Gå til innhold

Kan noen anbefale meg en weekendbag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal brukes når jeg reiser til og fra hytta, og ellers på korte turer.  Vil ikke ha ryggsekk,  det har jeg.

Bagen trenger ikke være kjempestor, men må romme toalettsaker,  ett skift eller to, strikketøy, en bok og noe annet småtteri. Må ha er lite rom til småsaker som nøkler, telefon og lommebok om jeg ikke har med veske.  

Vil ha en som er fin,  men har ikke tenkt å betale tusenvis av kroner.  Makspris avhenger egentlig av hvor godt jeg liker den.  Noen som kan anbefale en?

Anonymkode: 284aa...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest frøken_1975

North face sine duffelbager er solide bager som kommer i flere størrelser. Litt penere enn dem som også tåler litt er Swims sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, frøken_1975 skrev:

North face sine duffelbager er solide bager som kommer i flere størrelser. Litt penere enn dem som også tåler litt er Swims sine. 

Har en stor north face, veldig fornøyd med den. Ønsker meg en mindre og litt penere.  Skal sjekke ut swims.  😊

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Day et Mikkelsen weekendbag. 

Anonymkode: b1956...d4b

Takk. Sjekker ut disse også. 😊

Anonymkode: 284aa...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal brukes når jeg reiser til og fra hytta, og ellers på korte turer.  Vil ikke ha ryggsekk,  det har jeg.

Bagen trenger ikke være kjempestor, men må romme toalettsaker,  ett skift eller to, strikketøy, en bok og noe annet småtteri. Må ha er lite rom til småsaker som nøkler, telefon og lommebok om jeg ikke har med veske.  

Vil ha en som er fin,  men har ikke tenkt å betale tusenvis av kroner.  Makspris avhenger egentlig av hvor godt jeg liker den.  Noen som kan anbefale en?

Anonymkode: 284aa...6bb

Kjøp deg en trillekoffert av minste typen. Samsonite sine er helt utmerkede til dette bruket. 

Anonymkode: 856ba...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten trillekoffert, men syntes den er litt lite praktisk når jeg skal avgårde med for eksempel buss. Kunne tenke meg en enkel bag/veske som jeg enkelt kan ha i fanget eller stue inn i enn full bil. 

Anonymkode: 284aa...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...