Gå til innhold

Haddy Nije


Tapas

Anbefalte innlegg

Dritt lei hele Giske saken men er virkelig skuffet over denne damas reaksjon og mangel må anerkjennelse av ofrene mannen hennes har tafset på. Hun prøver å gjøre Støre til den stygge ulven for å ikke ha forsvart perverse Giske. Skam seg Haddy og skaff deg selvinnsikt. 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Balian de Ibelin

Alt du ser er hva hun sier offentlig. Du vet ikke hva hun sier privat. Hva noen gjør offentlig og privat er ikke nødvendigvis det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Balian de Ibelin skrev:

Alt du ser er hva hun sier offentlig. Du vet ikke hva hun sier privat. Hva noen gjør offentlig og privat er ikke nødvendigvis det samme.

Det svake argumentet kan man bruke på alle. Helt irrelevant hva hun sier hjemme. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Det er vel først og fremst behandlingen han har fått av Støre hun kritiserer, og den er jeg til dels enig i. Det er ikke det samme som å ikke anerkjenne varslerene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
52 minutter siden, Tapas skrev:

Det svake argumentet kan man bruke på alle. Helt irrelevant hva hun sier hjemme. 

Det var ikke et argument.

Det var fakta

 

3 minutter siden, chisandra skrev:

Det er vel først og fremst behandlingen han har fått av Støre hun kritiserer, og den er jeg til dels enig i. Det er ikke det samme som å ikke anerkjenne varslerene. 

Helt riktig. Noe Tapas ikke ser ut til å forstå-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

27 minutter siden, chisandra skrev:

Det er vel først og fremst behandlingen han har fått av Støre hun kritiserer, og den er jeg til dels enig i. Det er ikke det samme som å ikke anerkjenne varslerene. 

For det første så er behandlingen han fikk vel fortjent og ikke minst noe burde han forvente. I artikkelen gjentar og poengterer hun at mannen hennes er sykemeldt. Det hun ikke ser ut til å forstå er handlingene hans har fått riktig mengde konsekvens. Hun ber indirekte om nåde fra media og forsvar fra Støre, noe som indikere hennes subjektive synspunkt og viser at hun ikke har forstått alvoret i saken. Det er IKKE synd i han at han er sykemeldt. Det eneste hun kan kreve eller be om er ro mens mannen forhåpentligvis bearbeider sin forskrudde kvinnesyn i terapi. Les artikkelen nøye og les mellom linjene. Hun synes synd på sin mann! Det er bekymringsverdig... 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians

Jeg syns bare det er kjempeflaut at hun går ut på denne måten. Dette er en sak mellom Giske og arbeidsgiveren/partiet hans. Hun har ikke noe med å blande seg inn i hans jobb! det er som om en hvilken som helst kone skulle klagd på mannens sjef. Det er bare uproft og kleint. At hun utnytter kjendisstatusen sin og dermed får gjøre dette foran hele Norge syns jeg er uproft og jeg er skuffet over henne. Jeg skjønner at hun vil støtte mannen sin, men det kunne hun gjort på mye bedre måter. Og jeg må si jeg får følelsen av at Giske har vært veldig med på dette, at han står bak og driver kampanjen sin videre. Først advokater, så kona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gillians skrev:

Jeg syns bare det er kjempeflaut at hun går ut på denne måten. Dette er en sak mellom Giske og arbeidsgiveren/partiet hans. Hun har ikke noe med å blande seg inn i hans jobb! det er som om en hvilken som helst kone skulle klagd på mannens sjef. Det er bare uproft og kleint. At hun utnytter kjendisstatusen sin og dermed får gjøre dette foran hele Norge syns jeg er uproft og jeg er skuffet over henne. Jeg skjønner at hun vil støtte mannen sin, men det kunne hun gjort på mye bedre måter. Og jeg må si jeg får følelsen av at Giske har vært veldig med på dette, at han står bak og driver kampanjen sin videre. Først advokater, så kona.

Sier du det?  Jeg synes det virker som veldig mange andre synes de har noe med å blande seg bort i denne saken...   :rolleyes:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Tapas skrev:

Dritt lei hele Giske saken men er virkelig skuffet over denne damas reaksjon og mangel må anerkjennelse av ofrene mannen hennes har tafset på. Hun prøver å gjøre Støre til den stygge ulven for å ikke ha forsvart perverse Giske. Skam seg Haddy og skaff deg selvinnsikt. 

:klappe:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haddy er jo også et offer i denne saken (i alle fall hvis hun ikke visste noe... og det kan det godt hende at hun ikke gjorde). Men å gå ut på denne måten er både spesielt og uheldig. Hun burde være sinna på mannen/samboeren sin, og ikke på Støre. Klart, det kan godt hende hun er sinna på ham også, bak lukkede dører. Men hun tror åpenbart på det han sier... noe som kan være bra for deres videre samliv, men muligens naivt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det ble uklart, jeg mente selvsagt at det kan hende hun er sinna på *Giske også bak lukkede dører.

Uansett er dette en grav Giske har gravd helt selv. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Mmmwhatever skrev:

Ser det ble uklart, jeg mente selvsagt at det kan hende hun er sinna på *Giske også bak lukkede dører.

Uansett er dette en grav Giske har gravd helt selv. 

Ja, dette har Giske stelt i stand selv og hun burde vært oppegående nok til å innse at hun burde holdt kjeft!

Altså til og med jeg visste om Giske og hans «lange fingre» og jeg bor i en annen kant av landet men har vært med å arrangert forskjellige type tilsteldninger i min tidligere jobb. Jeg vet om flere politikere som ikke er blitt avslørt enda. Et tilfelle som jeg ble vitne til var særdeles grovt og ufint! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tidligere AUF’er kan jeg bare si at da #metoo traff Norge, var Trond Giske den første jeg tenkte på. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annypanny

Synes det er rart at Haddy ikke er forbannet i stedet. Har ikke mange av disse tafse-tilfellene funnet sted mens han var sammen med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 04/02/2018 at 1:55 AM, Nuna said:

Det er Støre hun går på, ikke jentene. 

Hun har da sagt at hun støtter Giske 100%. Det er å si at jentene lyver. Det må hun gjerne mene, men å gå ut  offentlig og stemple jentene som løgnere fortjener hun pepper for.  Haddy kan ikke vite om jentene lyver. Hun var ikke der og det virker spesielt at såpass mange skal lyve om Giske. 

Haddy virker for øvrig som et svært kjipt menneske. Hun var en av de som gikk etter ambulansesjåfør Schjenken og skrev grove påstander om han som viste seg å ikke være sanne. Hun ble  dømt for det også. Så hun har ikke noe i mot å forhåndsdømme eller å kjøre  en mediekampanje som meget lett kunne endt med selvmord. Dama har ikke noen høyere prinsipper enn "jeg og mannen  min må få gjøre som vi vil"

1 hour ago, Marion1985 said:

Synes det er rart at Haddy ikke er forbannet i stedet. Har ikke mange av disse tafse-tilfellene funnet sted mens han var sammen med henne?

Det var slik jeg husker det bare ett av varslene som var fra etter de hadde fått barn sammen.  Nå burde jo det være mer enn nok.

Endret av godjenten
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...