Gå til innhold

Endret sexlyst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med kjæresten i ett år, og han er min første kjæreste. Vi har alltid hatt mye sex, og før vi flyttet sammen (han bor hos meg midlertidig) så møttes vi kanskje fire ganger i uken og hadde selvsagt sex hver gang. Etter at vi flyttet sammen så merker jeg at sexlysten har endret seg. Jeg har fortsatt ikke behov for sex mer enn ca fire ganger i uken, mens han gjerne vil ha det hver dag. Det har skapt litt "press" på meg; Det har vært uvant at jeg heller vil prate litt, kose og sove enn å ha sex. Jeg har også følt meg dårlig som må avvise han de gangene jeg ikke vil, og har til og med avbrutt underveis fordi jeg ikke tennes når det blir for mye sex. 

Jeg tok det opp med han at jeg merker en forskjell hos meg. Sa at jeg ikke vil være avvisende og at jeg håper han ikke slutter å ta initiativ. Ønsker kanskje at vi kan møtes på midten ved at han tar litt mindre initiativ og at jeg kan ta initiativ når jeg føler lyst. For meg handler det ikke om manglende tiltrekning, at sexlivet vårt er kjedelig eller at jeg har forandret meg. For min del er dette en normal utvikling i et lengre forhold når vi sover sammen hver natt og nyforelskelsen har lagt seg litt.

Han ble likevel litt lei seg og forvirret. Han sa jeg har forandret meg, at jeg ikke tenner like mye på han lenger og at "eksene har også følt seg presset". Så ville han ikke prate mer om det. Nå føler jeg at det ikke er pratet godt nok om, men det er kanskje ikke så farlig, kunne bare han forstod min side av saken. 

Dette ble litt rotete og rart, men følte for å dele det. Er det flere som merker denne forskjellen og som vil dele noen tanker? :) 

Anonymkode: 29f4e...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...