Gå til innhold

Uføre menn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor finner man uføre menn? Dette høres sikkert rart ut, men jeg er på vei til å bli ufør. Men planlegger å flytte til Spania om ca 5 år, da min helse blir mye bedre der nede. Men jeg har veldig lyst på en kjæreste, men da greit å finne en mann som mest sannsynlig har muligheten til å bli med å flytte. For jeg er 40 år, og menn på min alder har jo veldig mange år igjen i arbeidslivet.

Så noen som vet hvordan man lettest finner uføre menn? Noen nettdatingsider dere har møtt på flere uføre menn?

Anonymkode: 01581...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke flytte til Pattaya istedet? Masse uføre menn som bor der.

Anonymkode: 5ac28...9c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 jeg er på vei til å bli ufør.

Anonymkode: 01581...4e2

Ufør som i "mistet arbeidsevne" TOTALT? trist å høre.

Anonymkode: 6f6d7...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke flytte til Pattaya istedet? Masse uføre menn som bor der.

Anonymkode: 5ac28...9c5

Fordi det er ikke der min helse blir mye bedre, og jeg ønsker ikke å bo der. 

Anonymkode: 01581...4e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FluffyJuggernaut skrev:

Det fins da menn i Spania også.

Ja, det gjør det. Men tror det er mye vanskeligere å finne noen der. Skandinaviske menn på 40 år der nede, er stort sett i forhold. Spanske menn på den alderen er og stort sett i forhold, og de liker ikke nordmenn så godt. Eller de ser på oss, som noen som kan forsørge de. 

Og det er 5 år, hvis ikke mer til jeg kan flytte. Jeg vil gjerne ha en kjæreste før den tid. Men tenker det da er praktisk, å finne en som har en større mulighet for å kunne bli med.

Anonymkode: 01581...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er ikke der min helse blir mye bedre, og jeg ønsker ikke å bo der. 

Anonymkode: 01581...4e2

Magiske Spania med sitt helsebringende....etellerannet?

Anonymkode: 79417...2d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner man uføre menn? Dette høres sikkert rart ut, men jeg er på vei til å bli ufør. Men planlegger å flytte til Spania om ca 5 år, da min helse blir mye bedre der nede. Men jeg har veldig lyst på en kjæreste, men da greit å finne en mann som mest sannsynlig har muligheten til å bli med å flytte. For jeg er 40 år, og menn på min alder har jo veldig mange år igjen i arbeidslivet.

Så noen som vet hvordan man lettest finner uføre menn? Noen nettdatingsider dere har møtt på flere uføre menn?

Anonymkode: 01581...4e2

Det spørs om de oppgir uføre på nettdatingsider. Men du kan jo prøve facebooksider for single og legge ut en annonse der. Kanskje også sider som handler om NAV-hjelp, Uføres Arena og Uføreopprøret. De sidene skal jo ikke akkurat brukes som sjekkearena, men du kan jo klikke inn på medlemmene og se om noen er oppført som single.

Anonymkode: da824...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo stå klar utenfor NAV-kontoret og hogge kloa i en søt mann? :fnise:

Anonymkode: 7b4fa...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst så tror jeg du bare må date på samme måte som oss andre. På nettet treffer man mange mennesker og da er det bare å spørre dem om yrkesstatus. De som ikke passer går man videre fra med det samme, det er slik det virker. De fleste ønsker jo en frisk partner så det er nok et overskudd av single og uføre menn vil jeg tro? 

Lykke til med mannejakten! ;)

 

Anonymkode: 7b4fa...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2018 den 10.27, AnonymBruker skrev:

Hvor finner man uføre menn? Dette høres sikkert rart ut, men jeg er på vei til å bli ufør. Men planlegger å flytte til Spania om ca 5 år, da min helse blir mye bedre der nede. Men jeg har veldig lyst på en kjæreste, men da greit å finne en mann som mest sannsynlig har muligheten til å bli med å flytte. For jeg er 40 år, og menn på min alder har jo veldig mange år igjen i arbeidslivet.

Så noen som vet hvordan man lettest finner uføre menn? Noen nettdatingsider dere har møtt på flere uføre menn?

Anonymkode: 01581...4e2

LOL verdens mest uvanlige tråd. :fnise:

Jeg er ikke ufør, men har noen moderate, usynlige skader. Er vanskelig å få napp på datingmarkedet, fordi nesten alle kvinner (føre eller ei), ser etter høye menn med ditto inntekt som har helt plettfri helse. Man blir fort luket ut tildlig i prossessen, før man blir kjent, fordi mange har en liste med krav de skal ha tilfedsstillt.

Burde absolutt være mulig å finne en ufør mann, problemet er å finne gull blant all gråsteinen. For det er det mye av. Men merkelappen "ufør" kan skjule så mangt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Ufør mann på 38 her som hadde planer om å flytte utenlands ved senere år, så kan jo bare ta kontakt & se an kjemi og hvordan ting er. Så det er bare å sende ei melding, akkurat laget en profil så har ikke satt meg inn hvordan alt funker her.

 

Men bare å sende ei melding hvis du vil bli kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo satse på en som jobber hjemmefra med IT eller noe og ikke nødvendigvis en ufør :) Med to uføre så må du regne med det blir veldig mye dødtid sammen, og at han helse ikke er på topp den dagen du er i form og at dere sjeldent får gjort noe gøy og hyggelig sammen...

Anonymkode: 918cb...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne jo prøvd å opprette en profil på datingnettsider som match,  møteplassen eller lignende. Der skriver du hva du søker så får du kansje kontakt med noen i lignende situasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 21.1.2018 den 10.29, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke flytte til Pattaya istedet? Masse uføre menn som bor der.

Anonymkode: 5ac28...9c5

Men de er vel ikke interessert i 40 år gamle norske damer ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...