Gå til innhold

Hvor mange personer har du ligget med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1, kjæresten min. 23 år, vi har vært sammen i seks år. :) 

Anonymkode: b0997...10f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Fillerista skrev:

Hvis jeg var kvinne og gikk rundt og angret på sex jeg har hatt ville jeg tatt et fandenivoldsk oppgjør med samfunnets og mitt eget skambelagte syn på kvinnelig seksualitet. Herregud jenter, hva er det å angre på?

For min del har det ikke noe med skam, så merkelig at du antar at det er grunnen.

Jeg angrer fordi min første gang var med en ons, og at jeg bare gjorde det fordi jeg stresset med at jeg ikke ville være jomfru.

Jeg er også en person som ikke klarer ons og sex uten følelser, så derfor har jeg få partnere. Dette er ikke rettet mot deg, men jeg synes det er teit å dømme andre uansett hvor mange eller få partnere de har hatt.

Anonymkode: 30c21...389

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fillerista
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del har det ikke noe med skam, så merkelig at du antar at det er grunnen.

Jeg angrer fordi min første gang var med en ons, og at jeg bare gjorde det fordi jeg stresset med at jeg ikke ville være jomfru.

Jeg er også en person som ikke klarer ons og sex uten følelser, så derfor har jeg få partnere. Dette er ikke rettet mot deg, men jeg synes det er teit å dømme andre uansett hvor mange eller få partnere de har hatt.

Anonymkode: 30c21...389

Poenget mitt var bare at man ikke skal måtte gå rundt og angre på ting man har gjort, når de tingene i seg selv er helt naturlig. 

Enig i at det er merkelig å dømme, men registrerer at folk er ekstremt opptatt av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fillerista skrev:

Poenget mitt var bare at man ikke skal måtte gå rundt og angre på ting man har gjort, når de tingene i seg selv er helt naturlig. 

Enig i at det er merkelig å dømme, men registrerer at folk er ekstremt opptatt av det.

Ja, det er sant, men det er veldig lett å være etterpåklok :)

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så veldig viktig for folk.

Anonymkode: 30c21...389

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8-10 tror jeg. Godt voksen mann. I etterpåklokskapens grelle lys er det alt for få, siden det bare var skikkelig bra med 2 eller 3. Resten var egentlig kjedelig og dårlig sex.

Anonymkode: bd963...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg brukt en halvtime på å telle over men kommer bare til samme resultat: 1.

Jeg er 39 år.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne på 34 år

4 menn og ca 30 kvinner
 

Anonymkode: ecea3...fa5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er morsomt å se hvor stort behov en del folk med svært få sexpartnere har for å fremheve seg/heve seg over andre. 

Jeg har ikke talt. Akter ikke å gjøre det heller. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 40 år. Kun 2. Og han ene var en for mye. Så skulle ønske kun 1 hele mitt liv.

#stoltavmegselv # neitilrandomsexmedfremmede #tavarepåhelsadi #neiTilLivmorhalskreft

Anonymkode: cbd70...3c7

Jeg kunne ønske at jeg kun hadde hatt en i hele mitt liv. Jeg har hatt flere desverre. Har ikke tellingen. Men nå er det 1 år siden sist jeg hadde sex. Er forsiktig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, bortebra skrev:

Det er morsomt å se hvor stort behov en del folk med svært få sexpartnere har for å fremheve seg/heve seg over andre. 

Jeg har ikke talt. Akter ikke å gjøre det heller. 

Det er vel fordi det er lettere å telle få sexpartnere 😅 Neida. Joda.

Handler ikke om å fremheve at jeg har hatt få sexpartnere, handler om å normalisere at å ha få sexpartnere er like normalt som å ha mange sexpartnere. Man tar jo et aktivt valg enten man velger det ene eller det andre, og å føle at noen fremhever seg selv fordi de har tatt et annet valg enn deg..det er jo litt teit? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...