Gå til innhold

OL 2018


Angelheart2

Anbefalte innlegg

En avsporing....men 2 russere er allerede tatt for doping - vil den olympiske komite snart nekte russere å delta under hvitt flagg å tror dere? (Curling og Hockey)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt gøy med dette OL hvor det er så mye nytt som skjer. Historiske ting og debutanter som tar gull, mye sånt har det vært. 

Anonymkode: 8b9d9...b95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trollmora skrev:

En avsporing....men 2 russere er allerede tatt for doping - vil den olympiske komite snart nekte russere å delta under hvitt flagg å tror dere? (Curling og Hockey)

Slovensk spiller dopingtatt - https://www.vg.no/sport/ishockey/i/P3PA9e/slovensk-spiller-dopingtatt-rett-foer-norge-moete

Jeg tror du forveksler dette med russisk. Kan hende jeg tar feil, jeg har ikke fulgt med særlig godt, men jeg har ikke fått med meg noen russisk hockeyspiller som er tatt for doping?

Anonymkode: 7a1dc...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Slovensk spiller dopingtatt - https://www.vg.no/sport/ishockey/i/P3PA9e/slovensk-spiller-dopingtatt-rett-foer-norge-moete

Jeg tror du forveksler dette med russisk. Kan hende jeg tar feil, jeg har ikke fulgt med særlig godt, men jeg har ikke fått med meg noen russisk hockeyspiller som er tatt for doping?

Anonymkode: 7a1dc...ea1

Ser det nå, my bad ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Trollmora skrev:

Hva I alle dager skjer med skiskytterne våre? Det bommes jo mer enn det treffes virker det :( 

Helt tragisk! Er det noe vi trenger etter OL er det en ny skytetrener eller evt ny psykolog. Dette sitter mellom ørene! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiril holdt geværet skjevt når hun siktet i stående? Eller var det bare kameravinkelen?

Anonymkode: 7a1dc...ea1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Helt tragisk! Er det noe vi trenger etter OL er det en ny skytetrener eller evt ny psykolog. Dette sitter mellom ørene! 

Vi kan jo ikke klage på skytetreneren, vi stjal jo Forcade sin ;)

Men litt mental trening ser det hvertfall ut som de trenger :(

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Trollmora skrev:

Hva I alle dager skjer med skiskytterne våre? Det bommes jo mer enn det treffes virker det :( 

Men gutta er mye bedre enn jentene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig thriller på isen i dag. Bonsa tok oss først til helvete og så til himmelen i løpet av tre minutter.

Anonymkode: 1f2f0...28e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Christy89 skrev:

Men gutta er mye bedre enn jentene.

Det stemmer, og sølvet I dag vant vi....:nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Trollmora skrev:

Det stemmer, og sølvet I dag vant vi....:nordvesta:

Nei Frankrike vant

Anonymkode: 886f5...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trollmora skrev:

Hva I alle dager skjer med skiskytterne våre? Det bommes jo mer enn det treffes virker det :( 

Egentlig helt som forventet med jentene dessverre. Marte er forferdelig ustabil på liggende og ser ikke ut til å klare å løse det. Det som var veldig dumt er hvor mye tid hun bruker på å lade ekstraskuddene. Det må hun rett og slett øve mer på til damestafetten. Utrolig hvor mye tid som gikk bort i kluss. Damestafetten blir nok veldig kjedlig. Tandrevold og Solemndal kommer kanskje til å skyte greitt, men det er så lite å hente i sporet der at jeg tror at det blir en ganske beskjeden plassering. Tror vi får se Sverige helt der i teten jeg.

Tiril sitt hode er en nok hennes største fiende og det ser ikke ut at hun klarer å få orden på det. Hun har ganske mange stafetter bak seg med strafferunder, og har gjort det mye erre. Så jeg ble ikke overrasket. Faktisk når hun allerede lå an til minst en strafferunde, så trodde jeg hun skulle bomme på de to neste også og få 3 strafferunder, så sånn sett skal vi være glad det bare ble en. Det er jo utrolig tøft når en allerede har bommet en på OL-stafett og har to blinker til å treffe. 

Så i dag så smakte det sølvet ganske såg godt etter denne etappen. God gjennomført av guttene og veldig gledelig å se Svendsen tilbake i god form. Det lover veldig godt for herrestafetten!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei Frankrike vant

Anonymkode: 886f5...70a

Man kan da fint vinne sølv? For en idiotisk kommentar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei Frankrike vant

Anonymkode: 886f5...70a

Ehh, les en gang til :rolleyes:

Anonymkode: 0fcf4...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, missmcbeal skrev:

Man kan da fint vinne sølv? For en idiotisk kommentar.

Man taper Gull, man vinner ikke sølv

Anonymkode: 886f5...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det ofte blir slik: De vinner gull, tar sølv og får bronse :icon_lol:

Anonymkode: 0fcf4...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...