Gå til innhold

Rosewoods prøvedagbok


Rosewood

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wæææ!

:mynona:

Haha jeg kan nesten ikke tro det, nå er det jo faktisk alvor! 😁 Hjelpes!  Når kontakter man lege og sånt da? Venter man et par uker eller hva gjør man? 😅😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd ting :nori:

Gratulerer! :rodmer:

 

Du kontakter lege når du selv vil, men det er skjelden man får time før man er 8-12 uker på vei. I uke 12 skal det tas blodprøver f.eks.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk dere 😁❤️❤️ dette er helt rart, skjønner ikke at vi hår fått det til denne gangen, herregud så gøy! Driver å googler ting stadig vekk, alt som har med graviditet å gjøre 😅

Ble ikke lange prøvedagboka gitt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytter du denne dagboken over til graviddagbøkene? Oppretter du ny dagbok? Avventer du, og ser om du trenger en dagbok videre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Rosewood skrev:

Tusen takk dere 😁❤️❤️ dette er helt rart, skjønner ikke at vi hår fått det til denne gangen, herregud så gøy! Driver å googler ting stadig vekk, alt som har med graviditet å gjøre 😅

Ble ikke lange prøvedagboka gitt! 

Samma spørsmål og følelser som meg 😆 Jeg har bestilt jordmortime, ikke fått time før 6/4... 🙄 Men, tenker jeg bare skal holde meg til det, og krysse fingra for at alt går som planlagt ❤️ Fikk ikke bestille legetime før i uke 12 uansett ☺️

Vet ikke hva man gjør jeg nå? Venter på mer tegn slik at jeg faktisk forstår at jeg er gravid 😂

Igjen, gratulerer så masse 👶🏻🎈 Når blir termin ca? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

Gratulerer så masse!!!:hjerte:

Tusen takk! 😁❤️❤️

45 minutter siden, blomst12 skrev:

Gratulerer med positiv test!!:) 

Tusen takk! 😁😁❤️

5 timer siden, sullå skrev:

Flytter du denne dagboken over til graviddagbøkene? Oppretter du ny dagbok? Avventer du, og ser om du trenger en dagbok videre? :)

Jeg skal tenke på det 😁 Mest sansynlig lager jeg ny dagbok ja; det var ganske deilig å få ut masse tanker som jeg ikke vil overvelde kjæresten med, og å liksom få respons og tips fra dere andre. Blir nok enda mer nyttig nå når jeg faktisk ER gravid (😳), jeg trenger nok all hjelp jeg kan få 😅

2 timer siden, lille_myyy skrev:

Samma spørsmål og følelser som meg 😆 Jeg har bestilt jordmortime, ikke fått time før 6/4... 🙄 Men, tenker jeg bare skal holde meg til det, og krysse fingra for at alt går som planlagt ❤️ Fikk ikke bestille legetime før i uke 12 uansett ☺️

Vet ikke hva man gjør jeg nå? Venter på mer tegn slik at jeg faktisk forstår at jeg er gravid 😂

Igjen, gratulerer så masse 👶🏻🎈 Når blir termin ca? 

Hahaha man blir veldig gira! Jeg har tenkt på å ringe legen ja, bare for å få satt fast en time sånn at det er gjort liksom. Selv om det er stund til :P

Det er sånn jeg og tenker! 😂  Hva nå, liksom? Tralala... Jeg kjenner jo at det er noe der, litt sånn mens-lignende prikking i mage, rygg, hofte. Litt humørsvinging, reagerer litt på lukt. Men det er vanskelig å forstå at det faktisk har skjedd! Det er jo helt sykt? 😦

Kjenner jeg er litt nervøs for å fortelle det til folk, liksom familien 😱 Det er så nytt! Tror jeg må bli litt mer vandt til tanken først..

Termin ca 15 oktober 😁 Hva med deg da?

Gratulerer til deg også forresten! 😁👶🏼

Endret av Rosewood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en sånn trang til å fortelle det når jeg fant ut at jeg var gravid, og da var det faktisk ganske digg å ringe til legekontoret å fortelle det, selvom det var tidlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sullå skrev:

Da har du termin ca en dag etter meg! Har termin 14. oktober. Så gøy :)

Nei så gøy da! :laugh: Blir spennende tid fremover 😁👶🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Rosewood skrev:

Tusen takk! 😁❤️❤️

Tusen takk! 😁😁❤️

Jeg skal tenke på det 😁 Mest sansynlig lager jeg ny dagbok ja; det var ganske deilig å få ut masse tanker som jeg ikke vil overvelde kjæresten med, og å liksom få respons og tips fra dere andre. Blir nok enda mer nyttig nå når jeg faktisk ER gravid (😳), jeg trenger nok all hjelp jeg kan få 😅

Hahaha man blir veldig gira! Jeg har tenkt på å ringe legen ja, bare for å få satt fast en time sånn at det er gjort liksom. Selv om det er stund til :P

Det er sånn jeg og tenker! 😂  Hva nå, liksom? Tralala... Jeg kjenner jo at det er noe der, litt sånn mens-lignende prikking i mage, rygg, hofte. Litt humørsvinging, reagerer litt på lukt. Men det er vanskelig å forstå at det faktisk har skjedd! Det er jo helt sykt? 😦

Kjenner jeg er litt nervøs for å fortelle det til folk, liksom familien 😱 Det er så nytt! Tror jeg må bli litt mer vandt til tanken først..

Termin ca 15 oktober 😁 Hva med deg da?

Gratulerer til deg også forresten! 😁👶🏼

Haha, ja 😂 Spesielt siden jeg ikke føler meg noe dårlig eller gravid. Kjenner jo at det er litt annerledes, puppene er mindre ømme i dag enn de har vært (😧!) men forstår at nesten «alt» er normalt i denne tiden 😅

Jeg har termin rundt 20 oktober, så da er vi relativt likt, både meg, deg og @sullå 👶🏻🎈  Det er gøy! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere fortalt det til folk enda? 🙊 sånn til foreldre? Jeg skal ringe mamma og gratulere med morsdagen, men hun kommer til å høre med en gang at det er noe som står på.. Nytter ikke å lure henne :P Kjenner jeg er skikkelig nervøs 😱 Hun er jo bestemor fra før, har flere barnebarn, så det er ikke akkurat noe nytt for henne, men det er jo min første.. Iiik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare fortalt det til en venninne, som også er gravid. Ellers tenker vi egentlig å vente til etter tidlig ultralyd 7+6. Da har vi forhåpentligvis sett et bankende hjerte, og kan vise frem ultralydbildet! Jeg hadde egentlig trodd at jeg kom til å sende bilde av positiv test til mor og søster, men nå vil jeg heller vente. Det er en koselig og skummel hemmelighet, synes jeg!

Vet at mange forteller det tidligere. Vi er jo forskjellige! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte mamma det i dag, på morsdagen. Syns det var en ekstra hyggelig dag å gjøre det på😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...