Gå til innhold

Kvinner vil ikke ha en ufør mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Athleisure
På 21.1.2018 den 14.25, AnonymBruker skrev:

Handler ikke om lønn, men om latskap, ambisjoner, utdannelse og intelligens

Anonymkode: 359f8...b9b

Mange kvinnfolk er ganske så kravstore når det gjelder partner, uten at de har så voldsomt mye å skilte med selv.

I tillegg til at mannen skal ha god utdannelse, høy inntekt, eie bolig +++, skal han også være over gjennomsnittet pen/kjekk. De fleste kvinnfolk er ikke glansbilder, så kanskje man burde senke kravene litt. Overvekt blant kvinner er svært utbredt i Norge - og mange har hengepupper, flat og dvask ræv, store armer

Endret av Athleisure
skilte skulle det stå - ikke skimte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Handler ikke om lønn, men om latskap, ambisjoner, utdannelse og intelligens

Anonymkode: 359f8...b9b

Så om man kjører lastebil så er man automatisk uintelligent ?

Anonymkode: 95271...9cb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Athleisure skrev:

Mange kvinnfolk er ganske så kravstore når det gjelder partner, uten at de har så voldsomt mye å skimte med selv.

I tillegg til at mannen skal ha god utdannelse, høy inntekt, eie bolig +++, skal han også være over gjennomsnittet pen/kjekk. De fleste kvinnfolk er ikke glansbilder, så kanskje man burde senke kravene litt. Overvekt blant kvinner er svært utbredt i Norge - og mange har hengepupper, flat og dvask ræv, store armer

Helt riktig. 

Anonymkode: 95271...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ufør kan nå være så mangt, onkelen min ble ufør etter 30 år i Statoil, fikk 34000 utbetalt i uføretrygd, å dette var for 10 år siden

Anonymkode: 8814d...24b

Jeg er så sykt lei av folk som skriver uriktige ting. Det er ingen som har utbetalt over 30 000 i uføretrygd. INGEN.

Anonymkode: 27f3d...b8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Athleisure said:

Mange kvinnfolk er ganske så kravstore når det gjelder partner, uten at de har så voldsomt mye å skimte med selv.

I tillegg til at mannen skal ha god utdannelse, høy inntekt, eie bolig +++, skal han også være over gjennomsnittet pen/kjekk. De fleste kvinnfolk er ikke glansbilder, så kanskje man burde senke kravene litt. Overvekt blant kvinner er svært utbredt i Norge - og mange har hengepupper, flat og dvask ræv, store armer

"Å skimte med" ? :klo:

Det er litt flere menn enn kvinner som er overvektige i Norge.

 

Anonymkode: 629ab...542

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke gått inn i et forhold med en ufør. Man har samme "lønn" helle tiden og ikke muligheter til å klatre.

Er samboer, og vi er begge 50+. Hadde selvsagt ikke gått ifra samboeren om han skulle blitt ufør nå. Men siden vi begge alltid har vært yrkesaktive så har vi opparbeidet oss noen økonomiske fordeler via arbeidsplassene som gjør at vi ikke vil tape noe særlig på å bli uføre. 

Anonymkode: 12fed...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt flere menn enn kvinner som er overvektige i Norge.

Tren da folkens. Ut i snøen med dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg med den linken? Jeg kan regne og NAV sine sider har nøyaktige tall. Maks uføretrygd er rundt 30 000 brutto, så skal man SKATTE. INGEN, INGEN, INGEN uføre i Norge har utbetalt over 30 000. 

Anonymkode: 27f3d...b8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du hatt en mann som jobbet i anleggsbransjen? De tjener godt. 

Selv er jeg kvinne som jobber som kranfører, jeg tjener 50-64.000,- i måneden. Og har fri hver 9. Uke med full lønn. 

Anonymkode: e4168...7d4

Ja, anleggsbransjen funker

Anonymkode: 359f8...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så om man kjører lastebil så er man automatisk uintelligent ?

Anonymkode: 95271...9cb

Ja, med unntak så klart

Anonymkode: 359f8...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg med den linken? Jeg kan regne og NAV sine sider har nøyaktige tall. Maks uføretrygd er rundt 30 000 brutto, så skal man SKATTE. INGEN, INGEN, INGEN uføre i Norge har utbetalt over 30 000. 

Anonymkode: 27f3d...b8b

Og da har du naturligvis tatt med private forsikringer som folk også kan ha ved siden av.

Anonymkode: cff7d...581

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, med unntak så klart

Anonymkode: 359f8...b9b

Gjelder det også kvinnelige lastebils sjåfører ?

Eller gjelder det bare menn.

Anonymkode: 95271...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke ha en ufør kvinne. 
Beste er jo en frisk kvinne som kan bidra økonomisk hjemme. 

Anonymkode: c97bf...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og da har du naturligvis tatt med private forsikringer som folk også kan ha ved siden av.

Anonymkode: cff7d...581

Selvsagt ikke! Men det er ikke UFØRETRYGD. Kapitalinntekt er heller ikke uføretrygd. Hvis man har så mye utbetalt har man andre inntektskilder. Og det gir et feilaktig og misvisende bilde å slenge ut at uføre får over 30 000 i mnd utbetalt  uten å spesifisere hvordan en ufør enkeltperson kan komme opp i høyere inntekt. I uføretrygd får man man maks utbetalt langt under 30 000 

Anonymkode: 27f3d...b8b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men bryr menn seg om at kvinner er uføre?

Anonymkode: 95271...9cb

ja, faktisk. Hilsen ufør som har blitt dumpet flere ganger på grunn av dette. 

Anonymkode: 67da3...78e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NotNaomi
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Handler ikke om lønn, men om latskap, ambisjoner, utdannelse og intelligens

Anonymkode: 359f8...b9b

Oj . Vet da om flere intelligente i nevnte kategorier . Snakk om arroganse :hoho:

Når en føler kjemi og blir forelska , så betyr ikke sånt så mye . For de av oss som har litt kontakt med følelsene våre :)

Tror det er litt smart å se litt bak en fasade . Et menneske er mer enn ufør og ikke liksom.  Alt har sin historie , og ingen har helt lik . Smart å bli kjent uten dumme regler og prinsipper.  Syns jeg da . 

Har møtt et av de virkelig bra menneskene de siste to månedene.  Vakker dame med den evnen til å bli kjent og likt av alle . Og hun er populær blant hankjønna i byen . Også , får en si . Og hun er ufør pga en psykisk diagnose . Hun er åpen om det når det passer å si sånt , og hun er ikke mindre populær på grunn av det akkurat . 

Det handler om personlighet alltid . Når en faller kun for " friske " og pene mennesker , så går en glipp av mye tenker jeg . Fordommer kommer av en tendens vi ser , men å la seg kue av dem er dumt . Lev livet og vær med mennesker som gjør deg godt.  Om de er uføre eller ei . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo helt an på hvorfor man er ufør tenker jeg, da. Hvis kvinnen har asperger, personlighetsforstyrrelse eller stort fysisk handikap, då tror jeg heller ikke menn har så lyst til å inngå et forhold.

Anonymkode: b242b...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
1 time siden, hocane skrev:

Tren da folkens. Ut i snøen med dere.

Jammen!! For slitsomt det! Enklere å klage på fettet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt ikke! Men det er ikke UFØRETRYGD. Kapitalinntekt er heller ikke uføretrygd. Hvis man har så mye utbetalt har man andre inntektskilder. Og det gir et feilaktig og misvisende bilde å slenge ut at uføre får over 30 000 i mnd utbetalt  uten å spesifisere hvordan en ufør enkeltperson kan komme opp i høyere inntekt. I uføretrygd får man man maks utbetalt langt under 30 000 

Anonymkode: 27f3d...b8b

Men du må slappe av litt. Roe litt ned. Ingen grunn til å "skrike" med store bokstaver. 

Nå har jeg forstått det sånn at det er mange unge på dette forumet. Men for oss godt voksne så er det ikke så ugreit om noen får ordentlig trygd og utbetalte forsikringer å leve av hvis man skulle være så uheldig å ikke kunne jobbe mer.

Anonymkode: cff7d...581

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...