Gå til innhold

Hvorfor er ikke de norske jentene som de svenske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ung mann som skriver her her. Jeg føler at de norske jentene som er mellom 19-29 er veldig:

1. Høy på seg selv

2. Vurdere folk ut ifra hvor mye penger, venner jobber de har

3. Er ikke sosiale før de drikker alkohol

4. Vil og tenker aldri å bli sammen med en med en norsk og  annen bakgrunn

5. Tar aldri initiativet

6. Og veldig vanskelig og forstå 

De svenske jentene er derimot helt motsatt, i tillegg så er de finere. 

Obs. Dette handler ikke om meg. Jeg får jenter osv. Bare spør ut ifra det jeg har sett. 

Anonymkode: 7e466...70b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

K26år (legger til: etnisk norsk)

1. Aldri vert tilfelle, heller det motsatte.

2. Så lenge han har økonomien på styr (altså ikke noe luksusfellen), og har en jobb (uavhengig av utdanning og yrke). De to siste jeg datet hadde mer eller mindre kun 1-2 kompiser.

3. Er sosial når jeg ønsker, uavhengig av stimulerende midler.

4. Så lenge han ikke er muslim, bryr jeg meg ikke om bakgrunn (desverre er Islam en litt for kvinneundertrykkende religion for å kunne ta med en muslims mann hjem, en muslims kvinne hadde gått helt fint da det er mannen som er problemet).

5. Sender alltid meldinger til menn på tinder når jeg får opp match, probleme der ligger i at de som regel ikke svarer (noe som er merkelig når de har sveipet på meg først). 

6. Jeg er ganske så rett frem. Driver ikke med noen form for "mind games". Alltid vær åpen å ærlig, så burde være ganske rett frem å forstå meg.

Så ikke grei alle under en kam! 

Anonymkode: df6ff...f6f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Bare spør ut ifra det jeg har sett. 

Anonymkode: 7e466...70b

Det er da din opplevelse. Det igjen betyr jo at det ikke nødvendigvis er slik.

 

Hvorfor kaller du deg for mann, mens de for jenter? Det virker på meg utffra hovedinnlegget at du er gutt, og de du snakker om er kvinner...

Anonymkode: 5185c...724

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

4. Så lenge han ikke er muslim, bryr jeg meg ikke om bakgrunn (desverre er Islam en litt for kvinneundertrykkende religion for å kunne ta med en muslims mann hjem, en muslims kvinne hadde gått helt fint da det er mannen som er problemet).

Anonymkode: df6ff...f6f

Han ene(snauhårede) i Karpe Diem er muslim, og nå gift med sin kone. Dersom han var singel og interessert i deg, hadde han også vært "no-go", siden han er muslim?

Anonymkode: 47ad3...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Beach skrev:

Hvor ble du kjent med disse svenske jentene? På Grabbarna Grus?

Mhm. Litt forskjellige UIO, jobb  og andre steder. Noen i sverige.

Anonymkode: 7e466...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

K26år (legger til: etnisk norsk)

1. Aldri vert tilfelle, heller det motsatte.

2. Så lenge han har økonomien på styr (altså ikke noe luksusfellen), og har en jobb (uavhengig av utdanning og yrke). De to siste jeg datet hadde mer eller mindre kun 1-2 kompiser.

3. Er sosial når jeg ønsker, uavhengig av stimulerende midler.

4. Så lenge han ikke er muslim, bryr jeg meg ikke om bakgrunn (desverre er Islam en litt for kvinneundertrykkende religion for å kunne ta med en muslims mann hjem, en muslims kvinne hadde gått helt fint da det er mannen som er problemet).

5. Sender alltid meldinger til menn på tinder når jeg får opp match, probleme der ligger i at de som regel ikke svarer (noe som er merkelig når de har sveipet på meg først). 

6. Jeg er ganske så rett frem. Driver ikke med noen form for "mind games". Alltid vær åpen å ærlig, så burde være ganske rett frem å forstå meg.

Så ikke grei alle under en kam! 

Anonymkode: df6ff...f6f

Jeg tror du mener en veldig religiøs muslim. Han hadde heller ikke blitt sammen med deg  da. ☺

Anonymkode: 7e466...70b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ene(snauhårede) i Karpe Diem er muslim, og nå gift med sin kone. Dersom han var singel og interessert i deg, hadde han også vært "no-go", siden han er muslim?

Anonymkode: 47ad3...44c

Hadde ikke kjent ham igjen på gata, så det at han er kjendis betyr ingen verdens ting. Ja for meg er det en deal breaker, igjen muslimsk kvinne hadde ikke vert et problem. For mange historier om kvinner som gifter seg med muslimske menn, hvor de tar de med på ferie hjem og forandrer personlighet, eller bare kidnapper barnet med hjem, for å la dem få en riktig barndom. 

Så nei, hadde ikke sagt ja til han en gang.

Anonymkode: df6ff...f6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du mener en veldig religiøs muslim. Han hadde heller ikke blitt sammen med deg  da. ☺

Anonymkode: 7e466...70b

Han i "ikke uten min datter" var ikke noe spesielt religiøs muslim, frem til de reiste til Iran for å besøke familien. Detter er kun en av historiene som finnes av slike menn. Eller de som kidnapper barn (sitt eget) og tar dem med "hjem". 

De kan godt være hyggelige folk, men kunne aldri vert sammen med en. En muslimsk kvinne. Hadde jeg ikke hatt noe problem med (okay, er ikke lesbisk, men er et eksempel på at det kun er menn jeg sikter til).

For min del er det en deal breaker ja. Hadde alltid vert usikker på om han kom til å forandre seg. 

Han hadde kanskje ikke blitt sammen med meg, men var en tyrker som ønsket å kjøpe meg i bytte mot noen geiter. Tror det kanskje var tull, men ham virket også ganske seriøs på det...:hakeslepp:

 

Anonymkode: df6ff...f6f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke kjent ham igjen på gata, så det at han er kjendis betyr ingen verdens ting. Ja for meg er det en deal breaker, igjen muslimsk kvinne hadde ikke vert et problem. For mange historier om kvinner som gifter seg med muslimske menn, hvor de tar de med på ferie hjem og forandrer personlighet, eller bare kidnapper barnet med hjem, for å la dem få en riktig barndom. 

Så nei, hadde ikke sagt ja til han en gang.

Anonymkode: df6ff...f6f

Har du noen vennskapelig relasjonen til en/flere muslimske menn? Enn noen gang hatt noe av romantisk art har du med muslimer? Enn om personen var kristen/jødisk/buddhist eller hindu da?

Anonymkode: 47ad3...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen vennskapelig relasjonen til en/flere muslimske menn? Enn noen gang hatt noe av romantisk art har du med muslimer? Enn om personen var kristen/jødisk/buddhist eller hindu da?

Anonymkode: 47ad3...44c

Har hatt vennskap ja, ikke noe romantisk. Kun kristne jeg har vert borti av religion. Hvorfor spør? Følte jeg var ganske tydelg på at for meg er det en turnoff, og da er såklart svaret nei. :klo:

Anonymkode: df6ff...f6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han i "ikke uten min datter" var ikke noe spesielt religiøs muslim, frem til de reiste til Iran for å besøke familien. Detter er kun en av historiene som finnes av slike menn. Eller de som kidnapper barn (sitt eget) og tar dem med "hjem". 

De kan godt være hyggelige folk, men kunne aldri vert sammen med en. En muslimsk kvinne. Hadde jeg ikke hatt noe problem med (okay, er ikke lesbisk, men er et eksempel på at det kun er menn jeg sikter til).

For min del er det en deal breaker ja. Hadde alltid vert usikker på om han kom til å forandre seg. 

Han hadde kanskje ikke blitt sammen med meg, men var en tyrker som ønsket å kjøpe meg i bytte mot noen geiter. Tror det kanskje var tull, men ham virket også ganske seriøs på det...:hakeslepp:

 

Anonymkode: df6ff...f6f

Ok. Skjønner. Jeg kommer selv fra en muslimsk familie og kjenner meg ikke i det du beskriver her. Jeg er jo ikke 100% muslim da, skal mye til for å kalle meg det. Er født og oppvokst i Norge da. 

Jeg forstår veldig godt at du har hatt en sånn opplevelse, må være veldig tøft. Fra Iran og andre steder i midtøsten er det litt sånn ja. Helt grusomt at folk gjør sånt 😔.

 

 

Anonymkode: 7e466...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er norsk men det nesten ingen vet er at jeg har svenske aner! :danse:

Anonymkode: 84251...ed0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er da din opplevelse. Det igjen betyr jo at det ikke nødvendigvis er slik.

 

Hvorfor kaller du deg for mann, mens de for jenter? Det virker på meg utffra hovedinnlegget at du er gutt, og de du snakker om er kvinner...

Anonymkode: 5185c...724

Kvinnfolk. heh. Vi kan forandre det vettu. De er kvinner og jeg er mann eller gutt, kall det hva du vil.

Anonymkode: 7e466...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er norsk men det nesten ingen vet er at jeg har svenske aner! :danse:

Anonymkode: 84251...ed0

Hah interessant . 

Anonymkode: 7e466...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ung mann som skriver her her. Jeg føler at de norske jentene som er mellom 19-29 er veldig:

1. Høy på seg selv

2. Vurdere folk ut ifra hvor mye penger, venner jobber de har

3. Er ikke sosiale før de drikker alkohol

4. Vil og tenker aldri å bli sammen med en med en norsk og  annen bakgrunn

5. Tar aldri initiativet

6. Og veldig vanskelig og forstå 

De svenske jentene er derimot helt motsatt, i tillegg så er de finere. 

Obs. Dette handler ikke om meg. Jeg får jenter osv. Bare spør ut ifra det jeg har sett. 

Anonymkode: 7e466...70b

Jsvel så gå for svenske jenter da vel om du mener at de er en homogen gruppe som er helt like bare fordi de er svenske...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

4. Så lenge han ikke er muslim, bryr jeg meg ikke om bakgrunn (desverre er Islam en litt for kvinneundertrykkende religion for å kunne ta med en muslims mann hjem, en muslims kvinne hadde gått helt fint da det er mannen som er problemet).

Haha. Der fikk du igjen TS, for at du klager på norske jenter/kvinner.

Anonymkode: fbb28...0dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...