Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal sies at den talen Anders gir til Julie er jo helt sann:P Var jo helt fair at han stilte seg der:P

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor da? 

Anonymkode: bf19f...b09

Viaplay. Spolte rett til parsermonien.

Anonymkode: ba303...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Viaplay nå,Kristian ryker ja..

Karoline velger Leo. 👍

Anonymkode: 0efb8...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som Sophie Elise på «det som skjer til uken».. Hver så snill å si at det ikke er henne!! 🙊

Anonymkode: de91d...720

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ut som Sophie Elise på «det som skjer til uken».. Hver så snill å si at det ikke er henne!! 🙊

Anonymkode: de91d...720

Det er ikke henne.

Ser ut som det sjekker inn både en gutt og en jente neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres og ut som han fyren som sjekker inn er trønder. Noen som vet hvem det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha Julie er virkelig noe for seg selv! 😂 Som Leo påpekte, hun gjorde akkurat det samme mor Isabel forrige uke, og nå klikker hun i vinkel fordi det blir gjort mot henne 😂

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valget til Andres var helt fair, selv om jeg helst hadde sett at det var Mathias som reiste hjem i dag. Andres virker oppegående selv om han kanskje er litt merkelig. Veldig, veldig glad for at Leo fikk bli! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ut som Sophie Elise på «det som skjer til uken».. Hver så snill å si at det ikke er henne!! 🙊

Anonymkode: de91d...720

Det ligner jo ikke litt engang.

Anonymkode: 89435...50c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun jenten som sjekker inn neste uke heter Charlotte Aarnes helm. Ser sånn ut hvertfall. Ser at flere av deltagerne følger henne på instagram.

Søk henne opp på facebook eller på instagram. Heter Charlottehelm på insta og Charlotte aarnes helm på face.

Endret av kindagirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at hun Charlotte Helm har et godt opphold på instagram også. La ut et bilde 31 Januar og neste bilde 13 Mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne sett Mathias gå, for han er virkelig en liten furtegutt som aldri bli ferdig med at Isabel ble spilt ut. Det er sannelig ikke greit når man blir "sveket i ryggen" altså! :ler:

Julie er litt for dramatisk av seg, og fortjente den lille stikkeren fra Leo. Det er et spill, og skal man spille hardt så må man tåle at andre gjør det samme. Men jeg har litt sansen for Julie selv om hun er litt dramaqueen. Håper hun får bli litt til og at hun får tuppet ut Mathias en vakker dag. Anders føler jeg ikke vi har blitt særlig kjent med enda, så jeg vet ikke om jeg vil ha ham ut eller ikke.
Pr nå er det Leo og Karoline som er mitt favorittpar.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at Karoline og Leo har sjansen til å nå helt til toppen hvis de fortsetter å spille sammen slik de har gjort til nå. Leo har vært stabil hele veien og er en ærlig mann. 

Jeg har heiet på Karoline siden før hun kom inn, og da jeg så at hun ble partner med Leo og Cathrine gikk ut så heiet jeg enda litt mer. 

Anonymkode: 36c15...776

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke på torsdager, men alle de andre dagene 😊

Se på de foregående sidene. Erlend Elias (Erik sin bror) har sagt det. Isabel har åpenbart skrevet det i kommentarfeltet sitt. Og Erik selv har visstnok sagt det (dette har jeg ikke hørt, kun lest her). Men hvorfor skulle han late som om han har hatt sex med henne? Jeg vet gutter på den alderen kanskje liker å skryte, men Newa er ikle mye å skryte av. Ingen gutt vil skryte på seg å ha hatt sex med en så masete dame om det ikke har skjedd! Jeg så et klipp fra dagens episode (nettavisen tror jeg), hvor Newa igjen klikker på Erik. Det er jo tydelig at hun føler seg brukt, selv om hun burde sett den komme!

Anonymkode: fee22...fb8

Men det er en ting jeg ikke forstår: Hvorfor viser ikke TV3 dette i så fall? Så seerne kan forstå hva hele konflikten dreier seg om! Det er jo helt umulig for oss å vite fra serien. De viser jo veldig mange andre som har sex, så hvorfor ikke Newa og Erik? Greit at de ikke trenger å vise hver gang eller veldig tydelig en gang, men bare vise én gang at det har skjedd noe så man forstår...

Anonymkode: 348b6...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Det ligner jo ikke litt engang.

Anonymkode: 89435...50c

Det liknet jo veldig! Så på instaen noen postet her og synes hun likner veldig på SE. Veldig lik sminke og sånn også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg skjønner absolutt at det er vondt for Newa at Erik flørtet så mye med henne og hadde sex med henne, for så å hoppe raskt videre til Ingrid, men han har jo ikke vært respektløs. Det var ikke Erik sitt ansvar å holde seg unna Newa for å unngå å såre henne, det må faktisk Newa ta ansvar for selv. Selv om hun sikkert ble oppmuntret og fikk mer følelser av at han ga henne så mye oppmerksomhet, så burde hun ha sluttet å holde på med ham når han ga uttrykk for at han ikke hadde følelser for henne.

Hun meldte seg på PH og burde visst at det ikke er stedet for å finne seg kjæreste og romantikk. Det er jo selve paradiset for dem som liker flørting, fyllesex og uforpliktende opplegg. Sa aldri Erik til henne at han ikke hadde følelser for henne og at han ikke ville ha kjæreste der inne? Han sa det til kamera flere ganger i hvert fall.

Jeg er ikke helt enig her, og det er rett og slett fordi at det er ansvarsfraskrivelse. Det er utrolig lett (for oss) å diskutere følelseslivet til paradise-deltakerne, og på generelt nivå, men det er veldig annerledes i virkeligheten. Det er ingen tvil om at ting er veldig annerledes inne på hotellet, og deltakerne forholder seg kun til hverandre døgnet rundt i flere uker. Newa virker som en litt naiv jente som kanskje utvikler følelser fort, men når man ser omstendighetene rundt så syns jeg faktisk Erik har oppført seg som en drittsekk ovenfor henne. Det er selvfølgelig ikke greit at Newa går så hardt inn som hun har gjort, med tanke på "sjalu kjæreste" - opplegget, men det unnskylder ikke Erik.

Det er åpenbart, etter "avsløringer", at Newa og Erik hadde sex flere ganger. Vi vet at han kysset mye på henne, og de var mye sammen og koste med hverandre. Er dette normal oppførsel fra en som kun vil ha det litt gøy? I de fleste sine øyne er det ikke det, spesielt når man åpenbart har gitt uttrykk for at man vil noe mer. Når noen viser romantiske handlinger ovenfor hverandre over tid, så er det nesten garantert at en av de utvikler følelser fordi de mest sannsynlig får inntrykk av at noe utvikler seg. Det kan godt hende Erik har sagt til Newa at dette bare var på gøy, og han ikke la noe følelser i det, men hun gjorde jo det. 

Det hadde jo vært veldig annerledes om de kun hadde kysset og kost litt sammen. 

Anonymkode: 74d1a...cbd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Isåfall må personen være veldig flink til å skrive nyaktig som hun sier. Jeg skjønner ikke problemet her egentlig, det er absolutt ikke noe nytt at produksjonen klipper vekk ting for at det skal se annerledes ut, og i denne situasjonen er det svært mulig mtp. at Erik ble headhuntet for å være med. 

Anonymkode: 17f09...ddc

Headhuntet? Kilder?

Anonymkode: 1f1da...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Headhuntet? Kilder?

Anonymkode: 1f1da...3b9

Erlend Elias sier det i Tusvik & Tønne sin podcast, live fra Latter. Produksjonen så Erik når han var i studio på skal vi danse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newa, Newa, Newa, Newa... Hun og Erik hadde sex. Inne på PH. Hun ble klengete, men vi har sett at han sa til henne at han ikke ønsket noe seriøst. At hun misforstod er ikke hans feil. Dette er et typisk eksempel av «Uuu jeg er kvinne så jeg er svak og uskyldig». Nei. Nei. Bare NEI! Jeg nekter å la kvinners navn bli dratt ned i søla fordi en kvinne ikke takler PH-livet. Vi kvinner har et ansvar om å ikke sette oss selv i disse posisjonene, vi kan ikke bare skylde på alle andre. Man kan ikke melde seg på PH om man er så sart i forhold til sex og forelskelse. Det er helt greit at man føler ting sterkt inne i bobla, men Newa har både vært klengete og sytete alt for lenge nå. Ingenting Erik har gjort, både før og etter klippingen, kan rettferdiggjøre Newas oppførsel. 

Hadde Newa gått ut i media og sagt at hun ble tullerusk av bobla så hadde jeg støttet henne og godtatt alt, men siden hun fremdeles er bitter og holder Erik ansvarlig for «respektløsheten» sin gjør at Newa har mistet all min respekt og sympati. Hun leker alt for offer, og sånne reaksjoner som hun kommer med i denne situasjonen er grunnen til at mange menn er bitre på kvinner og tror vi lager drama av alt. Og det provoserer meg kraftig.

 

 

Anonymkode: 8d1e9...3b0

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke på det litt en gang. Hun sier det for å stille Erik i et dårlig lys!

Anonymkode: c434c...686

Erik har jo sagt det selv på livestream, broren hans også. Move on nå, det skjedde faktisk. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...