Gå til innhold

Dårlig samvittighet - holder det ikke ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter en fin fredagskveld med god mat og vin ble kjæresten min sur på meg fordi vi snakket om noe vi ikke var helt enig i. Vi bor ikke sammen så det var endelig helg og vår barnefrie helg sammen! Vi gikk å la oss og jeg viste han var litt sur men ønsket å blidgjøre han. Jeg strøk og klenget vel litt mye uten respons i fra han, han dyttet meg vekk å ville ikke ha verken kos eller sex. Jeg overreagerer, ble så skuffet over hans oppførsel og avvisning, ville ikke finne meg i det og i frustrasjon dro jeg hjem til mitt noen mil unna. Angret meg å følte meg dum, men han ble så forbanna over min barnslige oppførsel og vil nå ikke ha noe mer med meg å gjøre. Denne helgen skulle jeg hjelpe han igang med jobbsøknad og støtte han i forbindelse med at han nå endelig etter lang tid med depresjon og isolasjon har kommet igang med behandling. Han sier jeg ikke viser han noen som helst forståelse da jeg dro, jeg bryter han bare ned og ødelegger alt for han. Han kaller meg møkkakjærring, fitthøl, feit og mye mer! Jeg er helt knust, og kjenner meg grusom som har ødelagt alt det fine han i det siste har klart å bygge opp av mestring og mot til å komme ut av depresjonen sin, så nå er han på fylla igjen og drikker og klager på meg med stygge meldinger og sier han ikke klarer å skrive jobbsøknaden pga meg og at han ikke klarer å dra på behandlingsmøtet på mandag pga meg å at jeg sviktet han og har ødelagt alt for han. 

Anonymkode: c73b5...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pass på deg selv og la ham seile sin egen sjø.

Han er ute etter å ha noen å skylde på- ikke gå i fella.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Første bud er å aldri skylde på andre ! Mulig du oppførte deg dumt Ts , men han skal ikke bruke det som unnskyldning for å " havne ut på " igjen ! Det er det han gjør . Vi er ikke perfekte vesener . Vi gjør tabber . Men å skylde på andre er ansvarsfraskrivelse . Så uansett hva du gjorde feil , er det ikke din skyld at han gjør som han gjør . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som skal ha skjellig samvittighet er det han. Man kaller ikke partneren sin slike ting.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
1 minutt siden, Lerkefugl skrev:

Pass på deg selv og la ham seile sin egen sjø.

Han er ute etter å ha noen å skylde på- ikke gå i fella.

Dette Ts . Sagt med ærlige og færre ord .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

La han være i fred så han får finne seg ei som ikke ødelegger han! Skjønner godt han kaller deg ting når du ødelegger og oppfører deg sånn. Dere passer ikke sammen! Fint du har dårlig samvittighet men det hjelper ikke nå. Kom dere videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en umoden fjott. Han behandler deg som søppel og blir grinete når du ikke finner deg i det. Jeezes, snakk om selvinnsikt og å finne en syndebukk (deg).  Vær GLAD du er kvitt den drittsekken du. Du finner deg en som er snill og behandler deg med respekt vet du. 

Anonymkode: ae091...132

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så HAN kan avvise DEG, men DU kan ikke avvise HAN? Raust...

Jeg er enig med å la han seile sin egen sjø, du er ikke mora hans, han kan ikke skylde på deg for at han ikke fikser hverdagslige ting! Det er IKKE ditt ansvar! Han ødelegger deg! DU kan ikke redde HAN, det er HAN som må ta grep! Du har ikke NOE å ha dårlig samvittighet for! Jeg har bodd med en som la livet sitt i mine hender, og det var bare nedbrytende! Hvis han ikke tar seg sammen av seg selv, så synes jeg du skal finne deg en du slipper å være mamma for!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Så HAN kan avvise DEG, men DU kan ikke avvise HAN? Raust...

Jeg er enig med å la han seile sin egen sjø, du er ikke mora hans, han kan ikke skylde på deg for at han ikke fikser hverdagslige ting! Det er IKKE ditt ansvar! Han ødelegger deg! DU kan ikke redde HAN, det er HAN som må ta grep! Du har ikke NOE å ha dårlig samvittighet for! Jeg har bodd med en som la livet sitt i mine hender, og det var bare nedbrytende! Hvis han ikke tar seg sammen av seg selv, så synes jeg du skal finne deg en du slipper å være mamma for!

Så hjertens enig 👍 

Anonymkode: ae091...132

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det er jo veldig fint å kunne skylde på andre mennesker når man selv velger å drikke seg ihjel. "Jeg klarer ikke la være drikke meg ihjel fordi kjæresten og jeg hadde en krangel i helga"

Det er en grunn til at det bare er kjæresten din som drikker og ikke alle menn. Menn flest setter seg ikke til å sutre og drikke fordi de hadde en krangel med kjæresten

Anonymkode: 3a488...3a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en guttunge,  han må da ta ansvar for sitt eget liv. 

Han har egentlig ikke lyst på ett bedre liv, han er ute etter noen han kan legge ansvar over på slik at ingenting er "Hans feil"

Og også å bli sur fordi dere ikke er enig om en sak,  herrejesus

Anonymkode: 44674...6cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...