Gå til innhold

OL 2018


Angelheart2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

23 minutter siden, bopera skrev:

Hehe, enig! Etter Stina Nilssons oppførsel i løypen, så unnet jeg virkelig ikke svenskene gullet. Det er faktisk tredje gang jeg har sett henne ødelegge for andre under et mesterskap, fordi hun plutselig går så hektisk og ukontrollert.

Ja hun burde blitt disket. Og Bjørgen hadde tatt gullet helt soleklart.

Anonymkode: 8ddf7...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu... enda et par spennende øvelser i boks. Selv hadde jeg ingen tro på at vi skulle ta gullet på damesiden, der trodde jeg Sverige ville bli for sterke. Men kjempeartig at USA kom først. Syns de amerikanske damene er så herlige og unner dem virkelig denne seieren.
På herresiden gikk det oppskriftsmessig til gull, noe jeg også hadde tippet på forhånd. Hadde ikke trodd Frankrike skulle melde seg inn i medaljekampen, da, men det var jo bare gøy.

Nå er det lagtempo som står for tur! Kjempeartig at de slo ut selveste Nederland og Sven Kramer i et skøyteløp!

Endret av Angelheart2
Tasteleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norge mot Sør-Korea i finalen? Blir steming i hallen da!

Anonymkode: 8b9d9...b95

Når er finalen? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel kanskje den eneste øvelsen Norge tar medalje i der det faktisk er fulle tribuner :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, LeilaS skrev:

Når er finalen? :)

 

 

1 minutt siden, Angelheart2 skrev:

14:17, i følge VGs OL-program.

Det var også det de sa rett etter de gikk i mål i stad, så det skal stemme bra.

Anonymkode: 8b9d9...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Angelheart2 skrev:

14:17, i følge VGs OL-program.

På tv Norge da? På programmet står det bsre OL studio og Ishockey

Endret av LeilaS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LeilaS skrev:

På tv Norge da? På programmet står det bsre OL studio og Ishockey

Det blir sendt på Eurosport Norge.

Anonymkode: 8b9d9...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir sendt på Eurosport Norge.

Anonymkode: 8b9d9...b95

Ok takk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor Carsten Skjelbred forsvant fra OL-studio? Hun makkeren når liksom ikke helt opp - han er savnet. 

Anonymkode: 31482...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Den filosofien der er den dummeste jeg hører. Hvorfor skal ikke folk som har vunnet, få lov til å vinne igjen? Det er jo ikke akkurat som om at de får seieren kun fordi de alltid har gjort det. Det ligger jo sinnsykt mye hardt arbeid til grunne for alle de førsteplassene, og jeg syns egentlig det er mye mer imponerende med en utøver som holder seg på topp år etter år, selv om det kommer nytt og yngre blod med hvert år. 

Men det verste er at de fleste med denne meningen, er de samme som klager når Marit Bjørgen IKKE klarer å komme på pallen.

Alle har lov til å vinne, men vi to har visst ulik oppfatning av hva som er mest gledelig. Du synes at de som har mye fra før, helst bør få enda mer, mens jeg fryder meg mest hvis mindre meritterte kan lykkes. Ekstra stas hvis vinneren er fra en nasjon med få suksesser i øvelsen fra før, slik at idretten eller øvelsen kanskje får større utbredelse.
Men hva du og jeg liker best, er det i grunnen ingen som bryr seg om. Det som skjer, det skjer, og er det eneste som teller.

Det siste avsnittet er klassisk stråmannteknikk (du dikter opp meninger som tillegges motstanderen), og det er ufint. Ville du like det om jeg påsto at de fleste som ønsker seg favorittseire, pleier være de samme som misbruker barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De norske langrennsjentene altså! Kan jo ikke si at de har prestert dårlig, men i lys av hvor overlegne de har vært de siste 8-10 årene så må det jo lyse noen varsellamper når det gjelder formtopping i det miljøet.

Anonymkode: 1ae16...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2018 den 8.36, AnonymBruker skrev:

Nå må du ikke få sjokk, men jeg kan informere om at Norge tar hele tre gull til, pluss to sølv og tre bronsjer. 

Anonymkode: 8b9d9...b95

Siden dette har det blitt ett gull, to sølv og én bronsje til. Derfor er 2/2 sølv tatt og dermed blir det gull til skøytegutta om litt! 10 minutter igjen nå.

Anonymkode: 8b9d9...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Balian de Ibelin

Nå har Norge like mange gull som rekorden fra Salt Lake. 13 så får man se om Norge greier å sette gull rekord med 14 eler flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi fått 2 gull (langrenn og skøyter), 1 sølv (alpint) og 1 bronsje (langrenn) bare i dag? :nori:

Anonymkode: 62869...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...