Gå til innhold

Ting du ser på som du er litt flau over...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kardashians, teen Mom, ex on the beach, alle sesonger med ungkaren fra alle land :fnise: Hadde lenge dilla på Say yes to the dress, og jeg har alltid vært typen som syns bryllup er unødvendig, men jeg bare elsker brudekjoler!

Anonymkode: 3ea1c...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Hotel Cæsar. Er på sesong 6 nå. Det er flaut det. 

Anonymkode: f3d30...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jævla sucker for Tom & Jerry, Futurama og Bob’s Burgers. 

Anonymkode: 89ddb...c10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, The Kitten skrev:

Home and Away og Neighbours

Neighbours? Samme serien som gikk på 80-tallet? Dæven, går den fortsatt? Jeg så på den da jeg var barn.

Anonymkode: d20d5...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jævla sucker for Tom & Jerry, Futurama og Bob’s Burgers. 

Anonymkode: 89ddb...c10

 

Og dette er du flau over ?

Tom & Jerry og Futurama er jo fantastisk. Ser virkelig ikke hvorfor det er noe å være flau over.

Aldri sett Bob`s Burgers. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke flau, men liker å se mange programmer fra TLC slik som 90 days fiance, my strange addiction, freaky eaters, og matprogrammer som Masterchef US og Canada, Hell's kitchen, noen ganger på Kardashian, Botched og cartoonnetwork

Endret av kimchi wasabi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2018 den 0.35, AnonymBruker skrev:

Jeg har serieopptak på Days of our lifes....

Det er ganske flaut dersom noen får vite om det. 

Anonymkode: e0a13...84e

Asså... Jeg har fulgt sporadisk med på dette programmet i *kremt* over 20 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Say yes to det dress. Utelukkende for å irritere meg over hvor dumme kvinnfolk kan bli😂

Anonymkode: 220af...803

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På 10.2.2018 den 17.33, Salka skrev:

Haha, jeg også. Jeg sluttet tidlig på skolen to ganger i uken og da var det bare å kjappe seg hjem. :hoho: 

Gudene måtte vite hvor mange som har "dødd" for så å ha stått opp fra de døde i den serien. Og ikke minst blitt dopet til å drepe/forgifte folk, få hukommelsestap osv. Marlena ja, hun har det gått hardt utover. Jeg husker da hun var besatt av en demon! :hoho: 

Sami ja, hun irriterte meg grenseløst da jeg begynte å se på. Husker hun og Lucas prøvde å stjele Carrie og Austin fra hverandre. Sami var helt besatt av Austin og såååå sjalu på Carrie. Hun hadde vel bulimi også eller bare lot hun som? Husker ikke. Synd hun har sluttet, ja, hun var en skikkelig intrigemaker. 

Og Vivian da og alt hun fant på. :hoho: Nei og nei, for en serie. Fant ut idag at jeg har tv6, så må se det en dag jeg er hjemme på dagtid. Bare for å se hvordan det er nå. 

1965 ja, det er lenge siden det! Vanvittig at den hysteriske serien har gått så lenge! 

Haha å herregud jeg husker alt dette så godt. Den seriemordergreia var HELT latterlig, herregud!

Husker da han Shawn D ble kidnappet av en eller annen dame, og ble låst inn i et bur mens hun drev og plagde han. Ville at han skulle glemme Belle eller hva hun nå het, og forelske seg i henne. Creepy jente. Kommer ikke på hva hun het..

Også de tvillingene (Rex, som jeg syntes var sååå fin, og hu bitchy jenta), som ble funnet i gokk en plass, som ikke kunne prate engelsk og var nesten som urfolk elns.. Herregud, forfatterne i denne serien må være høye på lim eller noe sjukt, som kommer på alt dette?!

 

Anonymkode: 3dd52...435

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha å herregud jeg husker alt dette så godt. Den seriemordergreia var HELT latterlig, herregud!

Husker da han Shawn D ble kidnappet av en eller annen dame, og ble låst inn i et bur mens hun drev og plagde han. Ville at han skulle glemme Belle eller hva hun nå het, og forelske seg i henne. Creepy jente. Kommer ikke på hva hun het..

Også de tvillingene (Rex, som jeg syntes var sååå fin, og hu bitchy jenta), som ble funnet i gokk en plass, som ikke kunne prate engelsk og var nesten som urfolk elns.. Herregud, forfatterne i denne serien må være høye på lim eller noe sjukt, som kommer på alt dette?!

 

Anonymkode: 3dd52...435

Ja, de må være høye på LSD eller noe. :hoho: I Salem går alt an, det er helt sikkert! Lyst å se det på viafree, men redd for å bli hekta igjen. Lurer på hvordan det er nå i forhold til da jeg så på. 

Kom på en gal dame til nå, Celeste eller noe sånt. Hun var spåkone, synsk eller noe og klin sprø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Salka skrev:

Ja, de må være høye på LSD eller noe. :hoho: I Salem går alt an, det er helt sikkert! Lyst å se det på viafree, men redd for å bli hekta igjen. Lurer på hvordan det er nå i forhold til da jeg så på. 

Kom på en gal dame til nå, Celeste eller noe sånt. Hun var spåkone, synsk eller noe og klin sprø. 

Å HERREGUD Celeste :haar:  :overrasket:

Hun hadde jeg helt glemt, hvordan er det mulig? Hun var heeelt koko, totalt nutcase! (Noe nesten hver og en av karakterene har vært på et eller annet punkt...) 

Ler meg ihjel når jeg ser på Friends - han Joey spiller jo en rolle der - og alt det syke han forteller om sin rolle, Dr. Drake Ramore og alt annet som skjer i serien. Det er virkelig sånn det er i serien liksom! "What´s the matter Gina? Don´t you recognise your own... MOTHER?" :hoho:

Anonymkode: 3dd52...435

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...