Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Æsj som jeg misliker Mathias! For en ordentlig sutrekopp han er!!!!

Jepp.. Han var mye trivligere i første sesongen han var med i.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Æsj som jeg misliker Mathias! For en ordentlig sutrekopp han er!!!!

Jeg vet. Så mye han har sutret og klaget etter hans bff røyk ut 🙄 Skjønner det er kjipt. Synes han vært så sutrete denne uken. Han sutret i alle fall ikke i hans sesong.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommentaren til Mathias om at det å kysse Julie er som å kysse sin egen nylagte bæsj, den var drøy. Disse hat-greiene og snakking om bæsj er sånn som en i utgangspunktet voksen fyr i 20-årene burde ha sluttet med. På tide at Mathias blir sendt hjem, for den sutringa over hvor ekkel og slem Julie er og hvor synd det var på Isabel, er bare irriterende. Get over it.

Mathias er vel neppe den smarteste og mest velartikulerte der inne heller. Da Triana spurte hva han ser etter når han velger beste mannlige skuespiller, så svarer han "innlevelse og hvor gode de er til å leve seg inn i rollen"... :rolleyes:

Og så Newa da... Det må jo være noe vi ikke har fått sett på TV, noe vill flørting fra Eriks side og lovnad om at de var så godt som kjærester, for hvis ikke skjønner jeg ikke hva hun kjefter sånn for og er så furten for. At man har kysset og flørtet betyr ikke at man har forpliktet seg til monogamt samliv, og spesielt ikke inne på PH. Helt på trynet hvordan hun klarer å få for seg at Erik og Ingrid er respektløse mot henne. Jeg tror seriøst ikke at hun har godt av å være der inne. Det er lov å bli skuffet og lei seg når man ikke får den man vil ha, men å angripe den andre parten fordi han velger en annen dame er drøyt. Erik har helt rett, dette er faktisk mellom ham og Ingrid.

Jeg frykter at Leo går ut i morgen... :(

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror dere ryker i morgen?

Anonymkode: ba303...16f

Kristian 

Anonymkode: f1cd8...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kristian 

Anonymkode: f1cd8...430

Jeg håper du har rett.

Hvis Leo og Kristian stiller seg bak Karo så håper jeg hun velger Leo fordi med han er hun trygg neste uke. Hvis hun velger Kristian fordi hun er kåt så tror jeg hun kommer til å ryke neste uke, for han skal sikkert tilbake til Julie. 

Anonymkode: 36c15...776

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, kindagirl skrev:

ok.. HVA er det Newa egentlig er sur på Erik for nå??? Fordi han har hatt sex med Ingrid? For en merkelig dame!

Erik og Newa hadde sex flere ganger mens de var partnere og det var følelser inne i bildet fra Newas side. Det var Erik klar over. Så «bytta» han bare til Ingrid uten forvarsel. Skjønner at Newa ble såra

Anonymkode: 92c64...2b8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karoline står sterkere med Leo enn med Kristian - hvis det blir slik at begge to blir stående bak henne. 

Anonymkode: 990ec...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror dere ryker i morgen?

Anonymkode: ba303...16f

Mathias ryker.

Anonymkode: c688e...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Karoline står sterkere med Leo enn med Kristian - hvis det blir slik at begge to blir stående bak henne. 

Anonymkode: 990ec...33c

Det er det jeg også tror, og jeg håper Karo også er smart og skjønner det. 

Anonymkode: 36c15...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Erik og Newa hadde sex flere ganger mens de var partnere og det var følelser inne i bildet fra Newas side. Det var Erik klar over. Så «bytta» han bare til Ingrid uten forvarsel. Skjønner at Newa ble såra

Anonymkode: 92c64...2b8

Men Newa må jo også ta ansvar for sine egne handlinger. Hun har gått i den fellen som mange andre jenter har gjort og gjør. Når en fyr tydelig ikke vil gå inn i et forhold og ønsker bare å ha det gøy er det kanskje ikke et sjakktrekk å gå til sengs med han dersom man ikke ønsker det samme. Greit at Newa er såret, men Erik eller Ingrid har ikke gjort noe galt eller vært respektløse. 

Anonymkode: 8c28b...6fb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper du har rett.

Hvis Leo og Kristian stiller seg bak Karo så håper jeg hun velger Leo fordi med han er hun trygg neste uke. Hvis hun velger Kristian fordi hun er kåt så tror jeg hun kommer til å ryke neste uke, for han skal sikkert tilbake til Julie. 

Anonymkode: 36c15...776

Jeg tror det blir slik, ja. I går sa jo hun også at hun ville ha stått med Kristian hvis Leo hadde røket. Men når det dreier seg om et valg mellom Leo og Kristian er vel Karoline smart nok til å velge Leo. Hun vet jo at Kristian og Julie er et sterkt par. Hun sa vel også at hvis hun skulle ha stått med Kristian måtte Julie først gå ut. 

Anonymkode: 8c28b...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men Newa må jo også ta ansvar for sine egne handlinger. Hun har gått i den fellen som mange andre jenter har gjort og gjør. Når en fyr tydelig ikke vil gå inn i et forhold og ønsker bare å ha det gøy er det kanskje ikke et sjakktrekk å gå til sengs med han dersom man ikke ønsker det samme. Greit at Newa er såret, men Erik eller Ingrid har ikke gjort noe galt eller vært respektløse. 

Anonymkode: 8c28b...6fb

Enig! Newa evner ikke å vise respekt for seg selv engang. Henger rundt Erik som en kjærlighetssyk hund, selv om han er tydelig på at han ikke er intr eller ønsker noe seriøst. Lar seg selv helt bevisst bli en «bruk og kast vare» Og så skal hun ha respekt...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Erik og Newa hadde sex flere ganger mens de var partnere og det var følelser inne i bildet fra Newas side. Det var Erik klar over. Så «bytta» han bare til Ingrid uten forvarsel. Skjønner at Newa ble såra

Anonymkode: 92c64...2b8

Hvordan vet du det ? Er jo ikke kommet med på TV ? Vet du eventuelt grunnen til at det ikke er vist ? 

Anonymkode: 499a3...391

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det ? Er jo ikke kommet med på TV ? Vet du eventuelt grunnen til at det ikke er vist ? 

Anonymkode: 499a3...391

Erlend Elias sa noe om det, og at det ikke ble tatt med pga «muslimske grunner» som han kalte det. Og noe med familien hennes. Om det var tull eller ikke kan man jo ikke vite 100 % da. 

 

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik og Newa hadde sex flere ganger da de var partnere. Dette er tidligere bekreftet av Erik på livestream, Erlend Elias på podkast og nå Newa på Jodel.

Det stemmer ikke at det er klippet bort på grunn av religiøse grunner. Newa ba produksjonen om å ikke vise det, men alle deltagerne ber produksjonen om å ikke vise ting og produksjonen pleier ikke å høre på dette.

Sannsynligvis har produksjonen sine favoritter blant deltagerne, denne gangen Erik, og vil ikke fremstille han som den drittsekken han er.

Newa fikk raskt følelser og ble forelska i Erik, men det er ikke så rart da de var partnere, lå og kosa med hverandre, klina også i edru tilstand og hadde sex flere ganger. Hun var ganske åpen om at hun likte han veldig godt, så da kunne jo Erik vært mer tydelig på at det ikke var noe mer. Alle visste at Newa var forelska liksom. Han kunne ha fortalt henne at han ikke var interessert og slutta med kosinga, sexen osv. Han fant vel plutselig ut at han angra og ble sikkert litt skremt av at hu hadde blitt forelska, men er dårlig gjort å bare gå over til neste jente uten å ha tatt den praten.

Newa er skuffet over Erik, men har ikke noe i mot Ingrid. Hun ble bare lei seg for at Ingrid løy til henne og sa at de ikke hadde hatt sex.

Anonymkode: 92c64...2b8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Erik og Newa hadde sex flere ganger da de var partnere. Dette er tidligere bekreftet av Erik på livestream, Erlend Elias på podkast og nå Newa på Jodel.

Det stemmer ikke at det er klippet bort på grunn av religiøse grunner. Newa ba produksjonen om å ikke vise det, men alle deltagerne ber produksjonen om å ikke vise ting og produksjonen pleier ikke å høre på dette.

Sannsynligvis har produksjonen sine favoritter blant deltagerne, denne gangen Erik, og vil ikke fremstille han som den drittsekken han er.

Newa fikk raskt følelser og ble forelska i Erik, men det er ikke så rart da de var partnere, lå og kosa med hverandre, klina også i edru tilstand og hadde sex flere ganger. Hun var ganske åpen om at hun likte han veldig godt, så da kunne jo Erik vært mer tydelig på at det ikke var noe mer. Alle visste at Newa var forelska liksom. Han kunne ha fortalt henne at han ikke var interessert og slutta med kosinga, sexen osv. Han fant vel plutselig ut at han angra og ble sikkert litt skremt av at hu hadde blitt forelska, men er dårlig gjort å bare gå over til neste jente uten å ha tatt den praten.

Newa er skuffet over Erik, men har ikke noe i mot Ingrid. Hun ble bare lei seg for at Ingrid løy til henne og sa at de ikke hadde hatt sex.

Anonymkode: 92c64...2b8

Samtidig har newa meldt seg på sesong 10 av Paradise Hotel, og ikke Jakten på kjærligheten. Hun vet hva hun gikk til..

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabelle bekrefter også at Newa og Erik har hatt sex inne på hotellet. 

Kilde fra isabelle sitt kommentarfelt :

EF4C1945-D1B7-46D9-9D1C-D61E5279ECF1.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...