Gå til innhold

Hva synes dere om nye Snapchat?


Shamgura

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Venninnen min fikk sin oppdatering på onsdag forrige uke, hos meg kom det ikke før i løpet av i natt (tydeligvis...), er noen litt individuelt når den blir sluppet i forhold til operativsystem og modeller kanskje? 

Dere som sier dere ikke ser forskjell har ikke fått den nye versjonen enda, det er ikke noe å lure på når dere får den... :P 

Anonymkode: 8eee7...960

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TMB skrev:

Nå fikk jeg akkurat enda en oppdatering til Snapchat-appen.

Fortsatt samme design som det siste året...

Jeg har også fått minst to oppdateringer de siste dagene/timene, men ser ingen forskjell. Restartet telefonen etter den siste oppdateringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cleangal skrev:

Jeg har også fått minst to oppdateringer de siste dagene/timene, men ser ingen forskjell. Restartet telefonen etter den siste oppdateringen. 

Åpnet appen nå og Vipps så var det nye designet der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater den! Ubrukelig.  Er i tillegg lei av Snap, så enda en grunn til å slette den. 

Anonymkode: 6fdc8...d8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelldronning

Jeg liker den ikke! Min iPhone oppdatere seg selv i går. Og jeg ble så irritert når jeg så hva de hadde gjort med Snapchat🙄 Jeg har skjønt på folk at de musiker den nye oppdateringen og at Snapchat har fått mange klager. Håper de forandret på oppdateringen asap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den så grei ut. Er så lei mystory fra folk jeg "aldri" snakker med. Men syns det er enklere nå som den er oppdatert. 

Anonymkode: 17200...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk oppdatering, blåser lang marsj i kjendiser og hyperaktive videobloggere.

Anonymkode: 7ad9d...ccb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

Nå begynner jeg å bli vant til den, men storyen til omtrent alle i hele verden irriterer meg. Jeg går ikke gjennom de, men forstår ikke hva de gjør der. Det rr jo både «kjendiser» som har blitt verifisert og random folk fra hele verden liksom. Don’t get it 🤦🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer vettet av meg. Har en venn (eller organisasjon) jeg følger, og vi har felles story. Den må jeg bla gjennom ørten random kjendiser for å finne! Hva i all verden er poenget? Mammabanden som jeg følger ligger også så langt nede under de random kjendisene jeg ikke vet hvem er at jeg har gitt opp å scrolle etter den. 

Altså, det kan da umulig være meningen at det skal være slik? At storyene til folk vi ikke kjenner skal prioriteres over venner? Why, why, whyyyy? 

Blir også mye mer klikking enn før. Vanskeligere å ha oversikt over hvilke snspper man har sett, fordi ofte har folk sendt en snap både som snap og story. Og svigermor sender alt som gruppestory nå, for hun forstår ikke forskjellen, men når hun sender det som story får man jo ikke varsel. Og det er helt umulig å forklare henne forskjellen. Nei dette ble lite intuitivt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...