Gå til innhold

Sjekket kjærestens Messenger, og det viser seg at han har vært utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Mousj skrev:

Han har kysset en annen jente. Det er ikke utroskap. Ugreit - jepp. Men ikke det samme som å ha sex med noen andre når man er i et monogamt forhold.

 

Å kysse andre er utroskap. Han er også emosjonelt utro

Anonymkode: 1eb77...509

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor tror du at du sitter på definisjonen av hva som er utroskap? Mener man at det å kysse en annen er utroskap, så er det utroskap. At du ikke mener det i ditt forhold er en ærlig sak, men du kan ikke diktere hvordan andre definerer utroskap.

Og igjen; de fleste vil anse kyssing som utroskap om man er i et forhold. Hadde min partner kysset en annen hadde vi ikke vært i et forhold lenger, fordi for meg er kyssing utroskap. Ikke bare «ugreit».

Anonymkode: 014c4...52e

Godt nok for SNL, godt nok for meg. https://snl.no/utroskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mousj skrev:

Godt nok for SNL, godt nok for meg. https://snl.no/utroskap

Å herregud... :ler: Vi er der ja. Lykke til med å finne en partner som mener for eksempel oralsex ikke er utroskap, bare «ugreit».

Anonymkode: 014c4...52e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var borti noe lignende selv med min ex. Konfronterte, han lovet bot og bedring, vi snakket om barn og leilighet og fremtiden. Tok ikke mange månedene før jeg tok han på det gang på gang. Prøvde å fortrenge det da jeg ville ha han. Endte med ikke å stole på han, ikke føle meg verdt en bra fyr, han har bidratt til at jeg sliter med å stole på menn. Jeg vil til tross for gjentakelser i 1,5 år ha han. Endte med at han tok til fornuften og slo opp med meg, jeg klarte ikke. Det tok én uke fra han slo opp til jeg forstod hvor bra det var at han gjorde det. Angrer på at jeg ikke gjorde det tidligere. Vi hadde det også fantastisk på utsiden, alle fikk sjokk da det var blitt slutt. Men jeg hadde null tillit til han.

Anonymkode: cc6c0...101

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfrontasjon. Men ta brodden av din ugjerning ved å innlede med at du har gjort noe dumt mot ham. Du sjekket hans messenger, det skulle du ikke gjort, beklager det. Men der fant du altså noe som du må ta opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at han ikke elsker deg. Hvordan kvinner orker å holde ut frivillig i slike situasjoner, forstår ikke jeg. Hvordan mener du han skal gjenvinne tillit? Det er ikke gjort over natten. Når han i tillegg snakker om at han skulle ha slått opp med deg, så sier det seg selv hva du burde gjøre - uansett hvor vondt det føles.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -Willow

Jeg skjønner godt at det er vanskelig for deg å skulle gi slipp. Du sier dere har det fantastisk og planlegger barn. Det er ikke lett å ikke bare miste ham, men også barna du trodde dere skulle ha sammen, hele tilværelsen deres sammen osv. 

Faktum er at han møtte en jente én dag og var villig til å kaste deg bort som om du var ingenting. Etterpå fortsetter han å holde kontakten og planlegger å "holde ut" med deg av ØKONOMISKE grunner. Så kan han endelig få henne. Noe har jo skjedd i mellomtiden som gjorde at han valgte å bli, men hvordan kan du noensinne vite at ikke en annen jente dukker opp? Hvordan er det mulig å komme over det at du på et tidspunkt betydde SÅ lite for ham?

Du er definitivt nødt til å konfrontere ham, men bare for å informere om årsaken til at det er slutt mellom dere. Nå har livet gitt deg en advarsel og en ny sjanse. Om du velger å bli nå, da er det ingen andre å skylde på enn deg selv neste gang noe lignende skjer. 

Lykke til, ønsker deg alt godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det slutt, før han gjør det.. sorry ...men han kommer til å være sånn fremover til andre damer også.

Anonymkode: 7be05...9db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bifftomat
På 21.1.2018 den 5.48, Terence skrev:

Jeg sier dette fordi du innerst inne allerede er klar over det (det er derfor du ikke får sjelefred): Du lever på en løgn. Han er ikke så hypp på deg som du er på ham, ikke i nærheten engang. Du er en mellomstasjon, og han er egentlig på leit etter noen han opplever som "bedre". Hadde handlingene hans vært et resultat av akutt kåtskap, hadde det vært noe annet. I så tilfelle ville jeg rådet deg til å akseptere virkeligheten for det den er, om du kunne det. For ofte kan sex være bare sex, og nummer en fortsatt være nummer en. Og egentlig tenker jeg det er er barnslig og eiesykt å nekte hverandre den type overfladiske behov.

Men du er ikke engang hans nummer en. Han har faktisk planlagt å gå fra deg på et seinere, mer praktisk tidspunkt. Og i mellomtiden har han forsøkt å stelle det til sånn at hun andre er der når den dagen kommer. Så dette handler om noe langt dypere enn pattedyrs seksuelle behov; Dette handler om at han rett og slett ikke er noe glad i deg i det hele tatt. Og jo fortere du innser det, jo mer fremtidig hjertesmerte sparer du deg selv for. For om du ikke kvitter deg med ham nå, kommer han til å kvitte seg med deg i det øyeblikket han er klar for det. Men i det minste har du nå muligheten til å beholde selvrespekten din.

 

Å snoke er et helt på trynet tillitsbrudd...så lenge snokingen ikke åpenbarer at noen har holdt hele din eksistens for narr. Så glem det med snokingen. Med tanke på hva du fant, så er det ikke lenger relevant.

 

Det beste du kan gjøre for din egen selvrespekt er å forholde deg så kald og avbalansert som du bare greier. Ikke grin til ham, ikke hev stemmen mot ham, ikke forklar noe mer enn det mest nødvendige. Alt det der kan du spare til de som faktisk er glad i deg, som f.eks. de du ville ringe. Overfor ham ordner du bare alt det praktiske, så går du og så ghoster du ham. Det vil du være glad for i fremtiden, det vil få deg til å føle deg mindre "liten". Du skylder ham ingen forklaring, og det er ikke din jobb å gjøre ham til et bedre menneske overfor en annen kvinne. Vær takknemlig for at du lærte det du lærte nå, og ikke seinere. Men utover det er han ikke lenger ditt problem.

Ta det fra en mann. Dette er det verste du kan gjøre mot ham, og det beste du kan gjøre for deg selv. 

Helt riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...