Gå til innhold

OL 2018


Angelheart2

Anbefalte innlegg

Gratulerer med sølvet Marit :nordvesta:

Personlig skuffet over de tre andre, og hadde håpa Astrid U J gikk istedet for Ragnhild Haga 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke grense for kallas seiere, gikk hardt ut  der på slutten. Hadde det ikke vært for marit så hadde vår beste kommet 40 sec etter. 

Anonymkode: 89dd3...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke med meg åpningsseremoni kl 12 i går, så måtte se den i går kveld på TV Norge.  Reklame etter 15 minutter. :roll: jeg gadd ikke å se hele. Den blir vel lagt ut på YouTube. At ikke NRK kan vise OL. Orker ikke all den reklamen!! Sender de OL på Discovery? Er det mye reklame der?

Anonymkode: 4e7e0...f92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, engangstilfelle skrev:

Veldig moro med sølv til Marte Olsbu. Grattis! 🥈

Ja, det var gøy for både oss og henne! Håper hun får til noe på de andre distansene også :yvonne:

Tiril har ikke gjort det bra denne sesongen (minus generalprøven til OL) så har ingen forventninger der.....i morra derimot bør brødrene Bø by på god underholdning i sprinten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Tande er kvitt munnvondt og gir oss neglebiting i sofaen nå når det hoppes i normalbakke :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engangstilfelle

Jeg hadde ikke de høyeste forventningene til Tiril jeg heller, men synes tre bom på første var litt voldsomt og synd for henne med en sånn åpning.

Hopp nå, ja. 👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forfang nr 2 etter første omgang :)

Håper Tande og vi får bedre forhold i neste omgang, men alle 4 er inne blant de 15 beste etter litt bob-bob hopping og forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår ikke hvordan man kan være fornøyd med sølv. Eneste man burde være fornøyd med er gull.

Anonymkode: 886f5...70a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Forstår ikke hvordan man kan være fornøyd med sølv. Eneste man burde være fornøyd med er gull.

Det kommer an på ambisjonsnivået. Jeg ble kretsmester en gang, og var strålende fornøyd. Men du synes jeg burde ha vært dritsur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke hvordan man kan være fornøyd med sølv. Eneste man burde være fornøyd med er gull.

Anonymkode: 886f5...70a

Alle vil jo ta gull, men man burde være fornøyd med en 2 plass og ikke være en dårlig taper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trollmora skrev:

Enig. Kunne ønske de kunne droppe den irriterende reklamen, men de tjener fett på reklame. Hvis de må vise reklame, så får de heller vise det imellom løpa og ikke midt i løpet 🙄

Anonymkode: 145ab...f7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølv og bronsje i hopp :mynona:

Ingen gull i dag, nye sjanser i morgen.

AB - det er vintersport og ute, mye mer enn bare personlig form som spiller inn! Synes vi skal være fornøyde, for vi har vært bortskjemte tidligere. Mye gøyere å se når det er konkurranse og ikke parkering av konkurrentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engangstilfelle

Håper på gull til Marcus Kleveland i natt, jeg, det hadde vært kult. 🏂

Bare synd det begynner så sent, siden tremila begynner så tidlig i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...