Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

I dag tidlig klarte jeg å bli litt irritert på lillepus, hun ville ut, det er jo greit nok det, men da hun signaliserte at hun ville inn igjen....og jeg åpnet døra så gikk hun igjen og sto borti der ---> og glodde. Jeg lukket døra, det gikk et minutt så var hun der igjen og kikket i vinduet og mjauet....da jeg åpnet nok en gang fòr hun i samme retning og glodde. Brrrrr, tenkte jeg det er J*vla kaldt her altså!!!! Dett gjentok seg TO ganger til og jeg mumlet "drittkatt" til meg selv da hun endelig hadde bestemt seg for å komme inn igjen :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har liksom bestemt meg for å legge om kostholdet og bli sunnere, samtidig som at jeg skal slutte å snuse. På god vei med snusen, meeen den sjokolademanien er tøff altså! 3 brødskiver med masse nugatti skle pent ned i magen.. Skjerper jeg meg ikke nå er det ikke lenge før jeg ruller .. :pasha: Trøste meg med at nugattiboksen er det eneste usunne jeg har, og når den er tom skal det ikke mer snop inn i skapene! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da er det på tide å oppdatere og bekrefte at jeg har begynt å plukke med meg litt overflatesøppel på mine turer
i skogen...men det som virkelig hadde vært tingen nå som det smelter var å ta opp all etterlatenskapen til hundene.
Innrømmelsen min i dag er at jeg får meg liksom ikke til å gjøre akkurat det. :ninja: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt denne friends serien, banner jeg i kirka eller???:skravle:. Hadde ikke tv på årene denne var hot,  og så hele serien bare for noen år siden. Men denne her er morsom;

 

e90e4539162b7aa13c069224a0a02fdb.jpg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsøkt å få tak i en kort sommerkjole en stund nå. Fargen var midt i blinken for meg...størrelsen min
var dessverre utsolgt. Jeg har ringt høyt/lavt og damene beklaget og holdt fast på at det var helt utsolgt....
men plutselig hadde de fått en retur i butikken. I MIN str! :mynona:Jeg er meget glad nå og kjolen er min!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest justcurious

Jeg har komplekser for kroppen min fordi jeg er for tynn, blek og har arr på armene. Gruer meg hvert år til å gå i sommerklær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er såå glad i mørk og dundrende rytmisk musikk - det bare vokser og vokser! 
34f09f59e193f07cda58088545859a88.gif

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Jeg har løyet om alderen min, jeg er egentlig to år eldre, enn det jeg har sagt :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Catalina Culès skrev:

Jeg har løyet om alderen min, jeg er egentlig to år eldre, enn det jeg har sagt :ninja:

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Prøver å bytte ut sovepiller med naturmedisin. Regner med at det går filleveien. Noe helsekostprodukter funker, men annet erbare humbug. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tappet en bøtte med vann fordi jeg ville vaske kjøkkengulvet, det var 11.30 i formiddag...plutselig nå, så jeg bøtten med vann og gulvet er ikke vasket.:Hehe:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, fiole skrev:

Jeg har byttet vann i bøtta :sjokk:

Jeg har troen på deg! :duskedame:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Det var min feil at det ble krøll i en tråd :sjokkert: på ros og ris :blush: 

:kose:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...