Gå til innhold

Påskepynt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og julen varer helt til påske!:P

Nå er julen over og nytt år er godt i gang. Jeg er en av de som elsker julen og all pynt den medfører. Nå er julen for lengst over, og vi er godt i gang inn i det nye året.

Så nå vandrer tankene over til neste pyntetid:nordvesta:og det er påske!:nordvesta:

Hvordan pynter du til påske? 

Sett noen flotte påskekranser, noen her som har laget? Og har lyst til å vise bilde?

Jatakk til bilder av annen påskpynt også!:nordvesta:

 

Anonymkode: 2a958...a8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, men først kommer valentin. Den store kjærlighetsdagen, til venner og familie... Lager kort og sender. Pynter litt med hjerter og blomster. 

 

Påskepynt er best fra interiørbutikker synes jeg. 

7198D87A-411A-4A86-8B6C-F4880699DF05.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og julen varer helt til påske!:P

 

 

Anonymkode: 2a958...a8d

derimellom kommer fasten :D   Fastelavensris og jeg pynter med klare sterke farger. 

Anonymkode: e48d4...187

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn tenker jeg, dette er det billigste jeg fant fra ebay i førsste runde.    Man må jo starte nå om det skal bli noe av fra ebay. Ser det er uk-selger, så da går det jo fort da.

Dette er til vindu. Hadde så god erfaring med dette for jul, tok det av i går og det gikk som en drøm. Det er nesten terapautisk å rive av dette etterpå :nori:        Så da skal jeg gjøre dette igjen. 

 

https://www.ebay.com/itm/Easter-Bunny-Eggs-Flowers-Stickers-for-Windows-Glass-Displays/131446428971?hash=item1e9ad1552b:g:Si0AAOSweW5U-CnZ

s-l1600.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Calandria skrev:

Påske har jeg aldri pyntet til, ser ikke poenget.

Pynter du til jul?

Noen syns det er hyggelig å pynte til diverse høytider.

Påsken varer ikke så lenge, så kan forstå de som ikke vil pynte. 

Jeg syns det er veldig hyggelig med påskepynt. Tar seg fint ut på bordene. Hyggelig å se på hjemme, og hyggelig for gjestene. Har alltid gjester til flere selskaper i løpet av påsken.:) 

Anonymkode: 2a958...a8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

derimellom kommer fasten :D   Fastelavensris og jeg pynter med klare sterke farger. 

Anonymkode: e48d4...187

Fastelavensris er flott! :) 

Anonymkode: 2a958...a8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Wonders skrev:

Sånn tenker jeg, dette er det billigste jeg fant fra ebay i førsste runde.    Man må jo starte nå om det skal bli noe av fra ebay. Ser det er uk-selger, så da går det jo fort da.

Dette er til vindu. Hadde så god erfaring med dette for jul, tok det av i går og det gikk som en drøm. Det er nesten terapautisk å rive av dette etterpå :nori:        Så da skal jeg gjøre dette igjen. 

 

https://www.ebay.com/itm/Easter-Bunny-Eggs-Flowers-Stickers-for-Windows-Glass-Displays/131446428971?hash=item1e9ad1552b:g:Si0AAOSweW5U-CnZ

s-l1600.jpg

Det var jo lurt å bestille derfra! Så det må testes ut!

Vil ha den terapeutiske følelsen å rive det av igjen, jeg også!:nordvesta::nori:

Anonymkode: 2a958...a8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pynter du til jul?

Noen syns det er hyggelig å pynte til diverse høytider.

Påsken varer ikke så lenge, så kan forstå de som ikke vil pynte. 

Jeg syns det er veldig hyggelig med påskepynt. Tar seg fint ut på bordene. Hyggelig å se på hjemme, og hyggelig for gjestene. Har alltid gjester til flere selskaper i løpet av påsken.:) 

Anonymkode: 2a958...a8d

Ja, pynter litt til jul. Pleier alltid å reise vekk i påska, så da ser jeg ikke poenget med å pynte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg noe sånt. Noen som vet hvor de har sånne?: gallery-1486591406-easter-egg-wreath.jpg

 

Bruker bare en sånn plastkrok opp ned på ytterdøren

65ce8670cd3b400bffdfcdab95150296.jpg

 

Kunne tenkt meg å lage selv også...

26d2ed8bb57dbac28fbff2bdd6d5ed9c.jpg

 

 

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pynter egentlig lite til påske. Jeg har en påskeduk som svigermor har brodert som legges på stuebordet, barna har perlet påskeegg som vi henger i kjøkkenvinduene og så henger jeg små fargerike påskeegg på vrihasselen.

Påskekranser kan du sikkert finne på Ebay, Amazon e.l., søk på "Easter wreath". Kunne faktisk tenke meg en slik selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i slike små, skjeve kyllinger, og har nå 31 (på 32 kvm). I tillegg pleier jeg å kjøpe gule lys og finne frem den lysegrønne løperen.

Mamma har en fin tradisjon: Til fastelaven skar hun inn noen kvister, som hun satte i vann. Disse fikk vi barna pynte med fjær. Til påske hang vi opp malte egg sammen med fjærene, og da var det gjerne også kommet en del små bladet. Jeg har ikke plass til dette, men når jeg får litt mer plass er dette en tradisjon jeg har lyst til å videreføre til mine barn.

Anonymkode: ef5dc...e82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er glad i slike små, skjeve kyllinger, og har nå 31 (på 32 kvm).

Anonymkode: ef5dc...e82

Hva slags kyllinger er det? De høres søte ut. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse har jeg også, nydelige er de!

Anonymkode: 584fe...c51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pynter med en svær bukett grener av gule forsythia som jeg driver frem til påske. På grenene henger jeg litt forskjellige fugler osv som jeg har samlet på gjennom årene. Ellers blir det som oftest en del påskeblomster :jepp:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å pynte til alle høytider, merkedager og andre dager som Valentin :)

I påsken er vi alltid på hytta, så der er det påskepynt i alt fra gule lys, gule puter, duker, kranser, gåsunger og tulipaner, har litt hjemmelaget pynt fra da ungene var små. Har forskjellige påskekaniner og påskekyllinger også, har kjøpt pene påskeegg til hele familien (porselen) 

Pynter både ute og inne. 

 

Anonymkode: 179dd...130

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...