Gå til innhold

OL 2018


Angelheart2

Anbefalte innlegg

Gleder meg til Snowbaord i natt! :D Og Alpint! Bra det er helg :laugh:
Heia Marcus Kleveland på snowboard :nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må heldigvis grunnet morsdag i morra bare fungere sånn en tredjedel så jeg har klokke på for å se utfor, så skal jeg krasje litt til før klokka igjen ringer 0715 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Trollmora skrev:

Jeg må heldigvis grunnet morsdag i morra bare fungere sånn en tredjedel så jeg har klokke på for å se utfor, så skal jeg krasje litt til før klokka igjen ringer 0715 😅

Utfor ble utsatt....jeg fikk sove 😅 

Nå koser jeg meg med å se skiatlon og nyter at det er så mange norske i front :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prater visst med meg selv i denne tråden - men herreguuud så spennende :mynona::nori:

Trippel norsk i ledelse :mynona:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trollmora skrev:

Jeg prater visst med meg selv i denne tråden - men herreguuud så spennende :mynona::nori:

Trippel norsk i ledelse :mynona:

Gull, sølv og bronsje :mynona::mynona:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor får de bamser og ikke medaljer? Det ser bare dumt ut med de tåpelige bamsene. Medaljer skulle de hatt!

Anonymkode: 3e69d...602

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor får de bamser og ikke medaljer? Det ser bare dumt ut med de tåpelige bamsene. Medaljer skulle de hatt!

Anonymkode: 3e69d...602

De får medaljene litt senere. Bamser istedet for blomster rett etter løpet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ble det av Ja, vi elsker?

Anonymkode: 3e69d...602

Kommer ved medaljeseremonien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk... Kvinnelig "ishockey". Da går det samme veien som med kvinnelig "fotball". Ingen som tør komme borti hverandre, ingen som tør å være aggressive, ingen som tør å faktisk spille. Bare en haug feige små redde kvinner. Det vil aldri bli noen målsjanser. At Finland har satt en pukk i mål er bare ren flaks. Det kan jeg love, ingen vil bli utvist. Det vil aldri være noen spenning. 

Anonymkode: 7a1dc...ea1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så irritert!! Jeg har gledet meg veldig til 3-mila, men siden jeg kom hjem fra jobb kl. 02:30, så hadde jeg sagt til de to i huset, at jeg MÅ hjelpes opp.

Vel, våknet nå, jeg, til at andre delen av sengen var tom, vekkerklokken var skrudd av, og jeg gikk glipp av den 3-mila der en nordmann trynte ut av mål, for så å gå seg opp til gull. Trippel norsk, og jeg sov... Kom ut på stua nå, og ble møtt av to som sa «så du at det ble trippelt norsk??»😁 Hvordan i alle dager skal jeg ha sett det, INGEN VEKTE MEG?! Nei, fra nå av er det hver mann for seg selv, og så døgner jeg heller.

*trynte ut av start, mente jeg, som AB så fint gjorde meg oppmerksom på. Skylder på lite søvn, og halvvåken tilstand.

Endret av bopera
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bopera skrev:

...der en nordmann trynte ut av mål...

Start, han trynet kort tid etter start. Tok lang tid før han fikk en ny stav for øvrig. Men god morgen ja! :) 

Anonymkode: 3e69d...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest engangstilfelle

Morsdag (grattis alle mødre her), fastelaven(sboller)  og medaljefest (grattis til medaljevinnerne!) på én gang, jo.  Og klokka er så vidt 10. Johoo! 

:nordvesta:

Gleder meg til skiskyting senere i dag! 😊

Endret av engangstilfelle
La til en grattis!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Start, han trynet kort tid etter start. Tok lang tid før han fikk en ny stav for øvrig. Men god morgen ja! :) 

Anonymkode: 3e69d...602

Hahaha, vær tålmodig med meg, jeg har akkurat våknet, jo!😝

Gikk han med brukket stav? Gikk jeg glipp av 2000-tallets Oddvar Brå?!? Slutt med å gjøre det verre for meg, da. Nei, jeg går og legger meg igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, engangstilfelle skrev:

Morsdag (grattis alle mødre her), fastelaven(sboller)  og medaljefest på én gang, jo.  Og klokka er så vidt 10. Johoo! 

:nordvesta:

Gleder meg til skiskyting senere i dag! 😊

Få vite om ca 45 min om det faktisk blir :goodbye:

Krysser fingrene for st vinden roer seg og vi får en medalje der også.

På tide med en gratulasjon til Sverre Lunde Pedersen med bronsjemedalje også :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, bopera skrev:

Hahaha, vær tålmodig med meg, jeg har akkurat våknet, jo!😝

Gikk han med brukket stav? Gikk jeg glipp av 2000-tallets Oddvar Brå?!? Slutt med å gjøre det verre for meg, da. Nei, jeg går og legger meg igjen...

Jeg tror det bare var den kransen nederst på staven som ble ødelagt i ståheiet. Men han trengte ny stav og famlet litt før han, etter å ha gått et stykke, fikk noen som kom løpende frem til han med en ny stav.

Anonymkode: 3e69d...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...