Gå til innhold

Kom hjem til låst dør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den kan ikke ha stått halvveis låst en stund da? Sånn at låsemekanismen er nesten utløst, og en rystelse fikk den til å sprette ut når den var lukket? F eks at den smalt hardt igjen, eller en annen dør smalt hardt igjen?  

Anonymkode: bd824...49c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke på det.

Anonymkode: 202b0...5bd

Ikke jeg heller, men siden du avskriver alle muligheter så.... 

Anonymkode: b21d3...de8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på "Åndenes makt"hvor dører ble låst fra innsiden.Fått ideen derfra? Hvis dette er sant,så er det naturlig at du stusser.

Anonymkode: 30825...608

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den kan ikke ha stått halvveis låst en stund da? Sånn at låsemekanismen er nesten utløst, og en rystelse fikk den til å sprette ut når den var lukket? F eks at den smalt hardt igjen, eller en annen dør smalt hardt igjen?  

Anonymkode: bd824...49c

Kanskje? Aldri hendt i løpet av 8 år da. Hvem smalt med døra? Det er liksom det siste før du får låst som er hardt. Den vil ikke låse selv, på en måte. Du må tvinge den. 

Noen låser er jo sånn at vrir du dem over halvveis så gjør de resten av jobben selv. Denne låsen er ikke sånn, den er som en dør som ikke passer helt inn i døråpningen, du må tvinge den igjen :) skjønner ikke greia jeg

Anonymkode: 202b0...5bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis den er sånn som viser ledig/opptatt fra utsiden, kan man ikke da dra rundt det hjulet fra utsiden så den går i lås? At noen av de andre i huset har spilt deg et puss med det?

Anonymkode: a9d95...6eb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så på "Åndenes makt"hvor dører ble låst fra innsiden.Fått ideen derfra? Hvis dette er sant,så er det naturlig at du stusser.

Anonymkode: 30825...608

Ser ikke på det drittprogrammet der. 

Ja, det er sant. Jeg prøvde å låse den opp fra utsiden ved å vri på den, men det var så hardt. Greier det ikke. Tenkte på om en av ungene i morges hadde tullet og vridd på den fra utsiden, men det er fysisk umulig.

Anonymkode: 202b0...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Ro deg ned... hvis ikke det er noen det nå, så slapp av 😉

Er rolig, jeg.. er ikke hjemme nå engang ;)

Anonymkode: 202b0...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis den er sånn som viser ledig/opptatt fra utsiden, kan man ikke da dra rundt det hjulet fra utsiden så den går i lås? At noen av de andre i huset har spilt deg et puss med det?

Anonymkode: a9d95...6eb

Jo, hvis du har styrken til en fullvoksen mann med tang :) så kanskje. Men det var ingen fullvoksen mann hjemme.. 

Anonymkode: 202b0...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er rolig, jeg.. er ikke hjemme nå engang ;)

Anonymkode: 202b0...5bd

Bra. Når du kommer hjem, så slapp av og ikke tenk på dette 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er rolig, jeg.. er ikke hjemme nå engang ;)

Anonymkode: 202b0...5bd

Se å.. Hva lurer du på? Fått med oss at du ikke skjønner greia, men det gjør vel ikke vi heller. 

Anonymkode: b21d3...de8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

Bra. Når du kommer hjem, så slapp av og ikke tenk på dette 😊

Helt normalt at dører lukker og låser seg selv? Den er 30 år gammel så kanskje den var lei av å være dør...

Anonymkode: 202b0...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Se å.. Hva lurer du på? Fått med oss at du ikke skjønner greia, men det gjør vel ikke vi heller. 

Anonymkode: b21d3...de8

Kanskje det dukker opp noen som skjønner da. Eller kanskje jeg bør ringe en prest.

Anonymkode: 202b0...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt at dører lukker og låser seg selv? Den er 30 år gammel så kanskje den var lei av å være dør...

Anonymkode: 202b0...5bd

Ok... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok en naturlig forklaring, men ikke alltid lett å finne den. Hadde ikke tenkt noe mer over det. Hadde det skjedd igjenn så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Axl skrev:

Det har nok en naturlig forklaring, men ikke alltid lett å finne den. Hadde ikke tenkt noe mer over det. Hadde det skjedd igjenn så..

Sikkert en sammensvergelse med gaflene som faller ut fra kjøkkenskuffen og ned på gulvet av seg selv om natten. 

Anonymkode: 202b0...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.2.2018 den 11.08, AnonymBruker skrev:

Det er sånn lås ca. På andre siden av døra blir det rødt når den er låst. Skal i møte så skulle inn for å finne klær, og så at den var rød.. tok i døra og fikk den ikke opp. 

thumb-releise-directdoors-bathroom-door-lock.jpg.ca5cc75fafe447cdc3f1f9ca8584d85c.jpg

Anonymkode: 202b0...5bd

Hvis den ser sånn ut så kan den låses fra utsiden. Har andre tilgang til huset/leiligheten? 

6992276-origpic-92e188.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 11.2.2018 den 0.32, petterm skrev:

Hvis den ser sånn ut så kan den låses fra utsiden. Har andre tilgang til huset/leiligheten? 

6992276-origpic-92e188.jpg

Ingen andre har tilgang.

Anonymkode: 202b0...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2018 den 11.31, AnonymBruker skrev:

Ser ikke på det drittprogrammet der. 

Ja, det er sant. Jeg prøvde å låse den opp fra utsiden ved å vri på den, men det var så hardt. Greier det ikke. Tenkte på om en av ungene i morges hadde tullet og vridd på den fra utsiden, men det er fysisk umulig.

Anonymkode: 202b0...5bd

Kan en av ungene låst døra fra innsiden og så gjemt seg under sengen/inni skapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...