Gå til innhold

Venner/venninner i Oslo.


Contigo

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg er ei jente/dame/kvinne/hunkjønn som nettopp har fylt 40. Flyttet til Oslo pga jobb for noen måneder siden, og kjenner meg ofte litt alene her. Det hadde vært hyggelig å hatt noen å snakke med, og ta en matbit med etter jobb feks. Jeg har samboer (ei dame forresten) i en annen by, og pendler ofte hjem i helgene. Men når jeg er i Oslo i helgene, og hele uka, så er jeg som oftest alene på ettermiddagen og kvelden. Da kunne jeg tenkt meg noen å gå en tur med, gått på museum/galleri med, spist middag, pratet over en kaffe og bare ledd av alt mulig, gått på kino, spilt spill(både på brett og tv), gått på quiz, eller bare gått å sett på verden. Jeg er ikke veldig interessert i shopping, vin, sminke, fitness og sånt. Jeg jobber med barn, og stortrives med det. Hvem du er, og hvor gammel du er, er ikke viktig for meg. Jeg trives med mennesker i alle aldre. 

Om du har lyst til å bli kjent, så skriv gjerne til meg. 

Endret av Contigo
Presisering av årsak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er en kvinne på 53 som kunne tenke meg noen flere å møte for å prate, gå på kafe, kino og sånne ting. Jeg jobber med ungdom så det ligner jo litt :) Ellers er jeg heller ikke så opptatt av shopping og sminke og sånt. Er skilt og bor med sønnen min som er 15 år. Kan jo være vi finner tonen hvis vi tar en kaffe en dag :) Jeg bor også i Oslo da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

Jeg er en ungdommelig dame i slutten av tredve årene som holder til i Oslo. Jeg kunne godt tenkt meg å henge med deg og gå en tur, museum/galleri runde, kaffe, glass vin og gjerne spill og quiz. Jeg driver med yoga på lavt nivå ;) og er opptatt av musikk, samtidsdans så synes jeg det er gøy å dra på konserter og danseforestillinger og er glad i å spise og lage mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...