Gå til innhold

Hvor rart er det å spørre om noen vil treffes? Når du på en måte har avvist dem tidligere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Dina86 skrev:

Du tror ikke at han fortsatt liker deg, det er vel det største problemet her? Det gjør jo ingenting å ta kontakt og bare snakke? Er du redd han tenker at du liker han, men du tror at han ikke liker deg? At du vil føle deg dum eller noe da? 

Ja, det er det jeg tenker. At han skal tro jeg liker han. Jeg vet ikke hvor avslørende det er å sende en melding....han sendte melding til meg på onsdag. 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det føles ikke naturlig å ta kontakt. Men tror det ville føltes fritt å få det ferdig. Jeg dvelet ved dette forrige år også...for da var jeg på besøk her over lengee tid. 3 uker, og jo nærmere jeg kom hjemreisedato, jo mer hjertebank og slik hadde jeg for om jeg skulle spørre eller ikke. Men så kom jeg så nærme hjemreisedato at jeg ikke så noen vits. Angret etterpå......... 

har jo hatt noe kontakt i mellomtiden. Og nå... jeg inser mer og mer hvordan jeg oppfører meg. Gaaad.... 

 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke noe å tape på å ta kontakt tenker jeg. Uansett kan man aldri vite hva noen tenker og det burde egentlig ikke styre så mye hva vi gjør. Selv om det er mye, mye lettere sagt enn gjort. Det er jo ingenting du kan ødelegge hvis du gjør det. Han syns sikkert det bare er hyggelig å høre fra deg. Bare tenk som en venn og ta det rolig, se hva som skjer ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer nok ikke til å våge, og det synes jeg er bra. For hans del. Du trenger å få mer orden i eget hode før du bør involvere andre i ditt liv på den måten. :)

Anonymkode: 340f0...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så han i dag, tilfeldig. Jeg gikk sammen med venner og masse folk og med solbriller, så jeg vet ikke om han så meg. Han stod sammen med flere andre et stykke fra oss. Han så mot oss, og på meg, men om han var klar over at det var meg vet jeg ikke. Jeg turte jo ikke å gå med hodet mot han heller, for da kunne han jo mistenkt at jeg stirra....var absolutt ikke anledning for og stoppe og slå av en prat denne gangen.

men han er dessverre like attraktiv som jeg husker han til hver gang :( og jeg føler meg som....ja.. hvorfor skal han synes jeg er bra..

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2018 den 11.21, AnonymBruker skrev:

Du kommer nok ikke til å våge, og det synes jeg er bra. For hans del. Du trenger å få mer orden i eget hode før du bør involvere andre i ditt liv på den måten. :)

Anonymkode: 340f0...daf

Jeg leste bylig en setning her om at selv om du vil bli sammen med noen så betyr det ikke at du bør gjøre det. Dette her er vel kansje en av de tilfellene...??

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste bylig en setning her om at selv om du vil bli sammen med noen så betyr det ikke at du bør gjøre det. Dette her er vel kansje en av de tilfellene...??

Anonymkode: efb68...cf1

Det er veldig sant. Om det eneste du vil er å bli sammen med han, at å ikke være venner er nok, er det kanskje like greit å la være... Da får du heller prøve å ikke tenke så mye på han og distrahere deg selv når han dukker opp i hodet ditt. Det hadde jo også vært kjipt hvis usikkerheten din fortsatte etter dere hadde blitt sammen... Hvis du har det sånn i forhold til andre også ville jeg gjort noe med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Dina86 skrev:

Det er veldig sant. Om det eneste du vil er å bli sammen med han, at å ikke være venner er nok, er det kanskje like greit å la være... Da får du heller prøve å ikke tenke så mye på han og distrahere deg selv når han dukker opp i hodet ditt. Det hadde jo også vært kjipt hvis usikkerheten din fortsatte etter dere hadde blitt sammen... Hvis du har det sånn i forhold til andre også ville jeg gjort noe med det :)

Det er det jeg ikke vet :( hva jeg vil. Men jeg så han nå for 1 time siden. Han så ikke på meg og jeg aner ikke hvorfor. Jeg har kunnet la vær å se andres vei og slik hvis jeg ikke har visst hva jeg skal si. Men jeg får ikke fred :(

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det jeg ikke vet :( hva jeg vil. Men jeg så han nå for 1 time siden. Han så ikke på meg og jeg aner ikke hvorfor. Jeg har kunnet la vær å se andres vei og slik hvis jeg ikke har visst hva jeg skal si. Men jeg får ikke fred :(

Anonymkode: efb68...cf1

Send han en melding "jeg så deg på *** isted :) kanskje du vil ta en kopp kaffe en dag?"

Anonymkode: 84db8...144

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send han en melding "jeg så deg på *** isted :) kanskje du vil ta en kopp kaffe en dag?"

Anonymkode: 84db8...144

Nei. Jeg latet som jeg ikke så han da jeg nettopp hadde kommet hit, og jeg så han på avstand. Han så min vei og vi var to personer som snakket med hverandre..så han MÅ ha sett meg. Så han for andre gang for ca 1 mnd siden og tok en klem...han sendte melding et par dager etterpå og sa at det var fint å se meg. Så ser jeg han i dag, han kom og stod rett ved siden av meg uten å ense meg.....vi var kjempe mange folk, så mulig han ikke så meg, eller tenkte som meg, at han ikke visste hva han skulle si. Takk for forslag, men dette er uaktuelt, på denne måten. 

Jeg ble bare veldig usikker nå. På om han rett og slett ignorer meg! :( torsdag hørte jeg fra han..

 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Dina86 skrev:

Det er veldig sant. Om det eneste du vil er å bli sammen med han, at å ikke være venner er nok, er det kanskje like greit å la være... Da får du heller prøve å ikke tenke så mye på han og distrahere deg selv når han dukker opp i hodet ditt. Det hadde jo også vært kjipt hvis usikkerheten din fortsatte etter dere hadde blitt sammen... Hvis du har det sånn i forhold til andre også ville jeg gjort noe med det :)

Og jeg vet ikke om det faktisk er det eneste. Hvordan kan man bli så tiltrukket av et menneske man ikke kjenner super godt? Er ikke sikkert vi har kjemi en gang.

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg vet ikke om det faktisk er det eneste. Hvordan kan man bli så tiltrukket av et menneske man ikke kjenner super godt? Er ikke sikkert vi har kjemi en gang.

Anonymkode: efb68...cf1

For din egen del burde du ta en avgjørelse nå med en gang. Enten gjøre alt for å komme over alle tankene eller ta kontakt og kanskje få noen svar. Det er ødeleggende og lite konstruktivt å gjøre det du gjør nå. Uansett hvor mye du prøver å lese tankene hans og spekulere på hvilke intensjoner han har hjelper det ikke når du ikke tør å ta kontakt med han. Han er den eneste som vet noe om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Dina86 skrev:

For din egen del burde du ta en avgjørelse nå med en gang. Enten gjøre alt for å komme over alle tankene eller ta kontakt og kanskje få noen svar. Det er ødeleggende og lite konstruktivt å gjøre det du gjør nå. Uansett hvor mye du prøver å lese tankene hans og spekulere på hvilke intensjoner han har hjelper det ikke når du ikke tør å ta kontakt med han. Han er den eneste som vet noe om det. 

Ja..men når han ikke engang hilser når vi er i nærheten av hverandre. Hvorfor i helvete tar han kontakt på some da?? Jeg sendte en stort fra et sted som spilt musikk, og han svarte på facebook messenger:"fest?" Jeg var ikke på fest. Bare ute med venner...

hvorfor spørre om slik? Hvis man ikke bryr seg. Når han ignorerer meg slik han gjorde i dag så begynner jeg nesten å lure på om han er slem.

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja..men når han ikke engang hilser når vi er i nærheten av hverandre. Hvorfor i helvete tar han kontakt på some da?? Jeg sendte en stort fra et sted som spilt musikk, og han svarte på facebook messenger:"fest?" Jeg var ikke på fest. Bare ute med venner...

hvorfor spørre om slik? Hvis man ikke bryr seg. Når han ignorerer meg slik han gjorde i dag så begynner jeg nesten å lure på om han er slem.

Anonymkode: efb68...cf1

Når sendte han den? Svarte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Dina86 skrev:

Når sendte han den? Svarte du?

På torsdag. Ja, jeg svarte at nei, jeg er ute med venner. Hvordan går det?

han: nice. Bra, enn der?

jeg:"bra"

så snedte han bare en tommel opp.. de andre her mener jeg drepte samtalen da. Men...

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

På torsdag. Ja, jeg svarte at nei, jeg er ute med venner. Hvordan går det?

han: nice. Bra, enn der?

jeg:"bra"

så snedte han bare en tommel opp.. de andre her mener jeg drepte samtalen da. Men...

Anonymkode: efb68...cf1

Okei, den fikk jeg med meg. Men du har sett han to ganger etter det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Dina86 skrev:

Okei, den fikk jeg med meg. Men du har sett han to ganger etter det?

Nei, en gang etter det. I dag.

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, en gang etter det. I dag.

Anonymkode: efb68...cf1

Det er vel ikke sikkert han ignorerte deg, bare ikke så deg? Du gikk jo ikke bort til han heller, kan jo like gjerne hende han tror du ignorerer han? Det hjelper deg ikke å tenke og lure så mye som du gjør nå, det kommer jo ingenting godt ut av det. Jeg syns du burde tenke deg godt om og bestemme deg i løpet av noen dager om du skal ta kontakt eller gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Dina86 skrev:

Det er vel ikke sikkert han ignorerte deg, bare ikke så deg? Du gikk jo ikke bort til han heller, kan jo like gjerne hende han tror du ignorerer han? Det hjelper deg ikke å tenke og lure så mye som du gjør nå, det kommer jo ingenting godt ut av det. Jeg syns du burde tenke deg godt om og bestemme deg i løpet av noen dager om du skal ta kontakt eller gå videre.

Jeg har tenkt på han i snart 2 år! Fordi jeg ikke har visst hva jeg skal. Men han har stått for kontakten. Og jeg har bare blitt glad når han har tatt kontakt...og jeg har alltid følt at vi skulle sees igjen, selv om jeg trodde eg kanskje ikke kom til å gjøre det. Det var ikke så mye som lå til rette for det...men det stemte. Jeg har følt han er en som kan få en "spesiell" plass i livet mitt. Og jeg har stengt han ute mot viljen min. Jeg laget kanskje noen bilder av oss sammen, og det var lett å rosemale han siden han alltid tok kontakt. Ikke alltid som i hver dag, men at det var han som tok initiativ hele tiden. Og jeg ødela alt av negativ tankegang.... han prøvde virkelig å treffes i fjor. Da også dvelet jeg med om jeg skulle ta kontakt...slik som jeg gjør nå, men fant unnskyldninger hver helvetes gang. 

Om han så svarer ja eller nei nå, så kan jeg nok kanskje få avkreftet eller bekreftet noe. Jeg tviler på at jeg vil tørre å spørre hanjt, men bare ta kontakt p spørre hva som skjer?

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt på han i snart 2 år! Fordi jeg ikke har visst hva jeg skal. Men han har stått for kontakten. Og jeg har bare blitt glad når han har tatt kontakt...og jeg har alltid følt at vi skulle sees igjen, selv om jeg trodde eg kanskje ikke kom til å gjøre det. Det var ikke så mye som lå til rette for det...men det stemte. Jeg har følt han er en som kan få en "spesiell" plass i livet mitt. Og jeg har stengt han ute mot viljen min. Jeg laget kanskje noen bilder av oss sammen, og det var lett å rosemale han siden han alltid tok kontakt. Ikke alltid som i hver dag, men at det var han som tok initiativ hele tiden. Og jeg ødela alt av negativ tankegang.... han prøvde virkelig å treffes i fjor. Da også dvelet jeg med om jeg skulle ta kontakt...slik som jeg gjør nå, men fant unnskyldninger hver helvetes gang. 

Om han så svarer ja eller nei nå, så kan jeg nok kanskje få avkreftet eller bekreftet noe. Jeg tviler på at jeg vil tørre å spørre hanjt, men bare ta kontakt p spørre hva som skjer?

Anonymkode: efb68...cf1

Bare tenk på han som en venn og ta det derfra. Jeg har vært hekta på en fyr lenger enn deg og er på vei ut av det nå(forhåpentligvis). Så jeg forstår absolutt hvor vanskelig det er. Ta kontakt i morgen og bare se hva som skjer. Og ikke glem at det er mange andre fantastiske menn her i verden ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...