Gå til innhold

2018 er året - jeg har blitt mamma!


sullå

Anbefalte innlegg

Nå for tiden ønsker undertegnede å legge seg rundt 21 om kvelden. I kveld derimot! Da har jeg takket ja til å bli med noen venninner ut en tur. På et arrangement som varer fra 18-23. Grøss og gru. Jeg har blitt invitert med flere ganger tidligere, men takket høflig nei på grunn av jobb dagen etterpå. Nå har jeg jo vinterferie, og dermed ingen gyldig grunn til å si nei. Ønsk meg lykke til!

Ellers er det ikke stort å melde herfra. Sover godt og lenge nå som jeg har fri, selv om jeg må på do om natta. Når jeg vanligvis vet at jeg skal opp kl. 6.30, sover jeg mye dårligere. Satser på at jeg får ladet opp batteriene frem til påske!

5+5, og tiden går såå sakte! Føler at tiden går mye raskre i andres dagbøker. Urettferdig, som elevene mine ville sagt! :ler:

Endret av sullå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, enig i at tiden går forferdelig sakte, og raskt i andres dagbøker! Veldig urettferdig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert godt å komme seg ut, og få tankene over på noe annet. Da går kanskje tiden litt raskere også..😏

Likevel enig at tiden går sagte - men likevel fort?! Gleder meg til vinterferie neste uke - hørtes deilig ut og kunne slappe av 😴🙋🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig hyggelig i går kveld. :) Ble bare litt sent, så jeg ble dårlig på vei hjem.. Kvalm, svimmel, og fikk og noe som føltes som menssmerter. Heldigvis ga det seg da jeg la meg! Jeg pleier å ha litt murringer der nede, det er jo store ting som foregår. Syntes det var litt skummelt i går, da var det ganske ubehagelig en liten stund. Tror og håper det var et resultat av at jeg kom meg sent i seng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok bare et tegn fra kroppen om at det ble sent tenker jeg.

Og så er det som du sier, store ting som skjer der nede, derfor er det ikke rart om murrer litt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Mala, er nok bare kroppen som sier ifra til deg at "heey, du driver på og lager ett mirakel nå. Ta det litt med ro kanskje?" :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er  helt normalt å ha litt murringer. Livmoren driver jo og jobber fælt for tiden som du sier. Men like skummelt hver gang man går på do :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De murringene kjente jeg også mye til i starten, og var like nervøs hver gang jeg gikk på do :fnise: Nå har det heldigvis roet seg litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murringer her og ☝️kommer og går hele svangerskapet. Jeg har jo tredje i magen og opplever det jevnlig nå og:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, -Mala- skrev:

Det var nok bare et tegn fra kroppen om at det ble sent tenker jeg.

Og så er det som du sier, store ting som skjer der nede, derfor er det ikke rart om murrer litt. :klem:

 

21 timer siden, Tonio skrev:

Helt enig med Mala, er nok bare kroppen som sier ifra til deg at "heey, du driver på og lager ett mirakel nå. Ta det litt med ro kanskje?" :yvonne:

 

17 timer siden, Marimba skrev:

Ja, det er  helt normalt å ha litt murringer. Livmoren driver jo og jobber fælt for tiden som du sier. Men like skummelt hver gang man går på do :P 

 

17 timer siden, plastfolien skrev:

De murringene kjente jeg også mye til i starten, og var like nervøs hver gang jeg gikk på do :fnise: Nå har det heldigvis roet seg litt. 

 

14 timer siden, blomst12 skrev:

Murringer her og ☝️kommer og går hele svangerskapet. Jeg har jo tredje i magen og opplever det jevnlig nå og:) 

Takk for betryggende ord, alle sammen! 

-

6+0 i dag! Tror det var min første "milepæl", for det føles litt stort! I tillegg er jeg kvalm i dag, for sikkerhets skyld. Fikk ikke i meg frokost, og jeg er et skikkelig frokostmenneske! Får prøve meg på en liten tur, kanskje det hjelper med litt frisk luft. Har strengt tatt ingen planer om å være kvalm fremover!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter! Bare så synd at vinterferien er over for min del :ler: Veldig spent på hvordan formen min er når jeg må stå opp tidlig og jobbe hele dagen. Satser på at det går bra! 

Har ikke vært noe særlig mer kvalm, men jeg blir fort dårlig av lukter. Ellers er det fortsatt trøttheten som overvelder meg mest.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, sullå skrev:

Ny uke, nye muligheter! Bare så synd at vinterferien er over for min del :ler: Veldig spent på hvordan formen min er når jeg må stå opp tidlig og jobbe hele dagen. Satser på at det går bra! 

Har ikke vært noe særlig mer kvalm, men jeg blir fort dårlig av lukter. Ellers er det fortsatt trøttheten som overvelder meg mest.. 

Dette hørtes akkurat ut som meg :fnise: Lykke til på jobb, håper vinterferien har vært avslappende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, plastfolien skrev:

Dette hørtes akkurat ut som meg :fnise: Lykke til på jobb, håper vinterferien har vært avslappende!

Det gikk egentlig ganske greit på jobb i dag. Håper det fortsetter sånn! Vinterferien var veldig avslappende og fin :) Ønsker deg en fin vinterferie nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, sullå skrev:

Det gikk egentlig ganske greit på jobb i dag. Håper det fortsetter sånn! Vinterferien var veldig avslappende og fin :) Ønsker deg en fin vinterferie nå!

Så bra, krysser fingrene for det! Takk, den skal nytes :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+1 i dag ❤

I går fortalte vi nyheten til søsteren min. Hun ble sååå glad! Gleder meg til å fortelle det til resten av den nære familien om litt mindre enn en uke. TUL på onsdag, så spent på det!

Ellers har det gått greit på jobb denne uka. Vært ekstra trøtt om kvelden, men jeg trodde nok at det skulle bli verre! Snart helg, og den er uansett hjertelig velkommen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sullå skrev:

7+1 i dag ❤

I går fortalte vi nyheten til søsteren min. Hun ble sååå glad! Gleder meg til å fortelle det til resten av den nære familien om litt mindre enn en uke. TUL på onsdag, så spent på det!

Ellers har det gått greit på jobb denne uka. Vært ekstra trøtt om kvelden, men jeg trodde nok at det skulle bli verre! Snart helg, og den er uansett hjertelig velkommen. 

Hurra! Gratulerer med 7+1 :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, det å fortelle det til folk. :yvonne: Så herlig, og jeg syntes i det minste det var så flaut. "Jeg og mannen hadde sex", liksom. :fnise: Så gøy med ultralyd snart! :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...