Gå til innhold

Folkets favoritt: BLOGGOMTOPPBLOGGERE


frk.saltpastill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den eneste grunnen til å bli disket må være at det ville blitt "feil" vinner for juryen....

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Du har sikkert rett TS men jeg synes ikke det er verdt å hause opp Vixen som en kåring som sier noe som helst. Vixen er ikke et redaksjonelt uavhengig nettsted, og de siste dagene har nok en gang vist at kåringen er uprofesjonell til fingerspissene. Vixen mangler ryggrad og belønner bloggere som gjør sitt beste for omgå regler og lovverk på daglig basis. 

Men heia Bloggomtoppbloggere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
27 minutter siden, frk.saltpastill skrev:

Gratulerer som vinnere av FOLKETS FAVORITT i Vixen Influencer Award, bloggomtoppbloggere!

Synd dere ikke får den grunnet fusk (fra én i juryen), men som vi andre skjønner har dere jo vunnet soleklart. 

 

Hipp hipp!

 

 

Har du bevis for dette? Om ikke synes jeg posten din er like spekulativ som Vixen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juryleders eget (og eneste) svar til bloggomtoppbloggere står vel på egne bein hva gjelder bevis, tenkte det talte for seg selv.  Skal jeg endre det?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella
4 minutter siden, frk.saltpastill skrev:

Juryleders eget (og eneste) svar til bloggomtoppbloggere står vel på egne bein hva gjelder bevis, tenkte det talte for seg selv.  Skal jeg endre det?

Har du en link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, les bloggen. Ville du også tatt deg tid til å svare på det jeg spør deg om?

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frk.saltpastill skrev:

Gratulerer som vinnere av FOLKETS FAVORITT i Vixen Influencer Award, bloggomtoppbloggere!

Synd dere ikke får den grunnet fusk (fra én i juryen), men som vi andre skjønner har dere jo vunnet soleklart. 

 

Hipp hipp!

 

 

Så enig med deg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som at nissen i Vixen som står bak mye av dette oppstyret har et generelt dårlig rykte og lite respekt innad i en bransje som er fullstendig inhabil og styrt av nepotisme. Jeg er overbevist om at det røk godt i tottene hans da BOTB gjorde det overventet godt i deres målinger og han tok sin allerede pågående svertekampanje mot BOTB til et bytt nivå - han fikk dem diska. 

Endret av ReinaSiete
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixen har jo ikke vært? Bloggenomtoppbloggerne er ikke en kandidat til folkets favoritt engang? Er det noe jeg har misforstått?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Nuttery skrev:

Vixen har jo ikke vært? Bloggenomtoppbloggerne er ikke en kandidat til folkets favoritt engang? Er det noe jeg har misforstått?

De ble stemt videre til neste runde, men så ble de disket, orker ikke forklare resten, les deg opp på vixen debatten i forumet

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Lurer på om de som står bak denne bloggen, er her på KG. Får litt sånn Kg-feeling over måten de skriver på. Veldig ironisk med et snev av bitterhet. De drukner slemme, spydige kommentarer i ironi og tørr humor. Ai like it! 

De er på fb, så hvorfor ikke på kg?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Lurer på om de som står bak denne bloggen, er her på KG. Får litt sånn Kg-feeling over måten de skriver på. Veldig ironisk med et snev av bitterhet. De drukner slemme, spydige kommentarer i ironi og tørr humor. Ai like it! 

Selvfølgelig er de på KG 😊 I begynnelsen av bloggen var det jo innlegg her som ble kopiert inn på bloggen. Det har de heldigvis sluttet med. Nå refererer de til kildene bedre.

De er helt klart folkets favoritt! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Hummingbird2 skrev (På 30.1.2018 den 11.02):

Selvfølgelig er de på KG 😊 I begynnelsen av bloggen var det jo innlegg her som ble kopiert inn på bloggen. Det har de heldigvis sluttet med. Nå refererer de til kildene bedre.

De er helt klart folkets favoritt! 

 :fnise:

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...