Gå til innhold

Erfaring med Montenegro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har vært i Montenegro og har noen erfaringer å dele? Er det et fint sted å reise med små barn? Noen som har anbefaling til hvor man bør bo og til familievennlige aktiviteter?

Anonymkode: 8b27e...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

ørten tråder om dette her allerede

Anonymkode: 722a7...67e

Okei, hvor da? 

Anonymkode: 8b27e...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig likt som Kroatia hvis du har erfaring derfra. Fint for unger. Jeg var i Kotor området når jeg var ved kysten, og der er det koselig og fint. Ikke sandstrender, men klipper og steinstrender å bade fra. Så det kommer kanskje an på hvor små ungene er. Og badesko kan være lurt til små føtter. Ellers synes jeg det var dyrt der. De har Euro og priser deretter. 

Anonymkode: 06c15...262

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker oss i utgangspunktet sandstrand, gjerne langgrunn med tanke på barna. De er 1, 3 og 7 år.  Noen som vet om et fint sted? Litt overrasket over at du skriver at det er dyrt, trodde dette var et billig sted i forhold til mye annet rundt om i Europa.

Anonymkode: 8b27e...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi ønsker oss i utgangspunktet sandstrand, gjerne langgrunn med tanke på barna. De er 1, 3 og 7 år.  Noen som vet om et fint sted? Litt overrasket over at du skriver at det er dyrt, trodde dette var et billig sted i forhold til mye annet rundt om i Europa.

Anonymkode: 8b27e...e35

Ja, det trodde jeg og. Vi ble tatt på senga av prisnivået der faktisk. Så for oss at det skulle være billig, men det var samme nivå om ikke litt dyrere enn Spania. 

Anonymkode: 06c15...262

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi ønsker oss i utgangspunktet sandstrand, gjerne langgrunn med tanke på barna. De er 1, 3 og 7 år.  Noen som vet om et fint sted? Litt overrasket over at du skriver at det er dyrt, trodde dette var et billig sted i forhold til mye annet rundt om i Europa.

Anonymkode: 8b27e...e35

Sunwing  Sandy Bay på Kypros.   

https://www.ving.no/kypros/ayia-napa/sunwing-sandy-bay-beach?showMore=true

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montenegro er absolutt dyrere enn hva man kanskje forventer. Sandstrender finner man heller ikke.

Hvis dere vil til et billig sted med langgrunne strender innenfor Europas grenser, ville jeg dratt til Albania.

Anonymkode: 3eba5...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke annet enn at jeg var der en dagstur da jeg var på ferie i Kroatia, og angret på at jeg ikke heller tok ferien i Monte Negro. Nydelig sted!

Anonymkode: c0064...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anser dere Montenegro som å være et trygt sted å reise med en 1-åring da?

Anonymkode: 8b27e...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...