Gå til innhold

Freddy WR UP bukse størrelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg


Hei, jeg lurer på hvordan dere opplever størrelsen? Det står på hjemmesiden at man bør gå opp en størrelse, altså bruker man S bør man bestille M, og jeg ser på andre forumer at mange skriver buksene er små i størrelsen, men når man ser inches målene på størrelseskartet så passer mine mål fortsatt til S.

Jeg har en Wr Up Freddy treningstights i str S og den passer meg, men den har kanskje mer stretch stoff enn det buksene har?
Er så usikker på om jeg bør kjøpe S eller M i bukse, de er jo ganske dyre..Jeg bruker 36 i vanlige bukser ellers.

Håper noen kan dele sine erfaringer :)

Anonymkode: e7737...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker ca 38 i bukser (noen ganger 36, noen ganger 40 - alt ettersom passform på buksa) og jeg er mest komfortabel med M i Freddy WR UP buksene. Får fint på meg S, men syntes sømmene i disse er ganske dårlige så unødvendig å tøye dem for mye :P Har også prøvd i str L og den skled omtrent av meg. Vil si den er relativt normal i str. Bruker du 36 vil du nok fint passe en S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Flere?

Er så usikker for buksene er jo svindyre, og siden det står at man bør gå en størrelse opp vil det si at jeg bør kjøpe medium, samtidig ser jeg også andre websider som sier at Small er str 36 og Xs er 34, og medium da blir 38 som igjen blir for stort.

Anonymkode: e7737...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker xs til vanlig å har samme str i freddy buksene, synes ikke de er små i størrelsen. Har en I str s, men den er litt for stor for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

S /36 er best hvis man bruker S /36 til vanlig har jeg erfart. Og best å gå for Mid Waist da den har passe høyde og ikke bare dekker musa... Du får kjøpt buksene på finn.no, motehus.no og Freddy sin butikk. Sikkert andre steder også. 

Anonymkode: a9128...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...