Gå til innhold

Mor og far - 30 års brullupsdag - kjøpe blomster?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mor og far skal ta ut hele familien på middag for å feire sin 30 års brullupsdag. Vi unger har aldri gitt noe gaver til dem på denne dagen, så er ikke vanlig. Men det er 30 år... føler jeg burde ta med blomster til dem? Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 27c36...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min mor og far skal ta ut hele familien på middag for å feire sin 30 års brullupsdag. Vi unger har aldri gitt noe gaver til dem på denne dagen, så er ikke vanlig. Men det er 30 år... føler jeg burde ta med blomster til dem? Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 27c36...6f7

Hva om dere barna går sammen om en riktig flott bukett til dem? Det ville jeg gjort. 

Anonymkode: 7d4b4...9e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkle, gode regler alle bør lære seg og følge, så slipper man å lure på slikt:

1) Er du i tvil om du skal ta med blomster eller en liten presang/oppmerksomhet ved en eller annen anledning: gi bort blomster eller en liten oppmerksomhet.

2) Er du tvil om du bør pynte deg ved en eller annen anledning: Pynt deg.

3) Er du i tvil om du skal/bør/må gå i en begravelse: Gå.

Veldig greit, jeg følger alltid disse og har enda ikke gjort feil.

Anonymkode: b7c5d...110

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bare mangle at dere kjøpe en fin gave og blomst til foreldrene dine.  

Anonymkode: 895e3...35d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år er perlebryllupsdag, ville bestilt en blomsterbukett pyntet med perler og gitt et kort og skrevet noen fine ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotNaomi

Ja , du bør ta med noe . Jeg ville også gått sammen med søsknene og betalt deres mat . Elle om det alene blir gaven . Men blomster er uansett koselig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange svar, kommer til å ta med noe. Nå har det seg slik at det er i morgen etter jobb, så har ikke noe tid å planlegge noe mer. Vi er 3 søsken som alle har ganske dårlig råd, og mor og far hadde ikke likt om vi brukte mye penger på dem (virkelig, er vel en av grunnene til a vi ikke har tradisjon for å gi noe til dem på brullupsdagen. De ønsker ikke at vi skal bruke øenger på dem, heller motsatt). De hadde ihvertfall aldri gått med på å la oss betale maten (kan nesten høre mor si "det er vi som har invitert dere ut på middag!" Mor tar oss alle med til Krakow når hun bli 50 år nå i februar, de har slit og stått på for å betale ned på sitt lån slik at de kan ta vare på oss unger som er i fasen å bli voksen :) (så skal desidert gi tilbake til dem når jeg er kommet litt lengre i voksenfasen og har råd til å gi tilbake til dem!) 

Men skal finne en fin bukett og ta med :) følge magefølelsen :) 

Anonymkode: 27c36...6f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres fint ut, TS. De har vært flinke i livet merker jeg. Vet du hva, jeg synes du skal skrive noen ord i et lite brev/kort, å si noe om hva deres kjærlighet har betydd for dere. Varme ord har lang ettermæle:kghjerte:.

 

 

 

Din lokale baker fikser dette lett;

55c93d39d2e475494c38d996f107a561.jpg

 

Og finn ut hvilken blomster din mor hadde i buketten, eller hvilken blomst din far hadde som knappeblomst. Lag en bukett med det.

 

803808_rosa-bukett-i-gaveeske_1514883670

https://www.mestergronn.no/blomster/rosa-bukett-i-gaveeske/

500 kr fra Mester Grønn.

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...