Gå til innhold

Pynting av kirken og til ute bryllup?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Hvordan pynter dere i kirken? Og hvem rydder etter vielsen? 

Jeg tenker å pynte med Norgesglass i ulike størrelser, med forskjellige blomster. Kan jeg be gjester ta med et glass hver til festen? Og så bruke de samme som pynt på bordene? 

Anonymkode: 437ea...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi pyntet ikke. En liten, fin kirke. De har ferske og fine blomster på alteret når det er vielse fra kirkens side. Mye blomster i kirka gir meg assosiasjoner til begravelse, men å pynte med bjørk vurderte vi. Helt til vi revurderte pga allergi. 

Å ha villblomster I Norgesglass høres fint ut, men hvor da? Langs midtgangen? Kanskje ved talerstol, trapp opp til alteret eller et piano, men på gulvet tror jeg det forsvinner litt. 

Og ja, dere kan avtale med enkelte gjester dere kjenner godt å ta med til kirken og deretter festen. Men da bør dere supplere Norgesglassene. De er dyre, sjeldne og ikke alle har eller kan få tak i så lett. 

Anonymkode: 5721e...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi pyntet ikke. En liten, fin kirke. De har ferske og fine blomster på alteret når det er vielse fra kirkens side. Mye blomster i kirka gir meg assosiasjoner til begravelse, men å pynte med bjørk vurderte vi. Helt til vi revurderte pga allergi. 

Å ha villblomster I Norgesglass høres fint ut, men hvor da? Langs midtgangen? Kanskje ved talerstol, trapp opp til alteret eller et piano, men på gulvet tror jeg det forsvinner litt. 

Og ja, dere kan avtale med enkelte gjester dere kjenner godt å ta med til kirken og deretter festen. Men da bør dere supplere Norgesglassene. De er dyre, sjeldne og ikke alle har eller kan få tak i så lett. 

Anonymkode: 5721e...c93

Har et lager av Norgesglass. Kjøpt på loppis siste dagen...... så gjesten tar bare glassene med seg fra vielsen. De skal slippe å pynte😊 

Anonymkode: 437ea...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker å ikke pynte i kirken. Kirken er vakker i seg selv, og jeg er redd pynt langs midtgangen bare vil se rotete ut.

Anonymkode: 6c951...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å be gjestene ta med et glass hver fra kirken til festen syntes jeg godt du kan spørre om :) Det hørtes lurt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...