Gå til innhold

Bruder 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte det var på tide med en slik tråd for 2020 ettersom det mest sannsynligvis blir mange som gifter seg det året.

Kjæresten har enda ikke fridd, men vi har snakket om å gifte oss så lenge at vi har vært litt "føre var". Vi reserverte nylig et slott i Danmark, og har satt datoen 20.06.2017. Vi reiser i løpet av våren for å se på slottet. 

Ettersom han ikke har fridd, ønsker jeg å være anonymt til frieriet skjer. Vi vil ikke at det skal røpes for hele familien,og vennegjengen før vi er offisielt forlovet. 

Andre som har begynt å planlegge?

Anonymkode: c0a41...5a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi skal gifte oss i 2020. har kommet langt i planleggingen allerede :) grunnen til at vi venter så lenge er på grunn av at vi må spare. Hvor mye kommer alt i alt ang leie av slott i danmark. det hørtes veldig spennende ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ilane skrev:

vi skal gifte oss i 2020. har kommet langt i planleggingen allerede :) grunnen til at vi venter så lenge er på grunn av at vi må spare. Hvor mye kommer alt i alt ang leie av slott i danmark. det hørtes veldig spennende ut :)

Vi har et ganske høyt budsjett ettersom vi har en stor familie - lista er på ca. 120 personer. Vi ønsker å betale mest mulig av mat og opphold for gjestene, slik at det ikke blir for dyrt ettersom folk må reise ned. Budsjettet er på 400 000, så vi må nok spare "litt" vi og.

Er Holckenhavn slott vi har leid :) 

Hva har dere planlagt?

Anonymkode: c0a41...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har dere planlagt?

vi blir nok i norge. leid et fint lite lokale. vi blir bare ca 50 personer. vi lar vær å invitere alle vi kjenner, tar bare de nærmeste. Vært så heldig å ha funnet kjolen allerde. fikk den kjempe billig på finn.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ilane skrev:

vi blir nok i norge. leid et fint lite lokale. vi blir bare ca 50 personer. vi lar vær å invitere alle vi kjenner, tar bare de nærmeste. Vært så heldig å ha funnet kjolen allerde. fikk den kjempe billig på finn.no :)

Da har dere kommet bra langt da.

Heldig som har funnet kjolen allerede. Må gå ned noen kilo før jeg skal se på kjole, så har heldigvis god tid. Hva slags kjole er det?

Anonymkode: c0a41...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags kjole er det?

Skal ned noen kilo selv så kjolen var litt liten når eg kjøpte den. :P Men regner med at det går fint. kjolen har bånd bak og foran er det enkelt og lite perler til pynt på brystet og litt rundt på skjørte. kan ikke alle disse fansye navne på det forskjellige tingene. kjolen har litt tykt stoff som passer veldig bra siden vi skal ha et vinterbryllup.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.2.2018 den 17.21, AnonymBruker skrev:

Tenkte det var på tide med en slik tråd for 2020 ettersom det mest sannsynligvis blir mange som gifter seg det året.

Kjæresten har enda ikke fridd, men vi har snakket om å gifte oss så lenge at vi har vært litt "føre var". Vi reserverte nylig et slott i Danmark, og har satt datoen 20.06.2017. Vi reiser i løpet av våren for å se på slottet. 

Ettersom han ikke har fridd, ønsker jeg å være anonymt til frieriet skjer. Vi vil ikke at det skal røpes for hele familien,og vennegjengen før vi er offisielt forlovet. 

Andre som har begynt å planlegge?

Anonymkode: c0a41...5a9

Dere har satt datoen, reservert lokale, skal reise utenlands for å sjekke det ut - og ETTER det skal han fri til deg? Men dere har jo allerede avtalt å gifte dere??? Rare mennesker... Hva er poenget, han trenger jo ikke spørre når han vet svaret....:bond:

Anonymkode: b75f2...021

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere har satt datoen, reservert lokale, skal reise utenlands for å sjekke det ut - og ETTER det skal han fri til deg? Men dere har jo allerede avtalt å gifte dere??? Rare mennesker... Hva er poenget, han trenger jo ikke spørre når han vet svaret....:bond:

Anonymkode: b75f2...021

Ja, si det. Vi er jo på en måte forlovet, men tenker at ved "frieriet" gjør vi det offisielt. 

Anonymkode: c0a41...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi gifter oss 20.06.20 og ettersom det er en populær dato er planlegginga i full gang. Planen var å leie lokale i Norge(som vi også gjorde) men det blir så utrolig mye jobb. Så vi har booket festen på et hotell i Danmark i herregårdsstil! Nær all min familie(de bor i Danmark). Alle gjestene måtte uansett ha reist et stykke om vi hadde hatt det på vår hjemplass.

Vi skal til Danmark i juni og se på hotellet og snakke med de om ønskene våre, samt vi må kontakte kommunen for vi vil vies på hotellet i hagen. Så hvis alt går i orden gifter vi oss der😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2018 den 9.30, Petunius skrev:

Vi gifter oss 20.06.20 og ettersom det er en populær dato er planlegginga i full gang. Planen var å leie lokale i Norge(som vi også gjorde) men det blir så utrolig mye jobb. Så vi har booket festen på et hotell i Danmark i herregårdsstil! Nær all min familie(de bor i Danmark). Alle gjestene måtte uansett ha reist et stykke om vi hadde hatt det på vår hjemplass.

Vi skal til Danmark i juni og se på hotellet og snakke med de om ønskene våre, samt vi må kontakte kommunen for vi vil vies på hotellet i hagen. Så hvis alt går i orden gifter vi oss der😁 

Så gøy at vi er flere som tenker Danmark den datoen da. Hvor i Danmark skal dere være?

Anonymkode: c0a41...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2018 den 21.20, AnonymBruker skrev:

Så gøy at vi er flere som tenker Danmark den datoen da. Hvor i Danmark skal dere være?

Anonymkode: c0a41...5a9

Vi skal til horsens og se :-) Blir uansett i Jylland. Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg er og med. Ikke bestemt dato, men ønsker juli. Drømmer om italiensk bryllup uten de aller største utgiftene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Vi vurderer også det! Har vært forlovet i halvannet år, men dårlig økonomi nå, og i 2020 har vi vært sammen i 10 år. Ønsker ikke å bruke veldig mye penger, men noe fint og romantisk som likevel skiller seg ut fra det å bare vandre ned på tinghuset. 

Liker ideen om å ha seremonien og festen på samme sted, og siden vi skal gifte oss humanistisk eller borgelig (ikke human-etisk) bør jo det la seg gjøre! 

Syns det er vanskelig å vite hvem man skal invitere, vi har begge små familier, men med søsken som har en skokk unger blir det brått veldig mange hvis barn skal være med. Ingen av oss er så glade i oppmerksomhet og overdådighet, så håper vi kan finne en fin markering som ikke tar av, på en måte.

Anonymkode: c3822...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gifter oss i Trondheim på 9 årsdagen vores, 06.06.2020 😍 Ser for meg at det kan bli en populær dato, så vi har satt igang planlegging i god tid (selvfølgelig også fordi vi må spare opp 💸) . Vi har booket sted, fotograf og vigsler allerede. Festen skal holdes i en låve og vielsen skal holdes i hagen på samme sted. 

Vi har både familie og venner med (mange) barn. Vi snakker rundt 17 barn under 15 år av 70 gjester i alt, hvis vi inviterer med barn. Siden mange må reise fra Oslo eller Danmark kan det bli vanskelig hvis de ikke kan ha med seg barna sine tror jeg. Noen som har noen tanker rundt det eller står i samme situasjon? 


Så gøy at det er flere her som skal gifte seg i Danmark 😀 Jeg er selv fra Vejle, Danmark, mens min forlovede er fra Trøndelag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Skal dere Gifte i juni eller testet bryllupet pga korona ? 

Anonymkode: 4e8d5...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 5.2.2018 den 22.29, AnonymBruker skrev:

Dere har satt datoen, reservert lokale, skal reise utenlands for å sjekke det ut - og ETTER det skal han fri til deg? Men dere har jo allerede avtalt å gifte dere??? Rare mennesker... Hva er poenget, han trenger jo ikke spørre når han vet svaret....:bond:

Anonymkode: b75f2...021

Man bli enige om at dagens middag er kjøttkaker, handler og lager maten. Og så spør den ene om den andre vil ha kjøttkaker til middag. 🤣

Anonymkode: 744d3...c47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...