Gå til innhold

Hva synes dere om nye Snapchat?


Shamgura

Anbefalte innlegg

Oppdaterte Snapchat i går og jeg synes den nye oppdateringen er helt forferdelig. Hva er deres tanker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, den er skikkelig dårlig. De har fått mange klager, og kommer mest sannsynlig til å endre det igjen(håper jeg!).

Færre og færre bruker Snapchat, inkludert meg selv, og tyr heller til Instagram stories. Derfor bør de høre på sine kunder, om de fortsatt ønsker å være populære.

Anonymkode: cf7a8...05d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke merket noen endringer jeg :vetikke: Hva er det som er nytt?

Anonymkode: a8843...85c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, den er skikkelig dårlig. De har fått mange klager, og kommer mest sannsynlig til å endre det igjen(håper jeg!).

Færre og færre bruker Snapchat, inkludert meg selv, og tyr heller til Instagram stories. Derfor bør de høre på sine kunder, om de fortsatt ønsker å være populære.

Anonymkode: cf7a8...05d

Jeg er enig, og skjønner ikke helt hvorfor de har valgt å gjøre det slik? Trodde cluet var å se mer av venner og ikke kjendiser?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har ikke merket noen endringer jeg :vetikke: Hva er det som er nytt?

Anonymkode: a8843...85c

Ikke oppdater! Den nye oppdateringen er forferdelig!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min ble oppdatert i går, men hva er nytt?? Ser ingen forskjell...

Anonymkode: 73bcc...4e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Shamgura skrev:

Jeg er enig, og skjønner ikke helt hvorfor de har valgt å gjøre det slik? Trodde cluet var å se mer av venner og ikke kjendiser?

Nei, for da tjener de jo ikke penger... :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min oppdaterte appen før meg, det så helt forferdelig ut! Blir nok å vente så lenge jeg kan med å oppdatere selv.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Beach skrev:

Nei, for da tjener de jo ikke penger... :P 

Sant det. Sikkert derfor. Men, de tjener heller ikke penger når millioner av mennesker sletter appen i drittsinne :fart2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Shamgura skrev:

Sant det. Sikkert derfor. Men, de tjener heller ikke penger når millioner av mennesker sletter appen i drittsinne :fart2:

Veldig sant. Jeg har hatt Snapchat siden starten, men vurderer faktisk å slette appen selv. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som ikke ser noe til den nye oppdateringen: lukk appen skikkelig (ikke bare trykk ut av den, men lukk den ved å dobbeltklikke på hjemknappen og dra den opp), og så åpner du igjen. Min snapchat endret seg ikke før den fikk startet på nytt på den måten.

Anonymkode: 61e03...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Shamgura skrev:

Ikke oppdater! Den nye oppdateringen er forferdelig!!

Har oppdatert, men merker ingen store endringer.

Anonymkode: a8843...85c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som ikke ser noe til den nye oppdateringen: lukk appen skikkelig (ikke bare trykk ut av den, men lukk den ved å dobbeltklikke på hjemknappen og dra den opp), og så åpner du igjen. Min snapchat endret seg ikke før den fikk startet på nytt på den måten.

Anonymkode: 61e03...3b8

Gjort det. Ser fremdeles ikke forskjell. Har til og med restarta telefonen. Hva er forskjellen?

Anonymkode: 73bcc...4e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som ikke ser noe til den nye oppdateringen: lukk appen skikkelig (ikke bare trykk ut av den, men lukk den ved å dobbeltklikke på hjemknappen og dra den opp), og så åpner du igjen. Min snapchat endret seg ikke før den fikk startet på nytt på den måten.

Anonymkode: 61e03...3b8

Ser fremdeles ikke noen stor forskjell.

Anonymkode: a8843...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som ikke ser noe til den nye oppdateringen: lukk appen skikkelig (ikke bare trykk ut av den, men lukk den ved å dobbeltklikke på hjemknappen og dra den opp), og så åpner du igjen. Min snapchat endret seg ikke før den fikk startet på nytt på den måten.

Anonymkode: 61e03...3b8

Ser fortsatt ingen store endringer, jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 31.1.2018 den 11.42):

Gjort det. Ser fremdeles ikke forskjell. Har til og med restarta telefonen. Hva er forskjellen?

Anonymkode: 73bcc...4e0

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...