Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror det var snakk om i gårsdagens episode at Anders blir låst med jenta i paret som vinner skuespillet (om jeg ikke tar feil?)

Anonymkode: 990ec...33c

Nei, det paret som vinner blir låst resten av uken 🙂

Anonymkode: 857f0...fba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som om det er Mathias som skal dele ut en fredning (eller låsning?), gjør det ikke? Da gir han den sikkert til Julie/Anders, og da får Karoline både Kristian og Leo bak seg. Tror Kristian ryker da, selv om de har ligget...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Andrea89 skrev:

Det virker som om det er Mathias som skal dele ut en fredning (eller låsning?), gjør det ikke? Da gir han den sikkert til Julie/Anders, og da får Karoline både Kristian og Leo bak seg. Tror Kristian ryker da, selv om de har ligget...

Ja, virker slik, og det synes jeg blir helt feil. Han produsenten skulle ha kåret vinneren, det hadde vært mye mer rettferdig.  Nå blir det jo bare taktikk, og ikke nødvendigvis de flinkeste som vinner.

Anonymkode: 857f0...fba

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, virker slik, og det synes jeg blir helt feil. Han produsenten skulle ha kåret vinneren, det hadde vært mye mer rettferdig.  Nå blir det jo bare taktikk, og ikke nødvendigvis de flinkeste som vinner.

Anonymkode: 857f0...fba

Enig. Hele poenget med å ha en prestasjonsbasert konkurranse forsvinner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Andrea89 skrev:

Det virker som om det er Mathias som skal dele ut en fredning (eller låsning?), gjør det ikke? Da gir han den sikkert til Julie/Anders, og da får Karoline både Kristian og Leo bak seg. Tror Kristian ryker da, selv om de har ligget...

Så siden Mathias ble splittet fra Julie, så skal han få gi ut fredning eller låsning? Ja, for det er ikke urettferdig? 🙄 Da låser han så klart Julie og Anders.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal virkelig Mathias få bestemme hvem som låses?! 🙈 Hva det vitsen med å spille bra skuespill da? Noe så teit.

Anonymkode: bf19f...b09

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.4.2018 den 11.14, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at Pierre ikke er flau over å være sammen med henne? Halve Norge har jo noe i mot dama hans.

Anonymkode: 70343...485

Han er jo ikke akkurat et kupp han heller... de har funnet hverandre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kilde? :)

Anonymkode: f1cd8...430

Kjenner en av de som er der :)  (Vet ikke veldig mye mer enn det, bare at det blir visst veldig mye mer drama mellom Erik og newa noe man forsåvidt fikk en smakebit etter dagens) 

Anonymkode: 4cda1...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at Newa ser veldig opp til Isabel. Så hvor lenge er det til hun begynner å endre litt på utseende tro?

Jeg er ingen stor fan av Isabel, det skal sies. Men er jeg den eneste som faktisk syntes hun ser bedre ut etter operasjon enn før? Jeg tenker da på ansiktet, rumpen er et annet kapittel!!! Hadde selvfølgelig aldri sagt til henne at «du har stygg nese» eller «du er stygg» eller noe sånt, men når hun først har lagt seg under kniven må det være lov å syntes hun er penere nå enn før.. :klo:

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er tydelig at Newa ser veldig opp til Isabel. Så hvor lenge er det til hun begynner å endre litt på utseende tro?

Jeg er ingen stor fan av Isabel, det skal sies. Men er jeg den eneste som faktisk syntes hun ser bedre ut etter operasjon enn før? Jeg tenker da på ansiktet, rumpen er et annet kapittel!!! Hadde selvfølgelig aldri sagt til henne at «du har stygg nese» eller «du er stygg» eller noe sånt, men når hun først har lagt seg under kniven må det være lov å syntes hun er penere nå enn før.. :klo:

Anonymkode: fee22...fb8

Introvideon til Newa er jo faktisk skremmende lik Isabel sin originale 🙈 «mørke/lange vipper, langt hår, og alt er naturlig» (husker ikke ordrett, men begge snakket om at de var så naturlige). Tror dog ikke hun er like usikker på utseendet sitt som Isabel er, og tror nok familien hennes ville hatt et stort problem med operasjoner. Hun er jo også nær venn av Isabel som nå fraråder folk å operere seg, etter knekken hun fikk i fjor. Hørt hun fraråde flere (tror Sofie C blandt andre), forhåpentligvis gjør hun det samme med Newa!

Jeg er heller ingen fan (men misliker henne heller ikke, og syns hun var en av årets beste deltagere), men syns Isabel er dødspen nå, da spesielt uten sminke (grønn av sjalusi der hahah, for det er sjeldent jeg syns jenter er. Er ihvertfall ikke det selv). Før var hun jo veldig søt, men er enig i at hun faktisk er penere nå. Nesen er litt spesiell fra siden, men forfra er hun smellvakker! 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. HVA er det Newa egentlig er sur på Erik for nå??? Fordi han har hatt sex med Ingrid? For en merkelig dame!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mathias gir fredningen til Anders.

Anonymkode: 0efb8...795

Så klart og får han til å stille seg bak Julie, så ryker Kristian. Var nok det Isabel mente med #paybackisabitch

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, kindagirl skrev:

ok.. HVA er det Newa egentlig er sur på Erik for nå??? Fordi han har hatt sex med Ingrid? For en merkelig dame!

Jenta er sprø! Hun oppfører seg som om han har vært utro! Ryktene sier jo at de har hatt sex, men det gir henne likevel ikke rett til å oppføre seg slik. De er ikke sammen, de holder ikke på (iallefall ikke nå lenger) så hun eier han ikke 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo helt latterlig at Anders fikk den ettersom han var den desidert verste (mannlige) skuespilleren. Det blir rett og slett for dumt at lathansen Mathias får en slik makt etter at han ba på sine knær om å bli splittet fra Julie. Jeg synes det holdt med den ene låsningen, og hvis de absolutt skulle ha hatt en fredning i tillegg burde det ha blitt bestemt på en annen måte, eksempelvis ved stemming. Det er tydelig at produksjonen leder de i en retning nå. 

Kristian var veldig naiv, noe jeg synes er synd da Mathias er langt på overtid. Han burde ha gått ut for lenge siden. 

Anonymkode: 8c28b...6fb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner heller ikke hva Newa er så sur for nå??

Anonymkode: 348b6...094

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, Ann mariell som bare lå der å snakket på senga sånn helt casual og chill, med puppene bar. Kanskje bare meg, men synes det var ganske kleint 😅 Fantastisk at hun er så sikker på selv, og det har hun absolutt all grunn til med den kroppen. MEN er det virkelig vanlig å være så åpen med venner at man sitter sammen naken under samtaler? 

Hjelpe meg, i år føler jeg meg gammel for første gang når jeg ser på PH 😅

Anonymkode: e2659...bca

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo helt latterlig at Anders fikk den ettersom han var den desidert verste (mannlige) skuespilleren. Det blir rett og slett for dumt at lathansen Mathias får en slik makt etter at han ba på sine knær om å bli splittet fra Julie. Jeg synes det holdt med den ene låsningen, og hvis de absolutt skulle ha hatt en fredning i tillegg burde det ha blitt bestemt på en annen måte, eksempelvis ved stemming. Det er tydelig at produksjonen leder de i en retning nå. 

Kristian var veldig naiv, noe jeg synes er synd da Mathias er langt på overtid. Han burde ha gått ut for lenge siden. 

Anonymkode: 8c28b...6fb

Synes det var teit de ga Mathias den makten. Kunne bare holdt seg til en låsning. Virker som produksjonen faktisk vil Mathias skal få ta hevn på Julie. Anders går nok til Julie 

Anonymkode: fef75...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol, Ann mariell som bare lå der å snakket på senga sånn helt casual og chill, med puppene bar. Kanskje bare meg, men synes det var ganske kleint 😅 Fantastisk at hun er så sikker på selv, og det har hun absolutt all grunn til med den kroppen. MEN er det virkelig vanlig å være så åpen med venner at man sitter sammen naken under samtaler? 

Hjelpe meg, i år føler jeg meg gammel for første gang når jeg ser på PH 😅

Anonymkode: e2659...bca

Jeg gjør.. 😂👌

Anonymkode: 0efb8...795

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...