Gå til innhold

Felles Snapchat-kontoer – hvem er verdt å følge?


Shamgura

Anbefalte innlegg

 

På 2.2.2018 den 8.51, Shamgura skrev:

Er det noen kjente med i norwegian bloggers?

Lurer jeg også på. Finner ikke Kontoen jeg. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ønske jeg likte dem, men jeg syns bare det blir sykt kleint og politisk korrekt? Dauer litt av det som legges ut av og til, det blir så veldig..selvsentrert alt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, maipai skrev:

Jeg følger snapkollektivet og diverse beauty. Enkelte dager gidder jeg ikke å bla meg gjennom storyen. Kommer veldig an på hvem som har kontoene.

Samme her. Jeg har mine favs :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, mindfulness skrev:

Skulle ønske jeg likte dem, men jeg syns bare det blir sykt kleint og politisk korrekt? Dauer litt av det som legges ut av og til, det blir så veldig..selvsentrert alt. 

Norwegian bloggers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Shamgura skrev:

Norwegian bloggers?

Tenkte egentlig mest på snapkollektivet. Har ikke sjekket ut Norwegian bloggers :) hvordan er de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger snapkollektivet, helsesnappen, kostholdsdamene, vgtvrampelys, vegansnappen, msfnorge, nrkp3nyheter

Jeg hopper glatt bukk over mammamafian og jentebanden, så kjedelige snapkontoer og så mye eksponering av barn. Helsenappen er også variabel i kvalitet, mye eksponering av barn der også, men så kan det glimte til med en interessant og proff person. Msfnorge (leger uten grenser) har en veldig fin konto synes jeg, det er alltid lærerikt og spennende å titte på hva de gjør rundt om i verden. 

Jeg liker best snapkontoer som holdes til tema, proft og greit. Også skjønner jeg ikke helt greia med å eksponere barna sine for tusenvis av følgere å snapchat, det er en uting rett og slett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.2.2018 den 8.07, TulleteKatt skrev:

Vegansnappen. Masse inspirasjon, tips og triks til en grønnere hverdag fra både kjente matbloggere som greenbonanza til småbarnsforeldre.

Takk for tips!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instahomes ☺️ Masse i inspirasjon å få der! Spesielt hos hun Christina. Flere som føler denne og har favoritter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2018 den 13.06, mindfulness skrev:

Tenkte egentlig mest på snapkollektivet. Har ikke sjekket ut Norwegian bloggers :) hvordan er de? 

Aner ikke, derfor jeg var nysgjerrig :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2018 den 15.07, Reveenka skrev:

Jeg følger snapkollektivet, helsesnappen, kostholdsdamene, vgtvrampelys, vegansnappen, msfnorge, nrkp3nyheter

Jeg hopper glatt bukk over mammamafian og jentebanden, så kjedelige snapkontoer og så mye eksponering av barn. Helsenappen er også variabel i kvalitet, mye eksponering av barn der også, men så kan det glimte til med en interessant og proff person. Msfnorge (leger uten grenser) har en veldig fin konto synes jeg, det er alltid lærerikt og spennende å titte på hva de gjør rundt om i verden. 

Jeg liker best snapkontoer som holdes til tema, proft og greit. Også skjønner jeg ikke helt greia med å eksponere barna sine for tusenvis av følgere å snapchat, det er en uting rett og slett.

Enig med det med eksponering av barn. Det er så unødvendig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, linsina skrev:

Instahomes ☺️ Masse i inspirasjon å få der! Spesielt hos hun Christina. Flere som føler denne og har favoritter?

Jøss, aldri hørt om! Det skal jeg sjekke ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Horselady skrev:

Modernehjem - for dem som liker funkis, moderne og nordisk stil 😊

Takk for tips! Skal sjekke iut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reagerer veldig på løvemammaene som snapper om syke barn. Disse barna blir utlevert så til de grader..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
På 12.2.2018 den 6.45, BeverTramp skrev:

Virkelig? Denne gjengen er de verste av de verste når det kommer til eksponering av barn.

Utgangspunktet er at de er løvemammaer til alvorlige syke barn. Så her blir barna snappet på sykehus, og hjemme i sengen. Makan til overtramp har jeg ikke vært borti.

Det finnes mange måter å være åpne om, og dele erfaringer om barn som er syke på ryddige måter. Denne snapkontoen er IKKE en av de. 

Jeg følger ikke, og håper andre lar være også.

Herregud,avfølger direkte.

Har de ikke hørt om privatliv for ungene? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, Oktnxbye skrev:

Jeg reagerer veldig på løvemammaene som snapper om syke barn. Disse barna blir utlevert så til de grader..

Jeg må si meg enig. Har nettopp begynt å følge de. I går ble jeg oppriktig lei meg av det vi fikk se, blant annet når den lille gutten ville være i fred. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious

Vegansnappen (vegansnappen), Vegan team (veganteam) og Dale store gård (anettekw) som driver et sanctuary for dyr :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Likte Strikkere før, men som nevnt over her, alt for mye umerket reklame. Men mange av de som er med er til tider like sløve på instagram også.

Har begynt å følge Nordic Knitters i stedet, føler det handler mer om strikkegleden og mindre kommersielle delinger (kanskje fordi det er mindre kontoer?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...