Gå til innhold

Hva synes dere om nye Snapchat?


Shamgura

Anbefalte innlegg

Er det ingen som kan svare på hva forskjellen er?

Anonymkode: 8491a...1fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det ingen som kan svare på hva forskjellen er?

Anonymkode: 8491a...1fa

Se videoen litt lenger opp her så får du svaret. Det så SKIKKELIG dritt ut!!! Så jeg kommer IKKE til å oppdatere!

Anonymkode: aab03...a97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Springfjær skrev:

Helt grusomt! Men er vel en vanesak det som alt annet 

Nei, ikke når det er såpass stort fokus på kjendiser. Det er jo vennene mine jeg vil se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Springfjær
4 minutter siden, Potetjinta skrev:

Nei, ikke når det er såpass stort fokus på kjendiser. Det er jo vennene mine jeg vil se!

Du får jo opp «my story» uansett, men det er på samme liste som der du sender/mottar snap :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Springfjær skrev:

Du får jo opp «my story» uansett, men det er på samme liste som der du sender/mottar snap :) 

Du får kun opp mystory til de du snapper ofte, men det er jo som regel folk du kjenner ganske godt. Det er jo de du ikke snapper særlig ofte du faktisk spesielt er interessert i å vite hva gjør, hvertfall jeg..

Får jo opp til de du ikke snapper særlig ofte og, men sinnsykt ork å bla nedover for å lete etter spesifike personer..

Endret av Potetjinta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Springfjær skrev:

Du får jo opp «my story» uansett, men det er på samme liste som der du sender/mottar snap :) 

Får man opp alle my story? Jeg snapper sjeldent med et par, men følger fortsatt my story til dem. De gjør det samme mot meg.. får jeg ikke de opp med den nye oppdateringen da? Uten å måtte sende snap direkte til dem

Anonymkode: 0c85d...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Springfjær
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Får man opp alle my story? Jeg snapper sjeldent med et par, men følger fortsatt my story til dem. De gjør det samme mot meg.. får jeg ikke de opp med den nye oppdateringen da? Uten å måtte sende snap direkte til dem

Anonymkode: 0c85d...29c

Tenker ikke så mye over hvem jeg får opp og ikke der, har ikke undersøkt det så mye. Men om man ikke får opp alle så er det jo litt høl i huet da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det hver gang Facebook, insta osv endrer design. Blir vant til det etterhvert.

Anonymkode: 735c6...d30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er oppdatert (ja jeg har sjekket) og for å få frem den irriterende Utforsk-lista med kjendiser og ukjente folk må jeg swipe to ganger til venstre. Swiper jeg bare en gang ser det ut som før, med venners story. Ser ikke problemet i det hele tatt, alt er som før.

Anonymkode: 6a4ff...215

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et spørsmål: hvilke telefoner har dere? Jeg har android og ser ingen forskjell. Har logget ut og inn, restartet telefonen osv.

Anonymkode: a8843...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Springfjær
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare et spørsmål: hvilke telefoner har dere? Jeg har android og ser ingen forskjell. Har logget ut og inn, restartet telefonen osv.

Anonymkode: a8843...85c

iPhone 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mygland på snap har løsningen. Bare å følge ham. 

Anonymkode: 68dec...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingen forskjell her. Den ser helt lik ut? Sjekket videoen og min har sett sånn ut lenge. At man kan sjekke kjendis-statuser osv? 

Eller er det noe enda mer nytt jeg ikke ser? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da. Den oppdateringen skal jeg ikke ha nei! Har skrudd av bakgrunnsoppdateringer.

Min ble oppdatert i går, men den ser ikke slik ut som i youtube-videoen, heldigvis.

Anonymkode: 73bcc...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, Rosalie skrev:

Ser fortsatt ingen store endringer, jeg

Jeg bruker appen hver dag – også i jobbsammenheng. For meg er det store forskjeller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått oppdateringen. Men kjenner jeg har litt lyst på den, siden alle sier den er så forferdelig! Kan da ikke være så ille:laugh:

Er den bare på iPhone foreløpig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett videoen og skjønner fortsatt ikke hva som er så stor forandring?

Anonymkode: c73cf...ad4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...