Gå til innhold

Hvem kan denne fyren være?


Mamma31

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette er nok en rar "etterlysning", men jeg så en fyr i dag på en restaurant jeg er HELT sikker på jeg har sett på tv (tenkte først skavlan, men er ikke sikker)....Jeg kan beskrive han sånn: ca 180 høy, ser veldig australsk/surfe mann ut, rød/mørke blondt hår, halvlangt skjegg, hår i en knute bak, snakker norsk.....Jeg greier ikke å forklare det på en annen måte, men det irriterer meg at jeg ikke husker hvor jeg har sett han...Er ganske sikker på at jeg har sett han på tv.... 

 

Noen tips? Vet det er lite å gå på....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Mamma31 skrev:

Hei!

Dette er nok en rar "etterlysning", men jeg så en fyr i dag på en restaurant jeg er HELT sikker på jeg har sett på tv (tenkte først skavlan, men er ikke sikker)....Jeg kan beskrive han sånn: ca 180 høy, ser veldig australsk/surfe mann ut, rød/mørke blondt hår, halvlangt skjegg, hår i en knute bak, snakker norsk.....Jeg greier ikke å forklare det på en annen måte, men det irriterer meg at jeg ikke husker hvor jeg har sett han...Er ganske sikker på at jeg har sett han på tv.... 

 

Noen tips? Vet det er lite å gå på....

En av de?

2155362.jpg

https://www.minmote.no/#!/artikkel/22927953/naa-er-haarknuter-for-menn-trendy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding, men han her snakker norsk, men har en følelse av at han er fra Australia (kanskje fordi han ser australsk ut)....vil tippe han er sånn 30-35 år.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mamma31 skrev:

Takk for tilbakemelding, men han her snakker norsk, men har en følelse av at han er fra Australia (kanskje fordi han ser australsk ut)....vil tippe han er sånn 30-35 år.

 

Kraftig eller normal eller spinkel kroppsbygning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser sporty/atletisk ut, passe med muskler. 
Jeg vet ikke hvorfor jeg tenker på Australia når jeg ser han...! Eller hvorfor jeg tenker på Skavlan (om han har vært der..)
Har en følelse av at han driver med sport eller noe med musikk!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte google australske menn, for trodde ikke man kunne se at noen er derifra, Hugh Jackman var det første bilde, og ser alle australske menn slik ut, så tror jeg jeg vil flytte😂

Endret av Senil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mamma31 skrev:

JAAA!!!

 

TAKK!!! :)

Mulig du har sett han på TV i forbindelse med Latter Live, og TV aksjonen. En meeeget spesiell type, som stadig forteller «vitser» om sitt narkotikabruk og sexliv. Snakker på både ut og innpust. 

Endret av Viking-girl
tilføyelse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
På 26.1.2018 den 20.58, Mamma31 skrev:

Hei!

Dette er nok en rar "etterlysning", men jeg så en fyr i dag på en restaurant jeg er HELT sikker på jeg har sett på tv (tenkte først skavlan, men er ikke sikker)....Jeg kan beskrive han sånn: ca 180 høy, ser veldig australsk/surfe mann ut, rød/mørke blondt hår, halvlangt skjegg, hår i en knute bak, snakker norsk.....Jeg greier ikke å forklare det på en annen måte, men det irriterer meg at jeg ikke husker hvor jeg har sett han...Er ganske sikker på at jeg har sett han på tv.... 

 

Noen tips? Vet det er lite å gå på....

Snakker han norsk? På scenen snakker han bare engelsk , men det er vell «karakteren» hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...