Gå til innhold

OL 2018


Angelheart2

Anbefalte innlegg

Gjest chisandra
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper heller ikke at kommentatorene fra TV Norge og Eurosport er elendige. Helle tv oppsette er ganske dårlig.

Anonymkode: 886f5...70a

Bortsett fra et par tabber helt i starten, så synes jeg TVN klarer seg bra, jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, chisandra skrev:

Bortsett fra et par tabber helt i starten, så synes jeg TVN klarer seg bra, jeg. 

Det synes ikke jeg. De sender reklame så fort de får sjansen. Vinnerne har såvidt kommet i mål før de setter på flere minutters reklame, og vi går glipp av alt som skjer i målområdet. Etter hver skyting i skiskyting er reklame, etter hver veksling i langrennsstafett. 

OL-sendingene er håpløse. Hvor er de koselige reportasjene fra pyeongchang? 

Og for ikke å snakke om OL-kveld! Det er en eneste stor fiasko. Programlederne har ikke fulgt med på vintersport på forhånd, de kan ingenting, de stiller håpløse spørsmål, de avbryter og fleiper med alt. All ære til gjestene som holder ut. Jeg har kun sett bruddstykker, for jeg blir både irritert, flau og sjokkert på intervjuobjektenes vegne. 

Nei, TVNorge har revet bort hele sjarmen med OL. Hvor vi kunne ha på sendingen hele dagen, med både spennende øvelser, interessante intervjuer og koselige innslag fra OL-byen og selvsagt også innslag fra heiagjengene rundt om i de norske bygder. 

 

Anonymkode: 9097c...fc8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Norge har nå satt medalje rekord i et Vinter OL. De har nå tatt 28 medaljer rekorden var 26.

Gullrekorden er på 13 ( Fra 2002 OL I Salt Lake i USA ) Norge  har nå 11 Gull.

Endret av Balian de Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Norge har nå satt medalje rekord i et Vinter OL. De har nå tatt 28 medaljer rekorden var 26.

Gullrekorden er på 13 ( Fra 2002 OL I Salt Lake i USA ) Norge  har nå 11 Gull.

Likevel er det noen her som måtte si at dette var et krise OL 🙄 Synes vi har kjempe gode jeg :)

Anonymkode: 145ab...f7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

OL-sendingene er håpløse. Hvor er de koselige reportasjene fra Pyeongchang?  Og for ikke å snakke om OL-kveld! Det er en eneste stor fiasko

Disse sendingene du nevner her, er ikke sportssendinger i det hele satt, men piss beregnet på folk som ikke er idrettsinteressert overhodet, de bare syns det er interessant i den grad Norge skulle vinne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper heller ikke at kommentatorene fra TV Norge og Eurosport er elendige. Helle tv oppsette er ganske dårlig.

Anonymkode: 886f5...70a

Syntes langrennkommentatorene klarer seg bra da 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Apis skrev:

Syntes langrennkommentatorene klarer seg bra da 

Hoppkommentatorene også 👍🏻

Anonymkode: 0fcf4...270

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Bjørgen tar gull på 3 mila og Klæbo 5 mila med Norge på sølv og bronse. 

Kjempegode. 

Anonymkode: 8ddf7...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at når det gjelder sendingene på TVN så har de etter hvert blitt bedre enn fryktet. Syns fortsatt skiskyting har mye å hente, men langrenn og skøyter har i alle fall blitt veldig bra. Alpint og freestyle er også helt greit, men hopprennene har jeg stort sett hørt på radio.  Syns også de har skjerpet seg stort når det gjelder reklameavbrudd på viktige tidspunkt, selv om det fortsatt er litt irriterende at de slår over til reklame så fort folk er i mål.
Når det gjelder OL-kveld med Rimmen og Almås er det rett og slett tragisk....men det trenger man jo ikke se på da det uansett ikke er noe særlig sport der.
Trøster meg med Helt Ramm på NRK når jeg trenger litt OL-humor ;-)

Har røket på en liten smell når det gjelder OL-konkurransen på jobb, da.... Dvs. jeg mangler en gull og tre sølv, men har røket på en bronse. Tror vel (og håper sterkt) at vi får mer enn en gull til, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Angelheart2 skrev:

Jeg må si at når det gjelder sendingene på TVN så har de etter hvert blitt bedre enn fryktet. Syns fortsatt skiskyting har mye å hente, men langrenn og skøyter har i alle fall blitt veldig bra. Alpint og freestyle er også helt greit, men hopprennene har jeg stort sett hørt på radio.  Syns også de har skjerpet seg stort når det gjelder reklameavbrudd på viktige tidspunkt, selv om det fortsatt er litt irriterende at de slår over til reklame så fort folk er i mål.
Når det gjelder OL-kveld med Rimmen og Almås er det rett og slett tragisk....men det trenger man jo ikke se på da det uansett ikke er noe særlig sport der.
Trøster meg med Helt Ramm på NRK når jeg trenger litt OL-humor ;-)

Har røket på en liten smell når det gjelder OL-konkurransen på jobb, da.... Dvs. jeg mangler en gull og tre sølv, men har røket på en bronse. Tror vel (og håper sterkt) at vi får mer enn en gull til, da...

Nå må du ikke få sjokk, men jeg kan informere om at Norge tar hele tre gull til, pluss to sølv og tre bronsjer. 

Anonymkode: 8b9d9...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Angelheart2 skrev:

Jeg må si at når det gjelder sendingene på TVN så har de etter hvert blitt bedre enn fryktet. Syns fortsatt skiskyting har mye å hente, men langrenn og skøyter har i alle fall blitt veldig bra. Alpint og freestyle er også helt greit, men hopprennene har jeg stort sett hørt på radio.  Syns også de har skjerpet seg stort når det gjelder reklameavbrudd på viktige tidspunkt, selv om det fortsatt er litt irriterende at de slår over til reklame så fort folk er i mål.
Når det gjelder OL-kveld med Rimmen og Almås er det rett og slett tragisk....men det trenger man jo ikke se på da det uansett ikke er noe særlig sport der.
Trøster meg med Helt Ramm på NRK når jeg trenger litt OL-humor ;-)

Har røket på en liten smell når det gjelder OL-konkurransen på jobb, da.... Dvs. jeg mangler en gull og tre sølv, men har røket på en bronse. Tror vel (og håper sterkt) at vi får mer enn en gull til, da...

Ramla helt utav denne tråden jeg, med reise forige uke etc - men er like ivrig IRL :nordvesta:

Enig med Angelheart2 på dette.... Eneste sendingene jeg faktisk irriterer meg med tanke på reklamen er skiskytingen, og synes generellt produksjonen der er ræva. Hopp og langrenn har vært helt greie (selv om jeg savner Remmen Evensen, og NRK til tider)

Hvordan tror vi det går I dag da? Har null tro på medalje I Mix-stafetten men håper på noe på kombinert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge åpner helt himmelsk godt i hockeyen! Imponerende godt spilt så langt! Ikke fått mål ennå, men har brukt sjansene. 

Anonymkode: 7a1dc...ea1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi eier ikke kontroll på pucken jo! Passer men når ikke frem, noen passer men mottaker følger ikke med, Mister pucken helt selv, uten at noen av motstandernes spillere er borti den. For mange som ikke eier kontroll på pucken. Norske spillere trenger langt mer trening. Dette er bare for dårlig og holder ikke til en kvartfinale en gang.

Anonymkode: 7a1dc...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere ishockey? Det står det skal være på eurosport Norge, men der er det curling (reklame nå). 

Anonymkode: 8b9d9...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...