Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Erik og Newa hadde sex flere ganger mens de var partnere og det var følelser inne i bildet fra Newas side. Det var Erik klar over. Så «bytta» han bare til Ingrid uten forvarsel. Skjønner at Newa ble såra

Anonymkode: 92c64...2b8

Er dette bare rykter eller noe du faktisk vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, kindagirl said:

Er dette bare rykter eller noe du faktisk vet?

Newa skrev det selv på jodel (med bilde, ingen andre skrev det). 

Anonymkode: 17f09...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Newa skrev det selv på jodel (med bilde, ingen andre skrev det). 

Anonymkode: 17f09...ddc

Som anonym. Hvem som helst kan ha tatt screenshot av et bilde av henne og latet som de var henne. Jodel er ikke akkurat en sikker kilde

Anonymkode: 01af2...ad3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg fikk se kveldens episode tidligere om jeg har Viaplay? Kjøpte jeg det til ingen nytte?

EDIT: Slippes kl. 22 på torsdager fant jeg ut nå ja, bare å smøre seg med tålmodighet da :D

Endret av A4.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, A4. skrev:

Trodde jeg fikk se kveldens episode tidligere om jeg har Viaplay? Kjøpte jeg det til ingen nytte?

Ikke på torsdager, men alle de andre dagene 😊

1 time siden, kindagirl skrev:

Er dette bare rykter eller noe du faktisk vet?

Se på de foregående sidene. Erlend Elias (Erik sin bror) har sagt det. Isabel har åpenbart skrevet det i kommentarfeltet sitt. Og Erik selv har visstnok sagt det (dette har jeg ikke hørt, kun lest her). Men hvorfor skulle han late som om han har hatt sex med henne? Jeg vet gutter på den alderen kanskje liker å skryte, men Newa er ikle mye å skryte av. Ingen gutt vil skryte på seg å ha hatt sex med en så masete dame om det ikke har skjedd! Jeg så et klipp fra dagens episode (nettavisen tror jeg), hvor Newa igjen klikker på Erik. Det er jo tydelig at hun føler seg brukt, selv om hun burde sett den komme!

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Som anonym. Hvem som helst kan ha tatt screenshot av et bilde av henne og latet som de var henne. Jodel er ikke akkurat en sikker kilde

Anonymkode: 01af2...ad3

Isåfall må personen være veldig flink til å skrive nyaktig som hun sier. Jeg skjønner ikke problemet her egentlig, det er absolutt ikke noe nytt at produksjonen klipper vekk ting for at det skal se annerledes ut, og i denne situasjonen er det svært mulig mtp. at Erik ble headhuntet for å være med. 

Anonymkode: 17f09...ddc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som anonym. Hvem som helst kan ha tatt screenshot av et bilde av henne og latet som de var henne. Jodel er ikke akkurat en sikker kilde

Anonymkode: 01af2...ad3

Nei, det går ikke på Jodel. Du må ta bildet der og da, det går inne an å laste opp. Var definitivt Newa - hun er ganske aktiv der, men hun legger alltid med bilde for å bevise at det er henne.

Men nå har Erik, Elias, Isabel og Newa alle sagt de faktisk hadde sex flere ganger der inne, så er ikke noe vits i å diskutere en gang. Det skjedde jo tydligvis. Det som heller kan diskuteres er HVORFOR de ikke tok det med. Eneste jeg kan tenke meg er at de vil at det skal virke som alt kun er fra Newa sin side, så Erik ikke fremstår så ille. Ut ifra hva flere deltagere har sagt om at Erik flørtet like mye med Newa i starten, at de kysset masse edru, koste på hverandre osv., så er det jo tydlig at de fra starten har ønsket å fremstille det som Newa er desperat og at det alltid var ensidig. Vet ikke om de mener det er underholdene eller hva, men mister tiltro til redaksjonen ihvertfall. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kindagirl skrev:

Nå er eg spent på hvem som ryker.. Spoile dere som har viaplay :D

Kristian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, neehea skrev:

Kristian.

Her har ikke episoden kommet ut på viaplay ser eg. Selvom eg ikke har noen viaplaykonto så ser eg at det er kun lagt ut 23 episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, kindagirl skrev:

Nå er eg spent på hvem som ryker.. Spoile dere som har viaplay :D

Episoden vises ikke tidlig på torsdager. Er blitt sagt 130 ganger i begge trådene :P

Anonymkode: 5a57a...cc8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kindagirl skrev:

Her har ikke episoden kommet ut på viaplay ser eg. Selvom eg ikke har noen viaplaykonto så ser eg at det er kun lagt ut 23 episoder.

Jeg fikk den opp, måtte søke på viaplay.no/serier/paradise-hotel/sesong-10/episode-24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner absolutt at det er vondt for Newa at Erik flørtet så mye med henne og hadde sex med henne, for så å hoppe raskt videre til Ingrid, men han har jo ikke vært respektløs. Det var ikke Erik sitt ansvar å holde seg unna Newa for å unngå å såre henne, det må faktisk Newa ta ansvar for selv. Selv om hun sikkert ble oppmuntret og fikk mer følelser av at han ga henne så mye oppmerksomhet, så burde hun ha sluttet å holde på med ham når han ga uttrykk for at han ikke hadde følelser for henne.

Hun meldte seg på PH og burde visst at det ikke er stedet for å finne seg kjæreste og romantikk. Det er jo selve paradiset for dem som liker flørting, fyllesex og uforpliktende opplegg. Sa aldri Erik til henne at han ikke hadde følelser for henne og at han ikke ville ha kjæreste der inne? Han sa det til kamera flere ganger i hvert fall.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er nok Kristian som ryker. Isabel har ikke sagt det rett ut, men sa #pybackisabitch. Noe som tyder på Kristian ryker.

 

Anonymkode: 5a57a...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryker Kristian (som han nok gjør) så kommer nok Isabel å skrive et innlegg på bloggen. Et innlegg der hun fryyyyyder seg. " karma is a bitch, nå får du smake sin egen medisin, haha osv

Anonymkode: bf19f...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke sett episoden så har lite å spole, men tror Leo ryker jeg. Desverre:(

Anonymkode: 758c3...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Kristian som ryker. Har allerede sett det. 

Anonymkode: ba303...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Newa skrev det selv på jodel (med bilde, ingen andre skrev det). 

Anonymkode: 17f09...ddc

Tror ikke på det litt en gang. Hun sier det for å stille Erik i et dårlig lys!

Anonymkode: c434c...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er Kristian som ryker. Har allerede sett det. 

Anonymkode: ba303...16f

Hvor da? 

Anonymkode: bf19f...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...