Gå til innhold

Fersket av 9-åring. Hva nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min hadde sex på sofaen hjemme hos henne i dag. I forkant av dette hadde barnet hennes dratt en tur til en venn, og vi regnet med at hun kom til å være borte en god stund. 

Allerede etter en halv time var hun tilbake. Akkurat da hun kom inn, satt kjæresten skrevs over meg og jeg var inni henne. Vi var begge nakne, bortsett fra at jeg hadde t-skjorte og hun BH.  Datteren stirret på oss før hun forsvant inn på rommet sitt uten ett ord.

Hva nå? Hvordan skal jeg forholde meg til henne fremover? Må jeg gjøre opp for dette, eller skal jeg bare at hun glemmer det hele?

Anonymkode: 17a98...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er vel moren til barnet sin jobb å håndtere. Med mindre moren ønsker å inkludere deg i den samtalen syns jeg du skal oppføre deg som normalt.

Anonymkode: d3fb6...725

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med henne og si unnskyld for at dere ikke tok hensyn. Det minsker sjansene for at hun for alltid er redd for å ferske dere igjen, for da lar du henne vite at dette er noe hun ikke skal være redd for skjer igjen.

Anonymkode: a4632...e71

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fillerista

Dette er jo mor sitt ansvar å ordne opp i. Du må snakke med henne om dette, men ikke tre løsninger nedover hodet hennes.

Jeg har opplevd ca. det samme, bare at det var barnefar som kom to timer for tidlig med barna og den ene av dem løp rundt huset og så oss gjennom verandadøren.

Møtte barna en uke senere og for hun som så oss ble jeg introdusert som "han du så mamma sammen med". Vi hilste og alt var så normalt som det kan bli når "ny mann" treffer barn. Mora hadde i mellomtiden tatt en lang prat med henne, fortalt hva hun så og normalisert det så godt hun kunne. Men forskjellige tilfeller, forskjellige løsninger vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ihverfall ikke gjøre noe annet en å være deg selv, så får moren ta en prat med datteren sin.

Det beste tror jeg er å ikke lage noe styr i det hele tatt, er det noe så vil hun sikkert spørre eller nevne det

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er vel moren til barnet sin jobb å håndtere. 

Anonymkode: d3fb6...725

Noe så tungvint å lese! Morens jobb å håndtere mener du vel? Det heter i hvert fall det på norsk. 

Anonymkode: c7f75...536

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Ville snakket med henne . Som over skriver : at dere ikke tok hensyn sånn at hun ikke tenker at det kan skje når som helst igjen . 

Hun vil nok synes at det er pinlig og litt ekkelt , men barn vokser opp og setter pris på at vi foreldre snakker tenker jeg . At de får med seg en verdi selv om det er pinlig der og da :)

Ikke en ideell stuasjon , men når ble vi foreldre perfekte ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heretter vil dette barnet kun forbinde ts som den slemme mannen som hadde tissen inni mamma..

Anonymkode: c638f...737

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!!

Mor har nå snakket med barnet. Det gikk fint. Problemet er bare at datteren allerede hadde ringt sin far og fortalt hva hun hadde sett. Han er ikke helt god, så nå er jeg redd for represalier fra han. Han har tidligere vært fengslet for vold... nå er jeg faktisk litt redd.

Anonymkode: 17a98...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars jente!! Typisk å finne seg partner fort etter brudd. Dette skader videre i livet. Det er pappaen jenta ville sett. Ikke fremmed mann.

Anonymkode: 5ef05...f56

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Stakkars jente!! Typisk å finne seg partner fort etter brudd. Dette skader videre i livet. Det er pappaen jenta ville sett. Ikke fremmed mann.

Anonymkode: 5ef05...f56

Hun ville neppe ha sett sin egen far heller. Og vet vi at dette er fort etter bruddet? Alle kan være uheldige.

Til TS! Kjip situasjon å havne i. Du får sitte stille i båten og håper det går over.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir litt provosert over hvor uforsiktig det går an å være!! 

Når man har barn må man passe bedre på!! Barn ønsker ikke å se at foreldrene "har seg" spesielt ikke med noen de ikke kjenner så godt.

Klart barn kan komme tilbake fra besøk tidligere enn man regner med....

Anonymkode: 4ad6b...fb8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Kjenner jeg blir litt provosert over hvor uforsiktig det går an å være!! 

Når man har barn må man passe bedre på!! Barn ønsker ikke å se at foreldrene "har seg" spesielt ikke med noen de ikke kjenner så godt.

Klart barn kan komme tilbake fra besøk tidligere enn man regner med....

Anonymkode: 4ad6b...fb8

Joda, enig i det. Men av og til blir man rett og slett for kåt til at man klarer å la være. Sånn ble det i dag dessverre. Jeg trenger ikke å høre at vi ikke skulle ha gjort det. Skaden har skjedd. 

Anonymkode: 17a98...9df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, enig i det. Men av og til blir man rett og slett for kåt til at man klarer å la være. Sånn ble det i dag dessverre. Jeg trenger ikke å høre at vi ikke skulle ha gjort det. Skaden har skjedd. 

Anonymkode: 17a98...9df

Så lås dere inn på badet da. Makan. Tipoer hun er helt traumatisert nå. Snakk med henne og få henne beroliget.

Anonymkode: 5ef05...f56

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt enig i hva folk her sier. Tankeløst! Barn har ikke godt av å se noe slikt. Lås døra neste gang!

Anonymkode: c638f...737

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, stress ned. Ts: Så fremst dere stoppet og ikke hadde full bdsmøkt med jenta i gangen vil jeg tro dette går bra. Det er ikke optimalt, men ikke farlig.

Det viktigste er at dere beklager for at dere ikke tok hensyn til henne, og at dere skal gjøre det dere kan for å unngå lignende episoder igjen. Dette, altså unnskyld, kan du og si til henne ts. I tillegg må mor ta en prat om reproduksjon og at når to voksne er glade i hverandre så hender det at de kysser og koser og har sex. Og at sex er når han putter sin tiss inn i hennes tiss, og det er noe voksne mennesker som er glade i hverandre ofte gjør. Også her kan mor si tydelig at dette er noe kun voksne gjør (slik at hun ikke springer til en venn og vill prøve å sexe), og at de skal passe på at ikke noe slikt kan skje igjen. Og så oppfører dere dere normalt, selv om det kanskje vil bli litt ekstra kleint noen dager. 

I tillegg ts, må du kanskje forvente at barnet syns du er ekkel og slem en periode. Si gjerne unnskyld for hendelsen en gang til om du merker at barnet er sur og flau ovenfor deg etter en ukes tid, og så glem hendelsen. Hvis du skal være i livet til barnet framover, foreslå å gjør noe morsomt en dag- kino, lekeland etc. Og pass på at du og mor ikke kliner og klenger så mye foran barnet den første tiden, men vær normal og hensynsfull og ha forståelse for at barnet kanskje syns at du og mor er ekkle og slemme. 

Ang barnefar- kommer det trusler eller noe så unnlater du å svare (hvis du svarer, ikke si mer enn "Beklager, det skal ikke skje igjen." Og så ringer du politiet. 

 

Anonymkode: eba80...8ea

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lås dere inn på badet da. Makan. Tipoer hun er helt traumatisert nå. Snakk med henne og få henne beroliget.

Anonymkode: 5ef05...f56

Traumatisert? Ikke rart dagens barn vokser opp med psykiske problemer om dette er nok til å gi de traumer. Eller det er vel heller overbeskyttende foreldre som deg som gjør det hele traumatisk. Sex er en naturlig ting. Det bør barn også få et godt natulig og normalt forhold til. Selvfølgelig ikke ideelt at datteren fikk det med seg, men de fleste barn hører gjennom vegger og gulv foreldrene ha sex gjennom hele livet, uten å få noe problem med det.

Anonymkode: 704ca...bd0

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, enig i det. Men av og til blir man rett og slett for kåt til at man klarer å la være. Sånn ble det i dag dessverre. Jeg trenger ikke å høre at vi ikke skulle ha gjort det. Skaden har skjedd. 

Anonymkode: 17a98...9df

Litt mye å håpe på på KG :)

Anonymkode: f9f5f...5e6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...