Gå til innhold

Burde man tenke over hvilket tidspunkt en mann vil treffes på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en fyr keg liker, og som jeg har veldig lyst til å treffe. Han har lange arbeidsdager, men jeg reagerer likevel på at han tar kontakt og spør om å treffes sånn i 10 tiden på kveldene. Så spør han om jeg er opptatt neste dag, og om vi kan møtes i 10 tiden da... altså, hvorfor så sent??? 

Han har ikke rykte på seg for å være en knullegutt. Jeg føler heller ikke på meg at han tenker på sex.  Men jeg blir likevel irritert, fordi jeg ikke kan gjøre helt hva jeg ha rlyst nettopp fordi jeg er kvinne. Det er jeg som blir sett på som den dumme dersom jeg drar ut og treffer han. En mann kan bare skryte av àt han har hatt med seg en dame (hvis han er barnslig nok da). Egentlig hadde jeg ikke lyst til å henge meg opp i klokkelsettet, for jeg er et b.menneske deluxe, og liker bedre den tiden av døgnet enn noe annen. Men føler at jeg som kvinne likevel må tenke over så mye. Hilsen ei som hater å være kvinne..vi må tekke over ALT

Anonymkode: 5fd0d...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lange arbeidsdager har han da? Om han jobber til kl 19, kanskje han vil hjem og slappe av etter jobb, spise middag og ta en tur i dusjen før dere møtes?

Anonymkode: e23b9...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal dere treffes? Jeg ville valgt å møtes på et offentlig sted med mange mennesker, feks en kafe.

Anonymkode: e23b9...f88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du foreslå å møtes litt tidligere på kvelden?

Anonymkode: e23b9...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er noe man skal merke seg ja. En mann som kun vil møtes på kvelden tar jeg ikke seriøst. Han vil ha overnattingsgjest siden han spør hva du skal morgenen etter og tar kontakt så sent, og vil egentlig bare knulle og prate minst mulig siden han ikke vil ha besøk før 22-23 på kvelden.

Man får til en kaffe i lunsjen på jobb, en middag etter jobb, eller en date i helgene selvom man har sene ukesvakter, hvis man vil!

Anonymkode: 39a37...6fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor skal dere treffes? Jeg ville valgt å møtes på et offentlig sted med mange mennesker, feks en kafe.

Anonymkode: e23b9...f88

Ja, enda en kjedelig ting. Vi kvinner skal måtte være så forsiktige med å treffe menn. Han er ikke sketchy og vil treffes i en mørk bakgate liksom. Jeg har ikke foreslått noe, men han forslår å kjøre en tur. Vi begge elsker å kjøre. Han vil kjøre til en kafe. Vi har mange felles kjente, så det er ikke en villt fremmed fyr som har tatt kontakt og spør om vi skal it og kjøre. Men JEG kjenner han ikke. Har bare snakket noen ganger da vi har samme vennegjeng. Jeg vil helst være med å kjøre. Føler meg så fjortis og forsiktig om jeg stadig skal hinte til at "vi kan treffes på en kafe?". Mulig han sier ja, men dette har je prøvd før, og da har den mannen spurt om jeg var redd han skulle kidnappe meg siden jeg ville treffes på kafe. Har noen venninner som gjør hva de har lyst. De harnikke blitt utsatt for noe. Mens jeg alltid har vært sånn forsiktig og kjedelig som liksom ikke tør treffe mennesker alene. Virker ikke som folk er så forsiktige lenger.

men jeg føler dette alltid ligger på kvinnen. Har aldri hørt om en mann som foreslår å treffes på kafe, dersom en kvinne spør om å ut og kjøre en tur. Mens vi kvinner liksom passe så på. Det er dritkjedelig å være kvinne.

Anonymkode: 5fd0d...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du foreslå å møtes litt tidligere på kvelden?

Anonymkode: e23b9...f88

Kan se neste gang han spør

Anonymkode: 5fd0d...89d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er noe man skal merke seg ja. En mann som kun vil møtes på kvelden tar jeg ikke seriøst. Han vil ha overnattingsgjest siden han spør hva du skal morgenen etter og tar kontakt så sent, og vil egentlig bare knulle og prate minst mulig siden han ikke vil ha besøk før 22-23 på kvelden.

Man får til en kaffe i lunsjen på jobb, en middag etter jobb, eller en date i helgene selvom man har sene ukesvakter, hvis man vil!

Anonymkode: 39a37...6fb

Jeg skal se hva han sier om jeg foreslår å treffes en fridag. 

Anonymkode: 5fd0d...89d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lange arbeidsdager har han da? Om han jobber til kl 19, kanskje han vil hjem og slappe av etter jobb, spise middag og ta en tur i dusjen før dere møtes?

Anonymkode: e23b9...f88

Ja det er til 19. 

Anonymkode: 5fd0d...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bemerker meg flere ting her som setter meg litt ut. Du snakker om paranoia på en så naturlig måte at du faktisk klarer å få MEG til å oppleve at jeg har en trygg tilknytningsstil OG megaselvsikker personlighet. Du trenger ikke å la være å møte han sent hvis du VIL møte han da. Kanskje han rett og slett bare er litt spontan?

Du kan likevel legge frem det du mener. "Jeg og du er litt annerledes, jeg føler ikke at jeg blir tatt seriøst når jeg bare får sene invitasjoner og spontane invitasjoner. Kan vi avtale å treffes over en kaffekopp kl 17?

Anonymkode: d3187...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja det er til 19. 

Anonymkode: 5fd0d...89d

Det forklarer vel endel?

Anonymkode: d3187...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg bemerker meg flere ting her som setter meg litt ut. Du snakker om paranoia på en så naturlig måte at du faktisk klarer å få MEG til å oppleve at jeg har en trygg tilknytningsstil OG megaselvsikker personlighet. Du trenger ikke å la være å møte han sent hvis du VIL møte han da. Kanskje han rett og slett bare er litt spontan?

Du kan likevel legge frem det du mener. "Jeg og du er litt annerledes, jeg føler ikke at jeg blir tatt seriøst når jeg bare får sene invitasjoner og spontane invitasjoner. Kan vi avtale å treffes over en kaffekopp kl 17?

Anonymkode: d3187...7c4

Ja, han er ganske spontan. Mens jeg er litt mer sånn som liker å planlegge. Jeg er som sagt, et B-menneske, jeg lever sent kvelden og liker nettene og. Så jeg lå våken den natten jeg sa at jeg skulle legge meg. Jeg ble bare litt fornærmet av at han spurte så sent. Det var bare for å gjøre meg kostbar at jeg ikke ble med han, for igjen, det er kvinnen som blir sett på som dum dersom hun blir med. Menn kan gjøre hva de vil uten at noen snakker eller ler. Ser at venninnene mine lever et mye mer spennende liv. De karismatiske som gjør mer hva de vil og har litt mer "livet er gøy" holdningen, lev det mens du kan. Mens jeg er mer opptatt av hvordan ting kan oppfattes av andre. De har sagt rett ut at "du tør jo ikke å gjøre noe, så ikke rart du sitter uten opplevelser". Men jeg er oppvokst med en mamma som har lært meg at alt er farlig. Føler det gnir på samvittigheten når hun er redd, men jeg blir sint på meg selv også. For jeg går glipp av ting jeg vil fordi jeg tar hensyn til hennes redsel. 

Jeg har veldig dårlige minner fra fjortistiden. Da opplevde jeg at min store forelskelsr ringte bare når han var full. Og det var sånn i 12 tiden på natta, og senere. Men han var virkelig ikke en bra fyr da. 

 

Anonymkode: 5fd0d...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lange arbeidsdager har han da? Om han jobber til kl 19, kanskje han vil hjem og slappe av etter jobb, spise middag og ta en tur i dusjen før dere møtes?

Anonymkode: e23b9...f88

Jeg kom på noe. Det var en fredag han spurte, og da hadde han jobbet. Men han hadde jo fri på lørdagen etter. Og da spurte han om jeg skulle på fest den lørdagen. Han sa at han ville treffes dersom jeg ikke skulle på fest. Jeg foreslo ikke noe selv, så jeg vet ikke hva han hadde sagt om jeg hadde foreslått et tidligere tidspunkt. 

Men siden han skrev "dersom du ikke skal på fest" så mener han vel at han vil treffes sent? Jeg vet ikke hvordan det er med søvnrytmen hans. Er da ikke med han og ser han. Men han står noen ganger opp veldig tidlig for jobben. Så jeg vet ikke hvordan det er med soving på ettermiddagen og at det er grunnen. 

Uansett, jeg har bare hatt lyst til å drite mer i "regler" og gjøre ting jeg finner spennede/morsomt, men så blir jeg stopet av en slags indre moral /frykt som sier at jeg må ta meg selv veldig seriøst, passe på hvordan jeg oppfattes av andre osv. Drit kjedlig egentlig. Og dette gjelder virkelig ikke menn.

Anonymkode: 5fd0d...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Generelt sett møter jeg ikke noen senere enn kl 21 for en date. Så finnes det unntak for folk en kjenner fra før av og/eller har inntrykk av ikke kun er ute etter sex. Den kjøreturen høres relativt uskyldig ut, men hadde jo klart blitt skeptisk om han aldri foreslo tidligere tidspunkt. Du får ta initiativ selv til aktivitet og tidspunkt en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bemerker meg flere ting her som setter meg litt ut. Du snakker om paranoia på en så naturlig måte at du faktisk klarer å få MEG til å oppleve at jeg har en trygg tilknytningsstil OG megaselvsikker personlighet. Du trenger ikke å la være å møte han sent hvis du VIL møte han da. Kanskje han rett og slett bare er litt spontan?

Du kan likevel legge frem det du mener. "Jeg og du er litt annerledes, jeg føler ikke at jeg blir tatt seriøst når jeg bare får sene invitasjoner og spontane invitasjoner. Kan vi avtale å treffes over en kaffekopp kl 17?

Anonymkode: d3187...7c4

Hva er det du bemerker deg? Virker jeg paranoid mener du?

Anonymkode: 5fd0d...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Er en fyr keg liker, og som jeg har veldig lyst til å treffe. Han har lange arbeidsdager, men jeg reagerer likevel på at han tar kontakt og spør om å treffes sånn i 10 tiden på kveldene. Så spør han om jeg er opptatt neste dag, og om vi kan møtes i 10 tiden da... altså, hvorfor så sent??? 

Han har ikke rykte på seg for å være en knullegutt. Jeg føler heller ikke på meg at han tenker på sex.  Men jeg blir likevel irritert, fordi jeg ikke kan gjøre helt hva jeg ha rlyst nettopp fordi jeg er kvinne. Det er jeg som blir sett på som den dumme dersom jeg drar ut og treffer han. En mann kan bare skryte av àt han har hatt med seg en dame (hvis han er barnslig nok da). Egentlig hadde jeg ikke lyst til å henge meg opp i klokkelsettet, for jeg er et b.menneske deluxe, og liker bedre den tiden av døgnet enn noe annen. Men føler at jeg som kvinne likevel må tenke over så mye. Hilsen ei som hater å være kvinne..vi må tekke over ALT

Anonymkode: 5fd0d...89d

Hæ? hvorfor kan du ikke gjøre som du vil pga kjønn? 
Er du B-menneske og trives best på den tiden han faktisk foreslår, hvorfor i all verden skal du ikke kunne gjøre det? 

Kjønnet vårt har da absolutt ingenting med når på døgnet vi kan møte andre mennesker??

Anonymkode: 4cd35...0d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? hvorfor kan du ikke gjøre som du vil pga kjønn? 
Er du B-menneske og trives best på den tiden han faktisk foreslår, hvorfor i all verden skal du ikke kunne gjøre det? 

Kjønnet vårt har da absolutt ingenting med når på døgnet vi kan møte andre mennesker??

Anonymkode: 4cd35...0d9

Fordi det er kvinnen som blir offeret samme hva. Da han fyren jeg likte som fjortis kontaktet meg om natta, ble jeg bare glad. Men da var jeg nesten et barn, og var bbare glad for at han kontaktet meg. Men foreldrene mine sa at jeg bare ble sett på som en bimbo siden de kontakteet meg så sent. "Har du ikke vært god nok før i dag, skal du ikke bare komme når han knipser om natta". Dette sitter litt igjen. At han ser på meg som en dum bibmo siden jeg blir spurt så sent. Men jeg vet ikke. De andre veninnene har aldri brydd seg om tid.

Anonymkode: 5fd0d...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud....Hva slags verden fikk jeg observere akkurat nå?

Anonymkode: b6a6c...4e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

mayday mayday, jorden kaller...

Anonymkode: b6a6c...4e6

?

Anonymkode: 5fd0d...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...