Gå til innhold

Ok oppførsel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Datet en fyr i en måned. Vi overnattet og hang sammen 7-8 ganger. Vi tilbgragte hele dager og spilte tennis, var på fest sammen hos et vennepar av han. Vi gikk lange turer, så filmer og kysset. Trodde vi nesten hadde blitt noe seriøst. Han sendte meg sjelden meldinger annet enn for å avtale tid og sted, og det irriterte meg en smule. Så plutselig forsvant han ut av livet mitt. Jeg sendte et par meldinger, men fikk ikke svar. På den ene spurte jeg om han ville komme på lunsj. Meldingen ble lest, men fikk ikke svar. 

Anonymkode: df9ea...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er gutter og menn nå til dags, desverre. De vil bare pule rundt.

Anonymkode: aee98...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å miste respekten for andre? Jeg har tenkt en del og funnet ut at jeg egentlig har det best alene. Problemene stopper jo ikke når man har fått mannen man vil ha. Diskusjoner og uenigheter. Ikke noe privatliv fordi man bor tett og mas om sex. Snorking. Og vil jeg ha barn? Kan ikke si jeg misunner foreldrelivet til noen. Kanskje det ikke er så verst å være alene...De sier jo at det er verst for menn uansett. 

Anonymkode: df9ea...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  Ghosting. Ikke greit om du spør meg, men er såpass vanlig at det har er navn :dry:

Anonymkode: 3fbcf...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2018 den 19.06, AnonymBruker skrev:

Sånn er gutter og menn nå til dags, desverre. De vil bare pule rundt.

Anonymkode: aee98...926

Ikke de jeg har møtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2018 den 13.46, AnonymBruker skrev:

Datet en fyr i en måned. Vi overnattet og hang sammen 7-8 ganger. Vi tilbgragte hele dager og spilte tennis, var på fest sammen hos et vennepar av han. Vi gikk lange turer, så filmer og kysset. Trodde vi nesten hadde blitt noe seriøst. Han sendte meg sjelden meldinger annet enn for å avtale tid og sted, og det irriterte meg en smule. Så plutselig forsvant han ut av livet mitt. Jeg sendte et par meldinger, men fikk ikke svar. På den ene spurte jeg om han ville komme på lunsj. Meldingen ble lest, men fikk ikke svar. 

Anonymkode: df9ea...1dc

 

Dette er nok ganske vanlig. Dagens datingmuligheter gjør at man kan kommunisere med flere samtidig og man kan date flere samtidig. Det er veldig lett å gå videre hvis noe ikke føles helt bra.

For deg er det best å glemme han og gå videre, selv om det ikke er så veldig lett med en gang.

Anonymkode: b8bfb...6ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...