Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitter og ser på nå, har ikke rukket å få mer inntrykk en at hun så litt bimbo ut og de har tatt med bra mange bergensere i år  :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlotte helm. Som jeg skrev tidligere i tråden. Hun har jo et "bimbo" utseende men virker nå som en kul dame:) Men klarte ikke helt å plassere dialekten hennes! Noen må hjelpe meg der. Det var en snål blanding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newa rakk ikke hånden da hun nye jenten spurte om hvem som hadde hatt sex..

Anonymkode: a4147...a57

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julie og Ingrid (rettere sagt Julie skulle ta med seg en jetne hun stolte på) fikk et hemmelig oppdrag om å plassere en spade i to av de andre jentene sin koffert. De plasserte de i kofferten til Ann mariell og Karoline. Nå er det Ann Mariell og Karoline som står i fare og Julie er blitt partner med Mathias.. Hele gjengen reagerer like barnslig som de pleier og er igrunn ganske stygge med Julie.. Spesielt Mathias er blitt helt på tryne.
Har faktisk litt vondt av Julie. Blir nesten litt utfrysning. Alt hun gjør er tydeligvis feil.

Endret av kindagirl
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Karoline sitt smil til kamera i det Erik snakket til henne 😂 Jeg har snudd, digger Karoline nå. Hun og AM er rå!

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke den utfrysningen som skjer med Julie.. syns rett og slett de andre er barnslige når hun må ta valg. Det er et spill. Når Mathias skal reagere med å sutre og flytte ut av rommet og bli helt håpløs så har ting gått for langt.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie var jo minst like barnslig forrige uke, så syns virkelig ikke synd på henne. AM overreagerte veldig, men var mye alkohol i bilde. Smart av produksjonen å gjøre det under en fest, da får man frem reaksjoner 😂 Burde egentlig gjøre det mer haha. 

Men var da ingen utfrysning? Alle jentene, til og med Karoline, føk jo til henne for å støtte henne. Etter oppførselen hennes forrige uke så fortjener hun egentlig ikke mer. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvem som går ut denne uken?

Anonymkode: b1c88...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg over, syntes heller ikke det var noen utfrysning. Jeg syntes Julie er fæl, men likte at hun spilte ut Isabel. Hun oppfører seg utrolig barnslig store deler av tiden, så har ingen sympati med henne. 

Episoden i dag var ganske artig, skjedde mer enn jeg ofte syntes det gjør på mandager (de episodene er gjerne litt kjedelige). 

Og Newa er like dum som vanlig. Hun vil ha en kriminell gutt. Også ble hun forelsket i Erik av alle. Den mest wannabe boyband gutten i hele nord-Norge! Håper hun eller Julie ryker denne uken! 

Hun nye og Anders burde holde sammen. Jeg tror forresten hun nye er fra Sørlandet et sted, synte hun sa det (husker ikke hvor). Sånn ift dere som lurte på dialekten. 

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, kindagirl skrev:

Julie og Ingrid (rettere sagt Julie skulle ta med seg en jetne hun stolte på) fikk et hemmelig oppdrag om å plassere en spade i to av de andre jentene sin koffert. De plasserte de i kofferten til Ann mariell og Karoline. Nå er det Ann Mariell og Karoline som står i fare og Julie er blitt partner med Mathias.. Hele gjengen reagerer like barnslig som de pleier og er igrunn ganske stygge med Julie.. Spesielt Mathias er blitt helt på tryne.
Har faktisk litt vondt av Julie. Blir nesten litt utfrysning. Alt hun gjør er tydeligvis feil.

Krysser fingrene for at Mathias ryker denne uken. Fy så barnslig han er og hvor lei jeg er han! Urk 🙄

Anonymkode: 9cee3...098

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg over, syntes heller ikke det var noen utfrysning. Jeg syntes Julie er fæl, men likte at hun spilte ut Isabel. Hun oppfører seg utrolig barnslig store deler av tiden, så har ingen sympati med henne. 

Episoden i dag var ganske artig, skjedde mer enn jeg ofte syntes det gjør på mandager (de episodene er gjerne litt kjedelige). 

Og Newa er like dum som vanlig. Hun vil ha en kriminell gutt. Også ble hun forelsket i Erik av alle. Den mest wannabe boyband gutten i hele nord-Norge! Håper hun eller Julie ryker denne uken! 

Hun nye og Anders burde holde sammen. Jeg tror forresten hun nye er fra Sørlandet et sted, synte hun sa det (husker ikke hvor). Sånn ift dere som lurte på dialekten. 

Anonymkode: fee22...fb8

Helt enig! Måtte se slutten på nytt for å se, men var virkelig ingen utfrysning. Eneste var jo at guttene gikk vekk, men det var jo fordi de måtte roe ned AM 😂 jentene koste seg jo med kake og fortalte Julie at de skjønte hun måtte ta et valg. 

Er de smarte så holder absolutt de to nye sammen! Liker foreløpig begge to godt, tror de kan bidra til at det fortsatt blir mye spilling og drama. Overraskende høyt nivå i år, ENDELIG!

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dere virkelig Mathias sin oppførsel er ok? Syns dere virkelig han har oppført seg normalt denne sesongen? digget han i sin sesong  men nå virker han kun som en sur og furten drittunge. Når man flytter ut av rommet fordi Julie spiller og tok et valg som kanskje ikke gagnet han så er man faktisk barnslig.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, kindagirl skrev:

Syns dere virkelig Mathias sin oppførsel er ok? Syns dere virkelig han har oppført seg normalt denne sesongen? digget han i sin sesong  men nå virker han kun som en sur og furten drittunge. Når man flytter ut av rommet fordi Julie spiller og tok et valg som kanskje ikke gagnet han så er man faktisk barnslig.

Enig! Håper som sagt Mathias ryker ut denne uken. Synes han har oppført seg barnslig og dust etter Isabel røyk ut. 

Anonymkode: 9cee3...098

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer egentlig ikke å bry meg så mye om hva Mathias gjør. Syns alltid han har virket barnslig og (uff, fælt sagt men) en del mindre intelligent en gjennomsnittet, så blir liksom ikke noe overrasket. Syns allikevel ikke han er fæl mot noen, tingene han gjør skader jo egentlig bare han selv. Tviler på at Julie mislikte å ha hele sengen for seg selv!  Han sa heller ikke noe i episoden i dag som ikke Julie skrek til Anders forrige uke. 

Første jeg håper ryker er Julie eller Erik. I starten ville jeg ha Erik der for spillets del, men nå tror jeg faktisk det vil fortsetter fint uten ham. I det siste har han bare klaget, og ikke har han fått til noe han har prøvd på heller (det med Karoline i dag var jo helt tragisk). Newa begynner jeg også å bli ganske lei, og Ingrid er veldig kjedelig. Mathias har jeg som sagt få meninger om. 

Men ellers så liker jeg alle de andre på hotellet nå veldig godt! Leo og MP virker som oppriktig gode gutter, og han nye er så rar at det blir sjarmerende. AM, Caroline + hun nye virker det ut som det er ordentlig futt i! Perfekt blanding av god stemning og allikevel mye drama og spill, flere år siden jeg kan huske at Norge har hatt en så sterk sesong! I år fortjener dem credz for castingen. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns forresten Julie sin oppgave var ALT for lett. Var jo ingen ulempe i det hele tatt å havne på solo for henne, hun blir nok reddet av produksjonen denne uken ja. Newa sin var jo håpløs i forhold, og drageoppgaven hadde også vært nærmest umulig om ikke AM hadde vært så utrolig dårlig på å passe på dragene 😂 eneste vanskelige var jo å bli kvitt kaken, men tror de fleste hadde klart det. Ser heller ikke hvorfor hun skulle trenge noe hjelp til en oppgave som var SÅ lett. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dere med dere at Morten Hegseth la ut et bilde på snap av en nettside hvor mandags-, tirsdags- og onsdagsepisoden lå ute? Så det er mange som har fått sett det. Har hørt rykter om at Julie ryker denne uka

Anonymkode: 92c64...2b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...