Gå til innhold

Følelser som ikke firsvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt følelser og vært veldig forelsket inn fyr i 1,5 år. Han fikk meg til å føle meg så bra og at jeg betydde noe. I ettertid har jeg funnet ut at han har holdt på med andre jenter på akkurat samme måte samtidig med meg. Jeg er så lei meg og føler meg så dum. Selvtilliten han ga meg er vekk. Jeg sammenligner meg med de andre jentene og føler jeg ikke holder mål. Trodde jeg betydde litt mer for han enn som så, men tok vist veldig feil. Nå har det gått 5 mnd siden sist vi var sammen og det blir ikke bedre. Tenker mye på han, oss, og kjenner en sorg og en voldsomt sjalusi. Jeg har bedt han holde seg vekk fra meg, men han kan innimellom sende en melding om at han savner meg. Det gjør det så vanskelig. I tillegg jobber han like ved meg og jeg møter på han flere ganger i uken. Jeg klarer ikke komme meg videre og er egentlig fanget i et følelseskaoa av forelskelse og sjalusi. Jeg vil bare glemme han. Noen som har noen tips og vil jeg noen gang komme over han?

Anonymkode: 4da8a...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vet du at han har holdt på med andre jenter slik som med deg? Har du sagt hva du føler? Hvis ikke, kanskje du skal gjøre det. Jeg tror menn (og kvinner for den saks skyld) kan flørte med flere, men så får de følelser for en person etter hvert og.

om ikke, så er han ikke mannen du ser i ditt hode. Du må ikke være avhengig av andres bekreftelse, da blir du bare ulykkelig. Dette er jo bare som å være avhengig av et rusmiddel for å kunne slappe av eller føle lykke! Nedturen kommer når du ikke har middelet tilgjengelig. Så får du abstinenser og blir mest sannsynlig dritsur og nedstemt.

Du kan isf tkle følelsene mer hvis du klarer å vite at du er god nok...

tenk at han er en irriterende mann som har behov for å flørte med og få bekreftelse hos flere kvinner. Tenk å trenge så mange kvinner da! Mannen er ubrukelig.

Anonymkode: 5af58...f47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at han har holdt på med andre jenter slik som med deg? Har du sagt hva du føler? Hvis ikke, kanskje du skal gjøre det. Jeg tror menn (og kvinner for den saks skyld) kan flørte med flere, men så får de følelser for en person etter hvert og.

om ikke, så er han ikke mannen du ser i ditt hode. Du må ikke være avhengig av andres bekreftelse, da blir du bare ulykkelig. Dette er jo bare som å være avhengig av et rusmiddel for å kunne slappe av eller føle lykke! Nedturen kommer når du ikke har middelet tilgjengelig. Så får du abstinenser og blir mest sannsynlig dritsur og nedstemt.

Du kan isf tkle følelsene mer hvis du klarer å vite at du er god nok...

tenk at han er en irriterende mann som har behov for å flørte med og få bekreftelse hos flere kvinner. Tenk å trenge så mange kvinner da! Mannen er ubrukelig.

Anonymkode: 5af58...f47

Jeg fikk vite at han hadde dame, pluss venninner som så han på byen, samt ei venninne som han også driver å sender de samme meldingene til. Jeg fortalte han hva jeg følte, så det viste han. Vil bare glemme hele fyren. Første personen jeg har vært skikkelig forelsket i. Har vært så langt nede pågrunn av det her, men er lei av å la det påvirke meg. Vil glemme han, miste følelsene jeg har for han og ikke minst slutte å føle så voldsom sjalusi ovenfor de andre jentene han flørter med. Føler jeg har vært så dum dom lot meg falle for han. Flere i lignende situasjon, som har noen gode tips til å glemme han? 

Anonymkode: 4da8a...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode tips for å glemme han - ta omveier, slik at du ikke trenger å se han så ofte. Er det mulig?

Ellers er et så kjedelig svar som tid det store nøkkelordet. Tiden leger (de fleste) sår. 1,5 år er en god stund, men det er ikke rart det går tregt når du møter på han hele tiden. Det er generelt viktig at du er sosial og holder deg opptatt, som får tankene dine på andre ting. Det er ikke bra å ha for mye tid til å tenke.

Et noe kontroversielt tips er å komme deg under en annen. Det funker ikke for alle, men for noen.

Du fortjener bedre enn å være såret over en som "ligger rundt". Det er ikke verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...