Gå til innhold

Forlovelsesring og giftering?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke uvanlig nå for tiden, men det er slett ikke nødvendig. Ny tradisjon fra USA skapt av diamantindustrien at en skal ha diamantring som forlovelsesring "to seal the deal". 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt vanlig med både forlovelsesring og giftering de siste årene, men du mååå jo ikke ha det. Selv tenker jeg at jeg i alle fall ikke vil ha noen dyr forlovelsesring. De pengene kan vi heller bruke på noe annet. Men ja, jeg vil påstå at to ringer har blitt normen

Anonymkode: ed220...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke giftering. Vi har glatte enkle forlovelsesringer. Siden vi hadde brukt dem i et par år da vi giftet oss, så hoppet vi over ringseremonien i kirken og tente sammen et sånt lys i stedet: samuji_swedish_branch_candle_white_3.jpg

Fant ikke bilde med to armer på toppen. Mamma hadde støpt det og vi tente hver vår topp i kirken og tente på nytt ved middagen foran oss. Etter middagen var to blitt til én flamme. :)

Synes det var en fin erstatning for å sette ringer på hverandre. 

 

Anonymkode: e461c...647

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en forlovelsesring - enstens diamantring - og vi skal ha standard gifteringer når vi gifter oss. Min plan er å ha både forlovelsesring og giftering på samme finger.
For å svare på spørsmålet ditt; ja, det er ganske vanlig med to ringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruktfest

Jeg har både forlovelsesring og giftering, forlovelsesringen er bygd opp slik at den skal passe ved siden av gifteringen. Hvor vanlig det er å bruke begge deler vet jeg ikke. Jeg har ikke brukt forlovelsesringen siden vi giftet oss riktignok, men det er fordi den er for stor blitt. Utvidet den mens jeg var gravid, noe jeg angrer litt på nå🙊 må se om jeg får gjort den mindre etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...