Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De hadde sex! Kan vi ikke gå videre nå? Ingen vits i å spekulere mer i det

Anonymkode: f1cd8...430

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan faktisk ikke tro oppførselen til Julie. Er kun 4 dager siden hun gjorde så og si det samme mot sin nærmeste der inne, og så forventer hun at en helt ny en bare skal gjøre som hun sier når det på sikt hadde skadet han selv? Julie sitt løfte om å redde han neste uke hadde hun jo aldri i livet holdt. Snakk om å ikke takle at ting går i mot seg selv. Når hun fikk styre så reagerer hun med å le mens en annen står og gråter, men med en gang det går litt i mot henne så tilbringer hu hele kvelden med å hylgrine. Hadde situasjonen vært omvendt forrige uke så hadde det nok vært et helvete der, mye verre enn hvordan Isabel tok det. Virker ikke som Julie har godt av å være der inne, håper virkelig hun ryker neste uke (selvom jeg dessverre tror hun står i finalen). 

Spent på hvordan hun skal klare det da, for tror ingen av guttene der inne nå ville valgt henne. Men gikk det ikke et rykte om at det kommer inn en gutt som hun nå driver på med på utsiden? I såfall kommer nok han inn neste uke, ser ikke hvordan hun skal klare seg ellers. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke produksjonen vil Julie skal ryke, så de sender garantert inn en gutt neste uke. Kommer det inn en jente, så er hun fucked. 

Virker som noe dårlig går utover Mathias og AM. Siden hun griner og Mathias sier "vi fikser dette"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke helt enig her, og det er rett og slett fordi at det er ansvarsfraskrivelse. Det er utrolig lett (for oss) å diskutere følelseslivet til paradise-deltakerne, og på generelt nivå, men det er veldig annerledes i virkeligheten. Det er ingen tvil om at ting er veldig annerledes inne på hotellet, og deltakerne forholder seg kun til hverandre døgnet rundt i flere uker. Newa virker som en litt naiv jente som kanskje utvikler følelser fort, men når man ser omstendighetene rundt så syns jeg faktisk Erik har oppført seg som en drittsekk ovenfor henne. Det er selvfølgelig ikke greit at Newa går så hardt inn som hun har gjort, med tanke på "sjalu kjæreste" - opplegget, men det unnskylder ikke Erik.

Det er åpenbart, etter "avsløringer", at Newa og Erik hadde sex flere ganger. Vi vet at han kysset mye på henne, og de var mye sammen og koste med hverandre. Er dette normal oppførsel fra en som kun vil ha det litt gøy? I de fleste sine øyne er det ikke det, spesielt når man åpenbart har gitt uttrykk for at man vil noe mer. Når noen viser romantiske handlinger ovenfor hverandre over tid, så er det nesten garantert at en av de utvikler følelser fordi de mest sannsynlig får inntrykk av at noe utvikler seg. Det kan godt hende Erik har sagt til Newa at dette bare var på gøy, og han ikke la noe følelser i det, men hun gjorde jo det. 

Det hadde jo vært veldig annerledes om de kun hadde kysset og kost litt sammen. 

Anonymkode: 74d1a...cbd

Greit å være uenig men jeg mener uansett Newa må ta ansvar for seg selv og sine egne handlinger der inne. Jeg forstår at hun ble såret og skuffet fordi han flørtet så mye med henne (er man forelsket så blir man jo det), men uansett forsterkede følelser der inne så hadde ikke Erik lovet henne noe som helst, og hadde heller ingen plikt til å si i fra om at han hadde hatt sex med Ingrid. Såvidt jeg kan se sluttet han å kosemose med Newa da hun ble for intens, og før han hadde sex med Ingrid.
Dessuten betyr ikke sex på PH noe mer enn å bare kysse og kose. Alle der inne koser og kysser, og veldig mange har sex med hverandre uten at det er følelser involvert. Dette er faktisk helt normal oppførsel på PH, og noe Newa burde ha vært forberedt på.
Som sagt: har forståelse for at hun ble såret og skuffet, men skjønner ikke bitterheten, langsintheten og dette behovet for å legge ansvaret og skylda på Erik. Hun kjeftet jo også på ham fordi hun hadde hørt at han ville ha henne ut, noe som blir bare komisk når hun selv inngikk avtale med Isabel om å få Erik ut derfra. Newa virker umoden og lite reflektert.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler alle å se livestreamene til @eriksaeter på instagram. Den som ble lagt ut i går og i dag. 

Der får dere mange svar

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Putti skrev:

Anbefaler alle å se livestreamene til @eriksaeter på instagram. Den som ble lagt ut i går og i dag. 

Der får dere mange svar

Finner ikke dem...

Anonymkode: 02ab9...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finner ikke dem...

Anonymkode: 02ab9...201

Ikke jeg heller. Jeg gikk inn på instagrammen hans, men der er det bare bilder? 

Anonymkode: 36c15...776

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller. Jeg gikk inn på instagrammen hans, men der er det bare bilder? 

Anonymkode: 36c15...776

Ligger på InstaStoryen hans.

Anonymkode: 0efb8...795

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karoline og AM kan bli et skikkelig superteam om de holder sammen! Smarte jenter som ser rett igjennom løgner og bullshit. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Karoline og AM kan bli et skikkelig superteam om de holder sammen! Smarte jenter som ser rett igjennom løgner og bullshit. 

Anonymkode: f31cb...636

Jeg har bare ikke tro på at AM er noe særlig grei. Og dette handler jo om å vinne og begge to kan ikke det. Jeg tror kanskje at Karo kan bli litt for godtroende mht AM og så kan hun tape på det. Jeg tror AM er mer kynisk enn Karo.

Jeg håååååper så inderlig at Karoline og Leo vinner. Og at de deler premien og ikke svikter hverandre. Jeg tror Leo er typen til å dele, men jeg er ikke helt, helt sikker på Karo. 

Anonymkode: 36c15...776

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har newa, via bloggen til en av sine «gode og nære» venninner bekreftet at hun og Erik hadde sex. 

Hun sier hun bla sendte Erik en SMS der hun sa hun hadde bedt produksjonen ta vekk at de har sex. Men dette var visst bare noe hun sa på tull. Allikevel er hun sur og forstår ikke at mye av det Erik har sagt om henne er basert på nettopp det at han trodde hun hadde bedt de fjerne det, fordi hun sa det til han!

Hun skriver også at det ikke er fordi familien er muslimer. Isabell Raad skrev vel en kommentar på bloggen sin (noen la den ut her) om at newa og familien ikke er muslimer. Da stemmer ikke helt det Isabell skrev (sjokk!). På måten newa formulerte seg, virker det som om de er det, men at det ikke skal ha hatt noen betydning for drikking og sex. Hun er jo uansett fra Irak, der 95% av befolkningen er muslimer. Og det har ingenting å si at hun er muslim for min del, men siden det er brukt som et argument påpeker jeg dette. 

Jeg syntes ikke newa kommer noe bedre ut av det ved dette blogginnlegget. Hun virker like suttrende, naiv (og litt dum) som før!

Jeg har lagt vet et par utdrag av det hun skrev under her. Funnet her: http://isabelleeriksen.blogg.no/1524245019_gjesteinnlegg_fra_newa__om_dramaet_med_erik_p_paradise_hotel.html#comment

BC2CA6AF-6E76-4AB9-AF00-ED83973A960D.jpeg

9D6425C1-965B-424B-86B9-8FB8F29FA9FC.jpeg

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har newa, via bloggen til en av sine «gode og nære» venninner bekreftet at hun og Erik hadde sex. 

Hun sier hun bla sendte Erik en SMS der hun sa hun hadde bedt produksjonen ta vekk at de har sex. Men dette var visst bare noe hun sa på tull. Allikevel er hun sur og forstår ikke at mye av det Erik har sagt om henne er basert på nettopp det at han trodde hun hadde bedt de fjerne det, fordi hun sa det til han!

Hun skriver også at det ikke er fordi familien er muslimer. Isabell Raad skrev vel en kommentar på bloggen sin (noen la den ut her) om at newa og familien ikke er muslimer. Da stemmer ikke helt det Isabell skrev (sjokk!). På måten newa formulerte seg, virker det som om de er det, men at det ikke skal ha hatt noen betydning for drikking og sex. Hun er jo uansett fra Irak, der 95% av befolkningen er muslimer. Og det har ingenting å si at hun er muslim for min del, men siden det er brukt som et argument påpeker jeg dette. 

Jeg syntes ikke newa kommer noe bedre ut av det ved dette blogginnlegget. Hun virker like suttrende, naiv (og litt dum) som før!

Jeg har lagt vet et par utdrag av det hun skrev under her. Funnet her: http://isabelleeriksen.blogg.no/1524245019_gjesteinnlegg_fra_newa__om_dramaet_med_erik_p_paradise_hotel.html#comment

BC2CA6AF-6E76-4AB9-AF00-ED83973A960D.jpeg

9D6425C1-965B-424B-86B9-8FB8F29FA9FC.jpeg

Anonymkode: fee22...fb8

Hun må ta seg en bolle eller fem. Makan til sutre oppførsel. Skulle trodd kjæresten hadde vært utro, men dette er paradise hotel det er snakk om! Må være et mareritt å være sammen med henne slik hun oppfører seg. Herregud, ta deg sammen jente!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, nå må jenta bli ferdig med dette. Ja,  skjønner hun ble såret, men dette begynner å gå for langt nå. Tydelig at bloggvenninnene vil melke dette fort alt det er verdt. For å få klikk. De får det til å virke som Erik har vært utro 🙈🙈🙈

Anonymkode: bf19f...b09

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

RHerregud, nå må jenta bli ferdig med dette. Ja,  skjønner hun ble såret, men dette begynner å gå for langt nå. Tydelig at bloggvenninnene vil melke dette fort alt det er verdt. For å få klikk. De får det til å virke som Erik har vært utro 🙈🙈🙈

Anonymkode: bf19f...b09

Jeg tenker også at hun «venninnen», Isabel Eriksen, melker dette for klikk ja. 

Grunnen til at jeg skriver «venninnen» er fordi jeg ikke helt tror på at de er så gode venner. 

Newa er jo liksom så god venn med Isabel Raad på utsiden. Raad hater Julie. Julie er venn med Martine Lunde (Martine har lagt ut på bloggen sin om at de er venner, de henger sammen osv. Martine skrev også på spørsmål om hvem som vinner: en som fortjener det). Martine Lunde er bestevenn med Isabel Eriksen (dette så jeg på Insider på TV, Hehe, samt at jeg har sett henne skrive det på bloggen). Jeg kan derfor ikke se for meg at disse henger noe særlig sammen, annet enn i jobbsammenheng. Jobbsammenheng her er jo da PH relaterte oppdrag. Men Isabel E vil jo så klart ha klikk på bloggen, og da er det jo supert for henne å la newa skrive «sin side av saken». 

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker også at hun «venninnen», Isabel Eriksen, melker dette for klikk ja. 

Grunnen til at jeg skriver «venninnen» er fordi jeg ikke helt tror på at de er så gode venner. 

Newa er jo liksom så god venn med Isabel Raad på utsiden. Raad hater Julie. Julie er venn med Martine Lunde (Martine har lagt ut på bloggen sin om at de er venner, de henger sammen osv. Martine skrev også på spørsmål om hvem som vinner: en som fortjener det). Martine Lunde er bestevenn med Isabel Eriksen (dette så jeg på Insider på TV, Hehe, samt at jeg har sett henne skrive det på bloggen). Jeg kan derfor ikke se for meg at disse henger noe særlig sammen, annet enn i jobbsammenheng. Jobbsammenheng her er jo da PH relaterte oppdrag. Men Isabel E vil jo så klart ha klikk på bloggen, og da er det jo supert for henne å la newa skrive «sin side av saken». 

Anonymkode: fee22...fb8

Så fordi Julie er venn med Martine som er venn med Isabelle kan ikke Isabelle være venn med Newa pga hun er er venn med Isabel som igjen misliker Julie? Hva slags logikk er det? 😂 Flere i venninnegjengen min misliker noen av vennene til de andre, men det har da ingenting å si. Isabelle og Newa har vært sammen flere dager i strekk nå, blant annet i Strømstad, så de er jo tydligvis venner. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fordi Julie er venn med Martine som er venn med Isabelle kan ikke Isabelle være venn med Newa pga hun er er venn med Isabel som igjen misliker Julie? Hva slags logikk er det? 😂 Flere i venninnegjengen min misliker noen av vennene til de andre, men det har da ingenting å si. Isabelle og Newa har vært sammen flere dager i strekk nå, blant annet i Strømstad, så de er jo tydligvis venner. 

Anonymkode: f31cb...636

For voksne mennesker er det i utganspunktet ingen logikk i det. Men med fjortiser som de der det ofte sånn det er!

Jada, de er sammen. Men det har vært noe russeopplegg. Dette er ting de får betalt for å være med på. Ergo: jobb! 

Tror du virkelig Isabell Eriksen gjorde det out of the goodness od her heart? Jeg tror heller det var ganske kalkulert for å få flere klikk 😉 

Jeg tror ikke dette er dype vennskap. Her utnytter de hverandre for å beholde sine 15 minutes of fame litt lenger. 

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette har blitt diskutert tidligere i tråden, men noen som vet hvorfor AM ikke var så fan av Kristian den siste uken-ish? Mulig jeg har oppfattet feil, men hun virket så furt/sur/likegyldig rundt han, uten at jeg helt har fått med meg hvorfor :)

Anonymkode: 6c7d3...20d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mulig dette har blitt diskutert tidligere i tråden, men noen som vet hvorfor AM ikke var så fan av Kristian den siste uken-ish? Mulig jeg har oppfattet feil, men hun virket så furt/sur/likegyldig rundt han, uten at jeg helt har fått med meg hvorfor :)

Anonymkode: 6c7d3...20d

Tror det er fordi han visste hva som skulle skje med Isabel/Julie og ikke sa ifra eller gjorde noe med det, når han tilsynelatende har spilt med Isabel tidligere. 

Anonymkode: 4dbdb...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er fordi han visste hva som skulle skje med Isabel/Julie og ikke sa ifra eller gjorde noe med det, når han tilsynelatende har spilt med Isabel tidligere. 

Anonymkode: 4dbdb...93f

Ahh ok, skjønner! :) Takk for svar!

Anonymkode: 6c7d3...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...