Gå til innhold

Måtte avlyse bryllup pga terminen, sjokkerende svar fra lokalet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Måtte avlyse da jeg får termin to uker etter bryllupet skulle stått. Vi har vært prøver i 2 år så vi visste jo at det kunne skje og har avlyst i god tid. I kirken gikk det fint, men da jeg sa ifra skriftlig der jeg skulle leie lokalet så fikk jeg litt vondt i magen.

Svaret var at "dersom det er grunnen, så er det trist. Hvis det skulle bli noe bryllup senere så er det sikkert ledig." Altså, jeg følte meg ikke trodd i det hele tatt og ikke trodd på at det blir bryllup senere heller.. 

Mulig det bare er hormoner, men reagerte på måten å ordlegge seg på her. Jeg svarte at det blir litt slitsomt å stå høygravid i eget bryllup, ellers gleder vi oss mye til barnet kommer.

Anonymkode: efd0b...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at det er lite vits i å bruke energi på dette. Litt uheldig formulering, men ikke noe å tenke for mye på. Prøv å la det gå :hjerte:

Gratulerer så mye med graviditeten :blomst:

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke tenkt et sekund over den formuleringen. Sikkert bare noen som har det travelt og svarte i full fart :)

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk energi på den formuleringen. Sikkert noen som svarte i full fart og egentlig ikke brydde seg om hvorfor dere avlyste

Anonymkode: 3b71c...989

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mente trolig at det var trist det ble avlyst, eller trist med timingen som gjorde at dere måtte avlyse. Avslutningen tyder på at noen mener det vel. :)

Anonymkode: 36e3d...983

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du har tolket svaret verre enn det var ment, tror vedkommende prøver å si "det var synd, men håper dere velger oss igjen senere". Merkelig formulering.

Anonymkode: b2adc...1bb

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nuith skrev:

Kanskje de har et standardsvar de sender til alle?

Det er ikke et vanlig lokalet for bryllup, og eier er en privatperson.

Anonymkode: efd0b...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stussa ikke over svaret i det hele tatt. 

Noen ganger leser vi bare meldinger feil. 

Anonymkode: b7307...262

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var sjokkerende? Litt dårlig skrevet, men sjokkerende?

Anonymkode: c2b87...41f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antakelig ble svaret skrevet i all hast, og derfor er det svært dårlig formulert. Hormonene spiller deg et puss, og du leser noe inn i svaret som ikke står der.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var et veldig spesielt svar og virker slett ikke hyggelig. Men når det er sagt så drit i det.

Gratulerer med graviditeten <3

Anonymkode: c736e...150

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fuck you" hadde vært et sjokkerende svar:) Men som de andre sier, så ble det vel skrevet i all hast. Gratulerer med graviditeten:):):)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

'Hvis det er grunnen, så er det trist'?? 

Trist at du er gravid liksom? Man kan faktisk ikke tolke den setningen på andre måter. Det kan være de mente at det var trist for DEM, men da må de jo skrive DET da. Uprofesjonelt!

Anonymkode: ac759...6ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så skjønte de ikke hva 'termin' betyr og trodde du var blitt terminelt syk eller noe.. 

Anonymkode: ac759...6ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså dødssyk. Da stemmer svaret du fikk plutselig mye bedre.. 

Anonymkode: ac759...6ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså dødssyk. Da stemmer svaret du fikk plutselig mye bedre.. 

Anonymkode: ac759...6ca

På en måte ja, men om TS var terminal med dødsdommen 2 uker før brylluppet, så er det litt rart å si at om det blir noe av brylluppet senere så er det nok ledig. :P

Til TS, jeg skjønner at du reagerte på svaret, jeg synes også det var veldig merkelig formulert. Mest sannsynlig var det bare skrevet litt for raskt og lite gjennomtenkt, tror nok ikke perosnen mente annet enn at det var synd at du måtte avlyse, men at de nok har ledig senere om du fremdles ønsker dem. For alt du vet kan de ha hatt mange avlysninger intet siste, så kanskje personen var lei og følte at folk kom med unnskyldning for å ikke bruke lokalet lenger.

Men egentlig holder jeg en knapp på det AB 6ca sier, hvor mer jeg tenker over det hvor mer passer svaret til at personen misforsto og trodde du var dødssyk.

Anonymkode: 863d4...d69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til skriver man som man snakker, og da kommer ikke alltid ordene rett.. Jeg ser det ofte når jeg leser korrektur på noe jeg har skrevet i full fart, at det kanskje blir noe uklart for mottaker. Regner med at den mailen er svart på i hui og hast.

Gratulerer med baby på veg.

Anonymkode: 89679...997

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/6/2018 at 3:46 PM, AnonymBruker said:

Det er ikke et vanlig lokalet for bryllup, og eier er en privatperson.

Anonymkode: efd0b...24a

Kjenner du eller kjenner til vedkommende? Vet ikke om jeg hadde hengt meg opp i det, men skjønner hvordan det kan oppfattes. "Dersom det er grunnen er det trist"? Kanskje vedkommende er sjalu? :) 

Anonymkode: 012ed...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...