakten. Ikke vask deg. Fortell hva som hars kjedd. Så kan du vurdere om du vil gå videre med det.

Du får ikke bedre svar en dette! 

Anonymkode: 7ccd6...d55

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke BDSM, dette var bare ren vold og derfor stoppet han ikke. Du må ikke finne deg i å bli behandlet slik, eller innbille deg selv at dette er normalt eller slik deres forhold er. Dette kan du anmelde og hadde jeg vært deg ville jeg gjort det. Og kom deg langt vekk. Dere har så vidt blitt kjent med hverandre, tenk deg hvordan dette vil bli i fremtiden. For det blir ikke bedre. Vær så snill, tenk på deg selv og kom deg unna. Det er så mange fine fisker i havet, du trenger ikke ta til takke med et sånt menneske. Om han har drukket eller er sjalu av seg er ingen unnskyldning i det hele tatt for å være voldelig eller prøve å kontrollere deg på denne måten. 

Anonymkode: dbc23...1c3

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er overgrep og vold. Er du redd for å gå ut av rommet kan du ringe politiet. Hvis dere er hjemme hos deg og du er redd for hvordan bli kvitt han ringer du dem NÅ, sier at du er utsatt for vold (og voldtektsforsøk?), og får de til å hente han. 

Hvis du ikke er redd (...noe du bør være...) og sikker på at han ikke klikker er det bare å kaste han ut eller komme deg ut selv, avhengig av hvem dere er hos. Forholdet deres håper jeg du innser er over. Og vær så snill, anmeld denne fyren! Det er garantert ikke første gang han har behandlet noen slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som en mann som bruker BDSM for å legitimere sine syke tanker og handlinger.

Du er heldig som har fått dette røde flagget så tidlig inn i forholdet. Handle! 

Avbryt dette og se han aldri igjen. Han er farlig!

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, hotellpute09 skrev:

Dette høres ut som en mann som bruker BDSM for å legitimere sine syke tanker og handlinger.

Dette var min umiddelbare tanke. Kom deg unna før det er for sent. Og ikke la deg lure av at han gråter og er "lei seg". Psykopater er eksperter på slikt. Det som skjedde nå kommer til å gjenta seg hvis du blir. Garantert.

Anonymkode: 309c5...3bb

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette gjorde skikkelig vondt å lese Ts 😢

Ikke gamble med slikt. Ikke tenk at du skulle gjort noe annerledes eller at det ikke kommer til å skje igjen. Og det er ikke han som trenger trøst nå!

Lytt til de gode rådene du har fått her allerede og gjør noe med dette før du havner i en enda verre situasjon neste gang.

har selv vært i et voldelig forhold og det tok meg 12 år av livet mitt å komme meg vekk fra denne mannen. Jeg unner ingen å oppleve noe slikt.

kommer til å tenke på deg i hele dag for dette gjorde meg skikkelig opprørt og bekymret for deg. 😢

ta vare på deg selv nå. 

 

Sender deg en stor klem 😘

Anonymkode: 455cb...88b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette hadde skjedd meg:
1:  Sagt til ham at vi trengte å pause D/s forholdet, og snakke sammen som likeverdige personer. 
2: Snakket samen, og spurt hva det var som gikk av ham, og hvorfor han ignorerte stopp ordet.
3: Fortalt ham i klare ord, at tilliten min til ham var brutt, og at jeg ikke kom til å la ham være SÅ røff igjen, til tilliten var bygget opp igjen.

Om han ikke hadde godtatt det, hadde jeg avsluttet det hele, og dratt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SlemUlv said:

Om dette hadde skjedd meg:
1:  Sagt til ham at vi trengte å pause D/s forholdet, og snakke sammen som likeverdige personer. 
2: Snakket samen, og spurt hva det var som gikk av ham, og hvorfor han ignorerte stopp ordet.
3: Fortalt ham i klare ord, at tilliten min til ham var brutt, og at jeg ikke kom til å la ham være SÅ røff igjen, til tilliten var bygget opp igjen.

Om han ikke hadde godtatt det, hadde jeg avsluttet det hele, og dratt. 

Dette er rådet du gir til en som Har vært utsatt For et grovt overgrep i sitt eget hjem.......?

rystet!!!!!!

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rullerusk skrev:

Dette er rådet du gir til en som Har vært utsatt For et grovt overgrep i sitt eget hjem.......?

rystet!!!!!!

Jeg sa at det var det JEG hadde gjort. 
Hun har frivillig gått inn i en BDSM relasjon, og da MÅ man kunne prate sammen om ting som dette skulle skje. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...