Gå til innhold

Hvilke øredobber er finest til denne stilen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

nr4

Anonymkode: 8aa39...875

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også valgt nr 4, siden de er såpass nøytrale samtidig som de synes. Farger på øredobber synes jeg passer dårlig til en brudekjole. Nr. 1 kan også gå an og er andrevalget mitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare nr 2 var fine, ingen av de andre. 

 

Anonymkode: dff80...483

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte nr 5 best og har bestilt de, lyst på en liten fargeklatt.  Håper bare ikke de er for grønne... Liker også godt 1 nr, de er annerledes. 

Anonymkode: 7df71...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen av dem. Små hvite perler er finest

Anonymkode: c34e1...1c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av dem. Små hvite perler er finest

Anonymkode: c34e1...1c7

Og kjedelig.

Anonymkode: 7df71...60e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var ingen av disse helt "min kopp te" men måtte jeg velge ville jeg tatt nummer 3

Anonymkode: 6ccbb...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg måtte velge mellom disse så hadde det blitt Nr 1.

Men slik du beskriver kjolen og håret så tror jeg helt enkle perleøredobber hadde vært klassisk og pent. Det fins jo mange "flytende" smykker med en liten perle eller diamant om du ønsker noe rundt halsen.Vet ikke om du ønsket forslag, men du fikk det likevel.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker flere alternativer så kan du jo bestille flere og prøve de sammen med kjolen. De fleste var jo såpass nøytrale at det kan fort være andre anledninger du kan bruke de. 

Anonymkode: 2333c...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev:

Om jeg måtte velge mellom disse så hadde det blitt Nr 1.

Men slik du beskriver kjolen og håret så tror jeg helt enkle perleøredobber hadde vært klassisk og pent. Det fins jo mange "flytende" smykker med en liten perle eller diamant om du ønsker noe rundt halsen.Vet ikke om du ønsket forslag, men du fikk det likevel.  

Jeg er ikke et "halssmykke" menneske, liker ingenting rundt halsen. Ikke skjerf engang.  Siden kjolen er så enkel så har jeg lyst til å ha øredobber med litt farge eller som ihvertfall er litt store. Da blir jeg ikke lik alle andre "perlebruder".   Liker best store studøredobber ala 50-60 tallstil men vanskelig å finne. Finner noen men de fleste er klips og det er vondt å gå med i lengden.  Det er ikke sikkert det blir store øredobber, må se det med kjolen på.

Fant noen på ebay.uk. Mulig jeg bestiller nr 1.

https://www.ebay.co.uk/itm/ROUND-VINTAGE-STYLE-50s-60s-DIAMANTE-STUDDED-FLAT-BUTTON-EARRING-GOLD-SILVER-new-/201850888321

https://www.ebay.co.uk/itm/Sarah-Coventry-Vintage-1960s-Silver-Tone-and-Blue-Stone-Earrings-/192450466737

Anonymkode: 7df71...60e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner. Hvilken fare er skoene dine? Og har armbåndet noe pynt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev:

Skjønner. Hvilken fare er skoene dine? Og har armbåndet noe pynt på?

Kjolen og skoene er ivory eller elfenben. Skoene er lave og i MaryJanestil.  Blomstene er peoner i pastell (lyseblått, lysrosa, fersken) og hvitt med mye blader i.  Skal ha et enkelt armbånd, har ikke funnet noe enda, kan vær jeg går uten.  Kjolen er veldig aksepott, men uten noe pynt, bare halvblank stoff/liv og stort tyllskjørt.

Bilde av noe som ligner mye på brudebuketten min og kjolen faktisk.  Syns det er så fint når det nesten ser ut som man har plukket og ordnet buketten selv. :)

Image result for floriss-bryllup-brudebukett-rosa-hvit-roser-peoner

Anonymkode: 7df71...60e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært inne å sett på Chanti sine sider eller butikker som glitter eller accessorize? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev:

Har du vært inne å sett på Chanti sine sider eller butikker som glitter eller accessorize? 

Ja, Chanti er dyrt og de har lite store øredobber. Etsy har noe men litt dyrt. Har også sett på JJhouse , de har MYE, klarer ikke velge.  Også funnet på sider som ikke shipper til Norge.  Glitter har jeg ikke vært så mye å sett men mulig jeg finner noe der også.  Har butikk her jeg bor.  Accessorize har jeg ikke sett på.  Skal gjøre det nå. :) 

Anonymkode: 7df71...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...