Gå til innhold

Typen med g-streng


TopSecrett

Anbefalte innlegg

Typen overrasket meg sist lørdag kveld når vi skulle legge oss med å ha på en herre g-streng under buksa når han kledde av seg😅 jeg fikk sjokk samtidig som at jeg overraskende nok syntes det var litt sexy 😅😍 etter å ha spurt han ut om dette så forstår jeg han egentlig veldig godt for det er av samme grunn som jeg bruker det, deilig og luftig, slipper større klamt undertøy som krøller seg sammen mellom rompeballene og at plagget i seg selv ser sexy ut. Han er lite hårete der bak og har en stram og fin kropp så jeg ble positivt overasket😊 hadde aldri forestilt meg det, men jeg har nå et litt annerledes syn på menn i string, dem må jo få lov til å bruke det dem vil dem også. Han er litt nervøs for at andre skal se det da det ikke er så sosialt akseptert, men det burde jo være akseptert hos begge kjønn. En snasen mann i string er vel kanskje bedre å se på enn en dame som ikke kler det? Noen andre som har en type som bruker string?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, min foretrekker boksere. Jeg har aldri vært en spesiell fan av string, spesielt ikke på menn. Men alle må få velge det dem føler seg komfortabel i, og at du liker det er jo bare en fordel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg dør litt innvendig av tanken på gubben min i g-streng, selv om han er fin kroppslig..

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri tenkt tanken før han plutselig hadde det på seg, men tror jeg hadde ledd rimelig godt av tanken om jeg hadde tenkt på det før jeg så det 😅 men som sagt, jeg ble positivt overrasket, så kan være en bitteliten mulighet for at flere hadde blitt positivt overrasket om det hadde skjedd med en selv også, selv om man ikke klarer å se det for seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe big deal om han bruker Boxer, truse eller g-streng? Det får vel være hans valg. Skal man styre det. Må man akseptere at han skal bestemme hva du skal gå med. 
Man går vel stort sett med det som er mest praktisk. F.eks under treningstights. Så ruller boxeren seg sammen til en bleie om man går med det. Så ofte er g-streng det beste alternativet. uansett kjønn. 

Funfact: 1 av 4 undertøysplagg som selges til herre på Ebay er g-streng. 

Anonymkode: 72cd1...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv bruker g-streng av flere grunner som f eks komfort, så jeg skjønner at begge kjønn kan finne det interessant å bruke det :)

Endret av TopSecrett
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mannen min bruker nesten bare string som han kjøper på spar kjøp,det er damestring men ser mer ut som unisex.

Grunnen er rett og slett av praktiske årsaker da han kun går i skinny jeans.

Det var litt uvant i starten men tenker ikke noe over det lengre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, barbent skrev:

mannen min bruker nesten bare string som han kjøper på spar kjøp,det er damestring men ser mer ut som unisex.

Grunnen er rett og slett av praktiske årsaker da han kun går i skinny jeans.

Det var litt uvant i starten men tenker ikke noe over det lengre

Klarer han virkelig å stappe hele stellet inn i en slik liten tekstiltrekant?, hvis ikke han er svært beskjedent utrustet da....:laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen har flere forskjellige varianter herre g-streng fra zalando, der er det faktisk litt utvalg for menn :) også har han en string fra Zlatan underwear, denne er damemodell, men fronten er såpass bred og god stretch så alt holdes på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Gruselgrafs skrev:

Klarer han virkelig å stappe hele stellet inn i en slik liten tekstiltrekant?, hvis ikke han er svært beskjedent utrustet da....:laugh:

de er veldig romslige i fronten,derfor jeg tror de er unisex 😊 han er normalt utrustet😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TopSecrett skrev:

Typen har flere forskjellige varianter herre g-streng fra zalando, der er det faktisk litt utvalg for menn :) også har han en string fra Zlatan underwear, denne er damemodell, men fronten er såpass bred og god stretch så alt holdes på plass :)

Du finner også noen fine på Timarco, har kjøpt noen derfra selv. F.eks de to her

https://www.timarco.com/no/undertøy/underbukser/bruno-banani-basic-check-line-string?colid=004

https://www.timarco.com/no/undertøy/underbukser/bruno-banani-limitless-string?colid=235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et helt vanlig undertøy til menn. Men da i herremodell. Det finnes jo i alt fra kommando til lange underbukser med alt i mellom. Tillogmed tillogmed Calvin Clein lager jo string til menn. #hetoo ? 

CKHistorySeamlessThong.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor bor dere egentlig, jeg går med ullboxer nå :P 

Anonymkode: 6319a...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Mann 26

jeg har alt mulig av undertøy! 

String, hipster, boxer

bruker det jeg føler for når jeg skal bytte undertøy. Kameraten flyr jo alleveier i en slakk boxer. Så når jeg trener går på ski,      ( er i aktivitet) blir det ofte String! Da holder det seg på plass nedi der og slipper å justere hele tida 😅

Anonymkode: 8cd00...582

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Paramount

Dersom han finner g-streng komfortabelt, og dersom damen er fornøyd, så bør han vel slippe greit unna med det?

Så lenge den ikke har fransk åpning da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Typen min bruker stadig vekk String, det er noe jeg selv bruker hver dag og han ser fin ut i det! Så hvorfor ikke ? 

Anonymkode: 8cd00...582

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg en mann i g-string ville være rart. Men de som vil må selvsagt gjerne bruke.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G streng på menn er ikke sexy. Ikke på damer heller for den sakens skyld. Har prøvd det en gang og det var bare ubehagelig med den smale strengen mellom rumpeballene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...